OZ Biosféra

Ferry

Člen
Stránka OZ biosféra má niekedy zaujímavé články, tak tu občas niečo prihodím.

Tento krát
Mali v škole problematického chlapca, ktorý bol dobrý v tanci ale v ostatných oblastiach zaostával. Tiež disciplína bola problémom u neho. Tak si ho zavolali do riaditeľne a tam ... namiesto toho aby ho pokarhali za jeho zlé vlastnsti, oni ho pochválili za tú dobrú
"Zavolali sme ťa, pretože si skvelý! Si najtalentovanejším tanečníkom súboru. Prostredníctvom svojho tanca prejavuješ božský princíp! !Ľuďom, ktorí sa na teba pozerajú, dávaš radosť a energiu. Zavolali sme ťa, aby sme sa ti za to poďakovali."
Po tom sa ten chlapec zmenil, síce píšu, že len na čas, ale čo vlastne bolo hnacím motorom zmenz v tomto prípade? Tým, že ho pochválili dali na neho zodpovednosť. Už si nemohol povedať "som len obyčajný školák." Teraz si musel stále hovoriť, "Ľudia sa na mňa spoliehajú, že im dám radosť a energiu, nemôžem ich sklamať."
Zaujímavý psychologický trik. Podobne by som konal aj u dnešnej polovychovanej až nevychovanej mládeži - dať im zodpovednosť. Zodpovednosť mení človeka. Ak pubertiak sprejoval stenu, tak mu ju dať premaľovať a zveriť jej vzhľad jemu - dať mu zodpovednosť za tú stenu. Potom nie len, že on samotný ju nebude sprejovať hakami bakami, ale aj svojím rovesníkom nedovolí sprejovať "jeho stenu".
 
Mali v škole problematického chlapca, ktorý bol dobrý v tanci ale v ostatných oblastiach zaostával. Tiež disciplína bola problémom u neho. Tak si ho zavolali do riaditeľne a tam ... namiesto toho aby ho pokarhali za jeho zlé vlastnsti, oni ho pochválili za tú dobrú
Je to pěkný případ a já jen upozorním, že nejde o žádnou novou metodu.
Při práci s dětmi se tento způsob často využíval - za minulého režimu určitě. A mám dojem, že snad to prvně dal do učebnic Makarenko. Protože - to fakt není novinka, domnívám se, že i Jan Ámos Komenský s dětmi pracoval tímto způsobem. My jen zapomínáme...:)
Jde o to, že každý máme svou "bílou a černou" stránku osobnosti. A když je naše "bílá" stránka od dětství potlačovaná - nebo jsme s ní pro okolí neviditelní - tak začneme používat tu druhou, "černou". Takže je účinné ukázat člověku, jak zacházet s tou "bílou" stránkou, aby byl viditelný a slyšitelný pro ostatní.
Prostě ukázat člověku, v čem je moc a moc dobrý, v čem vyniká nad ostatními a co jim tím dává.
 
Naposledy upravené:
To mi pripomenulo jeden dávnejší e-mail:

