Olga Četveriková - přednáška o kořenech současné politiky - I.část

Lin

Člen
Autorka Olga Četveriková, autorka mnoha knih i pojednání, absolventka MGIMO (institut mezinárodních vztahů), není u nás tak docela neznámá. Já osobně vítám každý její článek nebo přednášku jako vydatný zdroj informací. Přednášku, kterou nabízím, jsem musela vyposlechnout dvakrát, abych pochopila. Nabízím vám ne doslovný překlad, ale jakýsi výtah vlastními slovy. Vzhledem k tomu, že je v přednášce nakousnuto mnoho souvisejících a vzájemně propojených témat, prosím, udělejte si čas a popřemýšlejte. Já osobně jsem ve vysvětlení paní Olgy našla odpovědi, proč se dneska podporují všemožné nelidské ideologie, proč se tlačí dopředu digitalizace za každou cenu, proč mizí z mnoha oborů etika, mravnost, morálka, proč je lidská společnost čím dál víc odlidšťovaná, proč probíhá fašizace a proč je čím dál viditelnější nadřazenost jedněch nad druhými.
__________________________________________
Poznámky: Omlouvám se předem, pokud by mé přetlumočení bylo nesprávné. Video má sice přes dvě hodiny (RJ), ale samotná přednáška je polovina času, zbytek je diskuse. Autorka se věnuje v některých pasážích čistě ruskému prostředí, ale to jsem ve svém přetlumočení vynechala. Paní Četveriková upozorňuje, že popisované je plánem - nikoliv skutečností. K tomu se směřuje, toto chtějí zavést a toto popisují ve svých dokumentech a deklaracích - ale zda se jim to podaří, to závisí na mnoha jiných okolnostech, včetně lidského poznání či odporu. Kdo nezná paní Četverikovou, upozorňuji, že má velké vědomosti a je hluboce věřící (to jen abych předešla případným otázkám či komentům).

Dnešní doba je velmi podobná začátku 20. století. Změny probíhají na všech úrovních lidského života a změna zásadní visí přímo ve vzduchu. Nové směry, nová ekonomická pravidla, nové vědecké názory, nové technologie, nová společenská pravidla, nové typy politiků. To vše po celém světě, nikdo není vynechán. To, co dříve bylo označeno za konspiraci, se dnes ukazuje jako pravdivé. Protože se to děje, protože se to stalo viditelné i slabému zraku. Mocní světa si již neberou servítky a zcela otevřeně mluví o svých plánech na budoucnost lidstva. No ano - jejich plány, protože lidstva se nikdo neptal.
Z lidského jednání se ztrácí morálka, mravnost i etika. Tvrdost a jakási dehumanizace lidské existence se stává čím dál patrnější. Zdá se nám to? Ne. Je to záměr.

Paní Olga pokládá do prvního až druhého století po Kristu počátek vládnoucí vrstvy (sekty) gnostiků, kterým říká "věrchuška" (a my zde GP). Ti posbírali vědění ze všech možných známých náboženství a spisů, do té doby také hermeticky uzavřených. Z nich vytvořili svůj vlastní světonázor, své vidění fungování života na Zemi i ve vesmíru - a toto povýšili na jedinou (a skrytou) pravdu.
Matoucí pro dnešek může být, že gnostická sekta se jeví i prezentuje jako věřící v Boha. Ale jejich vidění Boha je jiné, skrze staletí se neměnící. Víra je velmi specifická. Bůh v jejich pojetí je vždy abstraktní veličina - kosmický Rozum či kosmická Energie. Možná se nyní někdo vyděsí, že on přeci také tak vnímá Boha. Netřeba se děsit, nastupuje ještě další znak a to je vnímání Dobra a Zla. Věrchuška má za dobré vše nehmotné a za zlé vše hmotné. Takže třeba lidské tělo je zlé a duše v něm je dobrá. Cílem a vítězstvím Dobra je zbavit se hmotného těla a svou dobrou duší se sjednotit s vesmírnou energií.
Dalším znakem světonázoru věrchušky je přesvědčení, že chápat Pravdu (a jejich učení, světonázor) mají jen někteří z lidí. K chápání a vnímáni se lidské duše propracovávají skrze mnohé inkarnace. Takže chápající duše se rovnou rodí, zbytek je nevědomý a tento stav nelze zvrátit. Jak se pozná chápající? Podle toho, že učení (světonázor) věrchušky vždy bezvýhradně přijme.
A ti nevědomí, kteří po celý svůj život nic nepochopí, jsou dobří jen k tomu, aby plnili vůli věrchušky. Manipulovat někým a vštípit mu svou vlastní vůli však není nic lehkého. Proto je to pro věrchušku nejen výzva, ale i meta. Ne otrok, ne nevolník ani vězeň. Ten totiž sice ze strachu plní vůli nadřazeného - ale myslet si může cokoliv! Nadřazený nikdy neví, co v něm dříme a s čím se může potkat. Metou je biorobot, který se dá naprogramovat a ve všem sledovat, ovlivnit.