Jedného dňa požiadala učiteľka svojich študentov, aby si zapísali menný zoznam spolužiakov v triede na dva čisté hárky papiera a medzi jednotlivými menami nechali priestor.
Potom ich požiadala premyslieť si tú najkrajšiu vec, ktorú môžu jeden o druhom povedať a zapísať ju k danému menu. Zamyslenie im zabralo zvyšok hodiny a na jej konci študenti odovzdali papiere.
V najbližšiu sobotu učiteľka spísala zoznam vecí, ktoré študenti napísali jeden o druhom na individuálny hárok papiera pre každého jednotlivo. V pondelok im zoznamy odovzdala. Krátko nato sa celá trieda usmievala. „To naozaj?“ počula šepkať z tej či onej strany. „Nikdy som si nemyslel, že niečo pre niekoho znamenám..“ boli časté komentáre.
Nik z triedy viac nespomenul tieto zoznamy vzájomných charakteristík a názorov. Učiteľka sa nikdy nedozvedela, či to ešte medzi sebou preberali, alebo či sa o tom rozprávali so svojimi rodičmi... Ale na tom nezáležalo. Toto cvičenie splnilo svoj účel. Študenti boli šťastní sami zo seba a tiež jeden z druhého. A život každého jedného plynul ďalej.
Keď jeden z týchto študentov zomrel, na jeho pohrebe sa zúčastnila aj jeho učiteľka. Svojho študenta dlhé roky nevidela, bol z neho krásny dospelý muž. Kostol bol preplnený jeho priateľmi a známymi. Všetci tí, ktorí ho mali radi, jeden za druhým prichádzali truhle; učiteľka bola posledná, ktorá podišla k zomrelému vzdať úctu.
Ako tam tak stála, jeden z prítomných pristúpil k nej a opýtal sa: „Boli ste jeho učiteľkou matematiky? Priateľ mi o vás veľa rozprával“ Učiteľka prikývla.
Po pohrebe sa väčšina bývalých spolužiakov zišla na kare. Rodičia zomrelého tam boli tiež a čakali na príležitosť porozprávať sa s jeho bývalou učiteľkou.
„Chceli sme vám niečo ukázať“, oslovil ju otec, vyťahujúc z vrecka svoju peňaženku. „Toto sme našli u syna. Mysleli sme si, že by ste to mohli poznať.“ Z priehradky opatrne vytiahol dva ošúchané listy papiera. Na prvý pohľad bolo zrejmé, že boli otvárané mnoho krát. Pani učiteľka, bez toho, že by sa potrebovala bližšie pozrieť, vedela, že sú to papiere, na ktoré ona spísala všetky dobré veci a vlastnosti, ktoré o ňom jeho spolužiaci napísali.
„Nesmierne vám ďakujeme za to, že ste toto urobili“, povedala trasúcim sa hlasom jeho mama. „Ako vidíte, syn si to veľmi vážil.“
Ostatní spolužiaci sa pomaly zhromaždili okolo. Jeden sa osmelil a hanblivo povedal: „Ja mám svoj zoznam stále odložený doma vo vrchnej zásuvke pracovného stola.“
„Ja mám môj tiež odložený!“ - vykríkla ďalšia z bývalých spolužiačok - „vo svojom diári.“
Potom iná spolužiačka siahla do svojho vrecka, vybrala peňaženku a vytiahla svoj ošúchaný zoznam. „Nosím ho so sebou vždy a všade.“, povedala a bez zaváhania pokračovala: „Myslím, že každý jeden z nás si svoj zoznam starostlivo uchoval.“
 
Naposledy upravené:
Viete, že človek si zo svojich minulých životov prináša množstvo chorôb? Je to zvláštne, ale je to fakt. Jogíni hovoria o takzvanej karme, náboženstvo o hriechoch, že ak človek spácha hriechy, tak ide do pekla a za svoje hriechy zaplatí. Čo to je? Je to náboženstvo alebo niečo iné alebo, ako sa to naozaj deje?

Nie, že niekto ťa trestá, ani Pán-Boh netrestá, trest si vytváraš sám!

Docela zaujímavé postrehy od toho Levašova. Jasné, že človek musí mať osvojený svetonázor zahŕňajúci v sebe reinkarnáciu. Prečo vlastne bola vedomosť o reinkarnácii vymazaná z našej spoločnosti? Aký negatívny dopad má na spoločnsť "viera" v reinkarnáciu?
 
trest si vytváraš sám!
Podobne som to našiel vysvetlené aj v knihe "Ezoosmóza" od A.Novych:

"Představ si, že duše je vajíčko
a spermie jsou Osobnosti v těle po reinkarnaci. Osobnost se během svého života, v našem případě spermie,
přibližuje k vajíčku. Celý život se okolo ní vrtí, otáčí, ale
nedaří se jí ho oplodnit. A tak chudinka, když promrhala veškerou svoji životní sílu, zůstává vedle ní, řekněme,
uschlá v podobě Osobnosti s celým svým komplexem
méněcennosti. Pak prochází reinkarnací. Další spermie-
-Osobnost se vrhá k tomu samému vajíčku-duši. A i ta
celý svůj život jen povrtí ocáskem, jak se pohybuje materiálním směrem. A místo na duchovní oplození vajíčka promrhala svoji životní energii na vlastní egoizmus.
Když došla životní síla, odehraje se s touto Osobností ta
samá historie méněcennosti, která ji uvrhne do horšího
smyslového utrpení než peklo. Opět reinkarnace. Třetí
spermie se vrhá k vajíčku. Snaha o oplodnění opět nedopadla. A tak dál. Po uplynutí určité doby v případě,
že žádné ze spermií-Osobností se přeci jen nepodaří
oplodnit vajíčko-duši, jsou všechny tyto uschlé spermie
se smyslovými komplexy, jež se nacházejí vedle duše,
zničeny.“
„A vajíčko?“
„To v určitém smyslu taky. Poněvadž kdo potřebuje
neoplodněné vajíčko-duši, pokud nesplnilo svou funkci? Proto je i ono přeměněno do něčeho jiného. Vždyť
jaký je cíl? Aby se Osobnost svojí silou Lásky, čistou
Vírou mohla spojit se svojí duší. Proč je to potřeba?
Proto, že při takovém oplodnění se rodí zcela kvalitativně nová duchovní bytost, řekněme, anděl. No a právě
v něm se reálně projevují vlastnosti, obrazně řečeno,
genů věčnosti duše a genů mocné životní síly. Tohle
všechno je samozřejmě řečeno velmi hrubě a velmi primitivně. Nicméně se domnívám, že je to dost srozumitelné… Celkově vzato je to přibližně jako v chemii – pokud
znáš zákony probíhajících procesů a spojíš dva různé
chemické prvky, dostaneš zcela kvalitativně novou látku,
substanci s mimořádnou zásobou energie.“
 