Jsou tři druhy lidského projevu v tomto světě.
1) Cit, 2) Rozum, 3) Vůle.
Cit i Rozum již byly věrchuškou opanovány - nyní zbývá už jen lidská vůle. Tu je nejtěžší opanovat.
A jakým způsobem se nejlépe zasahuje do lidské vůle? Strachem. Strach je jeden z nejstarších prostředků vlády nad lidskou vůlí a vědomím.
Tak to bylo tehdy, tak je to i nyní. Každý, kdo strach přijme a hraje s věrchuškou jejich hru, je ztracený a věrchuška spokojená. Jenže jsou i tací lidé, kteří na tuto hru nepřistoupí a odmítnou se bát. S těmi věrchuška nic nezmůže. Proto touží po tom, aby mohla rozhodnutí takového nebojsy ovlivnit.
Co je překážkou k uskutečnění vize člověka - biorobota?
Lidská morálka, mravnost a etika. Další "lidské zbytečnosti", které věrchuška vůbec neuznává, protože nejsou - podle ní - vůbec podstatné v chápání jejich pojetí Pravdy. Jen ti chápající a přijímající jsou důležití a mají právo žít, mít potomky. Jedině tak může proběhnout vývoj (evoluce) a jedině tak se může člověk posunout na další vývojovou etapu.

Všechny tyto myšlenky přežívají v následnících gnostiků dodnes. Je celkem jedno, jak si říkají - jisté ale je, že svůj tisíciletý plán uskutečňují. A zde - v tomto jejich světonázoru - můžeme najít základy všech nelidských směrů, které se ale objeví až o mnoho staletí později. Pokud věrchuška dovolí uveřejnit cokoliv z jejích plánů, je to vždy pravdivé, ač to může vypadat velmi fantasticky. Hlasatelé, kteří jsou pověřeni vynést informaci na světlo, ji vždy prezentují jako děs, proti kterému není možné bojovat, je to "osudové a nevratné".

V kostce řečeno: právo na nazvání člověk mají jen někteří, zbytek je biomasa. Morálka, mravnost a etika pro věrchušku vůbec nic neznamená a je na přítěž. Hranice mezi lidstvím a nelidstvím mohou být posouvány.
Pod rouškou dnešních změn na poli ekonomiky, politiky, náboženství, finančnictví, sociálních systémů... probíhá změna největší a nejnebezpečnější. Média o ní nepíšou, vědci ani analytici nemluví. Jde o skrytou změnu antropologickou. Jde přímo o setření hranic mezi organickým a anorganickým světem, o změnu kvalifikace člověka na pouhý "objekt". Až dokončí tuto revoluci, budou mít cestu k biorobotu zcela otevřenou.
Je to jejich nová koncepce, kterou světu nabídnou. Člověka zbaví všech výsad a učiní z něj pouhý biomateriál. Na tom se mohou provádět pokusy všeho druhu, můžeme ho různě "vylepšovat" a jinak měnit jeho účel a funkci. Můžeme mu nainstalovat jiný program chování, ve kterém nebude vlastní myšlení ani rozhodování.
Ostatně - všimli jste si, jak moc slovo "BIO" tlačí do našich slovníků a podvědomí jako cosi zdravého, žádoucího, správného?

- Pokračování příště -

Odkaz na přednášku
 
Naposledy upravené:
Autorka Olga Četveriková, autorka mnoha knih i pojednání, absolventka MGIMO (institut mezinárodních vztahů), není u nás tak docela neznámá. Já osobně vítám každý její článek nebo přednášku jako vydatný zdroj informací. Přednášku, kterou nabízím, jsem musela vyposlechnout dvakrát, abych pochopila. Nabízím vám ne doslovný překlad, ale jakýsi výtah vlastními slovy. Vzhledem k tomu, že je v přednášce nakousnuto mnoho souvisejících a vzájemně propojených témat, prosím, udělejte si čas a popřemýšlejte. Já osobně jsem ve vysvětlení paní Olgy našla odpovědi, proč se dneska podporují všemožné nelidské ideologie, proč se tlačí dopředu digitalizace za každou cenu, proč mizí z mnoha oborů etika, mravnost, morálka, proč je lidská společnost čím dál víc odlidšťovaná, proč probíhá fašizace a proč je čím dál viditelnější nadřazenost jedněch nad druhými.
__________________________________________
Poznámky: Omlouvám se předem, pokud by mé přetlumočení bylo nesprávné. Video má sice přes dvě hodiny (RJ), ale samotná přednáška je polovina času, zbytek je diskuse. Autorka se věnuje v některých pasážích čistě ruskému prostředí, ale to jsem ve svém přetlumočení vynechala. Paní Četveriková upozorňuje, že popisované je plánem - nikoliv skutečností. K tomu se směřuje, toto chtějí zavést a toto popisují ve svých dokumentech a deklaracích - ale zda se jim to podaří, to závisí na mnoha jiných okolnostech, včetně lidského poznání či odporu. Kdo nezná paní Četverikovou, upozorňuji, že má velké vědomosti a je hluboce věřící (to jen abych předešla případným otázkám či komentům).

Dnešní doba je velmi podobná začátku 20. století. Změny probíhají na všech úrovních lidského života a změna zásadní visí přímo ve vzduchu. Nové směry, nová ekonomická pravidla, nové vědecké názory, nové technologie, nová společenská pravidla, nové typy politiků. To vše po celém světě, nikdo není vynechán. To, co dříve bylo označeno za konspiraci, se dnes ukazuje jako pravdivé. Protože se to děje, protože se to stalo viditelné i slabému zraku. Mocní světa si již neberou servítky a zcela otevřeně mluví o svých plánech na budoucnost lidstva. No ano - jejich plány, protože lidstva se nikdo neptal.
Z lidského jednání se ztrácí morálka, mravnost i etika. Tvrdost a jakási dehumanizace lidské existence se stává čím dál patrnější. Zdá se nám to? Ne. Je to záměr.

Paní Olga pokládá do prvního až druhého století po Kristu počátek vládnoucí vrstvy (sekty) gnostiků, kterým říká "věrchuška" (a my zde GP). Ti posbírali vědění ze všech možných známých náboženství a spisů, do té doby také hermeticky uzavřených. Z nich vytvořili svůj vlastní světonázor, své vidění fungování života na Zemi i ve vesmíru - a toto povýšili na jedinou (a skrytou) pravdu.
Matoucí pro dnešek může být, že gnostická sekta se jeví i prezentuje jako věřící v Boha. Ale jejich vidění Boha je jiné, skrze staletí se neměnící. Víra je velmi specifická. Bůh v jejich pojetí je vždy abstraktní veličina - kosmický Rozum či kosmická Energie. Možná se nyní někdo vyděsí, že on přeci také tak vnímá Boha. Netřeba se děsit, nastupuje ještě další znak a to je vnímání Dobra a Zla. Věrchuška má za dobré vše nehmotné a za zlé vše hmotné. Takže třeba lidské tělo je zlé a duše v něm je dobrá. Cílem a vítězstvím Dobra je zbavit se hmotného těla a svou dobrou duší se sjednotit s vesmírnou energií.
Dalším znakem světonázoru věrchušky je přesvědčení, že chápat Pravdu (a jejich učení, světonázor) mají jen někteří z lidí. K chápání a vnímáni se lidské duše propracovávají skrze mnohé inkarnace. Takže chápající duše se rovnou rodí, zbytek je nevědomý a tento stav nelze zvrátit. Jak se pozná chápající? Podle toho, že učení (světonázor) věrchušky vždy bezvýhradně přijme.
A ti nevědomí, kteří po celý svůj život nic nepochopí, jsou dobří jen k tomu, aby plnili vůli věrchušky. Manipulovat někým a vštípit mu svou vlastní vůli však není nic lehkého. Proto je to pro věrchušku nejen výzva, ale i meta. Ne otrok, ne nevolník ani vězeň. Ten totiž sice ze strachu plní vůli nadřazeného - ale myslet si může cokoliv! Nadřazený nikdy neví, co v něm dříme a s čím se může potkat. Metou je biorobot, který se dá naprogramovat a ve všem sledovat, ovlivnit.

Jsou tři druhy lidského projevu v tomto světě.
1) Cit, 2) Rozum, 3) Vůle.
Cit i Rozum již byly věrchuškou opanovány - nyní zbývá už jen lidská vůle. Tu je nejtěžší opanovat.
A jakým způsobem se nejlépe zasahuje do lidské vůle? Strachem. Strach je jeden z nejstarších prostředků vlády nad lidskou vůlí a vědomím.
Tak to bylo tehdy, tak je to i nyní. Každý, kdo strach přijme a hraje s věrchuškou jejich hru, je ztracený a věrchuška spokojená. Jenže jsou i tací lidé, kteří na tuto hru nepřistoupí a odmítnou se bát. S těmi věrchuška nic nezmůže. Proto touží po tom, aby mohla rozhodnutí takového nebojsy ovlivnit.
Co je překážkou k uskutečnění vize člověka - biorobota?
Lidská morálka, mravnost a etika. Další "lidské zbytečnosti", které věrchuška vůbec neuznává, protože nejsou - podle ní - vůbec podstatné v chápání jejich pojetí Pravdy. Jen ti chápající a přijímající jsou důležití a mají právo žít, mít potomky. Jedině tak může proběhnout vývoj (evoluce) a jedině tak se může člověk posunout na další vývojovou etapu.

Všechny tyto myšlenky přežívají v následnících gnostiků dodnes. Je celkem jedno, jak si říkají - jisté ale je, že svůj tisíciletý plán uskutečňují. A zde - v tomto jejich světonázoru - můžeme najít základy všech nelidských směrů, které se ale objeví až o mnoho staletí později. Pokud věrchuška dovolí uveřejnit cokoliv z jejích plánů, je to vždy pravdivé, ač to může vypadat velmi fantasticky. Hlasatelé, kteří jsou pověřeni vynést informaci na světlo, ji vždy prezentují jako děs, proti kterému není možné bojovat, je to "osudové a nevratné".

V kostce řečeno: právo na nazvání člověk mají jen někteří, zbytek je biomasa. Morálka, mravnost a etika pro věrchušku vůbec nic neznamená a je na přítěž. Hranice mezi lidstvím a nelidstvím mohou být posouvány.
Pod rouškou dnešních změn na poli ekonomiky, politiky, náboženství, finančnictví, sociálních systémů... probíhá změna největší a nejnebezpečnější. Média o ní nepíšou, vědci ani analytici nemluví. Jde o skrytou změnu antropologickou. Jde přímo o setření hranic mezi organickým a anorganickým světem, o změnu kvalifikace člověka na pouhý "objekt". Až dokončí tuto revoluci, budou mít cestu k biorobotu zcela otevřenou.
Je to jejich nová koncepce, kterou světu nabídnou. Člověka zbaví všech výsad a učiní z něj pouhý biomateriál. Na tom se mohou provádět pokusy všeho druhu, můžeme ho různě "vylepšovat" a jinak měnit jeho účel a funkci. Můžeme mu nainstalovat jiný program chování, ve kterém nebude vlastní myšlení ani rozhodování.
Ostatně - všimli jste si, jak moc slovo "BIO" tlačí do našich slovníků a podvědomí jako cosi zdravého, žádoucího, správného?

- Pokračování příště -

Odkaz na přednášku
mne to pripadá ako euroázijské krídlo GP, kedy pochopili silu kresťanstva a chopili sa ho ako prostriedku na ovládnutie Európy. GP sám siaha oveľa ďalej do minulosti.....až do čias Egypta.
 
mne to pripadá ako euroázijské krídlo GP, kedy pochopili silu kresťanstva a chopili sa ho ako prostriedku na ovládnutie Európy. GP sám siaha oveľa ďalej do minulosti.....až do čias Egypta.
Nevím, těžko soudit. Jen upozorním, že GP sice mají své základy v Egyptě (a předtím v Atlantidě), ale vládnout světem se rozhodli až v té době, o které píše Četveriková. Tehdy také učinili nabídku dosavadním mágům kontinentu: - buď předložíte nějakou svou koncepci - nebo to bude po našem.
 
Naspäť
Top Bottom