Podobne som to našiel vysvetlené aj v knihe "Ezoosmóza" od A.Novych:
Hlavně nenápadně.
Aby nešlo poznat, že jde o propagaci all**ra vulgo “Tvořivé společnosti”.
Když se to moc nedařilo na starém fóru,
je třeba vyzkoušet to i zde.
Pod stejným nickem.
 
Naposledy upravené:
Hlavně nenápadně.
Je to z knihy Anastázie Novych - all**ra.
Žiaľ, tentoraz výsledok tvojej kalkulácie nie je úplne správny. Uhádol si len, že nick ostal. Akorát v tom ostatnom nemáš "dokonalý" prehľad.

stačilo uvést z knihy Anastázie Novych.
... Počtár a vysvetlenie pre teba - riadil som sa aj týmto odporúčaním.
Ale ako vidíš, aj tentoraz dal Atom lajk radšej tebe.
No lajky na tvojom príspevku poukazujú aj na to, že na porozumenie kontextu je vhodné prečítať si aj predošlý príspevok. 😉
Preto za ne ďakujem i tebe!
 

Na Novom Zélande doživotne zakázali predaj cigariet osobám narodeným po 1. januári 2009​



Nový Zéland schválil zákon, ktorý doživotne zakazuje predaj tabakových výrobkov osobám narodeným po 1. januári 2009. Okrem toho sa krajina rozhodla znížiť o 90 % počet maloobchodníkov s licenciou na predaj tabaku.

O podobnom kroku som rozmýšľal aj tu na Slovnesku + by bol zákon, ktorý by dvihol o polovicu odvody do zdravotnej poisťovne pre fajčiarov a konzumentov alkoholu.
 
O podobnom kroku som rozmýšľal aj tu na Slovnesku + by bol zákon, ktorý by dvihol o polovicu odvody do zdravotnej poisťovne pre fajčiarov a konzumentov alkoholu.
Coskoro sa toho asi aj dockas skrz "social credit". Pozor na to, co si zelas.
Fajcenie a alkoholizmus je problemom najcastejsie v nizsich, resp. najnizsich socialnych vrstvach, ktorym by nieco taketo este viac obmedzilo prijmy

Co tak radsej motivovat pozitivne a po nejaku dobu novym abstinentom znizit odvody do ZP?
 
Nový Zéland schválil zákon, ktorý doživotne zakazuje predaj tabakových výrobkov osobám narodeným po 1. januári 2009
Skúsenosti s prohibícou jasne ukazujú, že hlavným cieľom zákona nie je zníženie počtu fajčiarov - to by museli zmeniť kurikulum a dôsledne s mládežou rozoberať zdravotné a sociálne škody z fajčenia (a pridal by som aj pitie alkoholu). Skôr sa tu jedná o prípravu generácie plniacej bez reptania nariadenia "rozumnej" vrchnosti/elity. Že to skôr vyvolá zvýšený záujem o fajčenie je vítané - keďže ide o ostrovný štát, kde je pašovanie ťažšie, elita si pripraví lacné "cigaretové" gorálky ako odmeny pre dorastajúcich oddaných "bacharov".
 
Skúsenosti s prohibícou jasne ukazujú, že hlavným cieľom zákona nie je zníženie počtu fajčiarov
mozete to niecim dokázat?

Su u nas zakázané vraždy? Sú.
Koľko % ľudi vraždí? 0.1% ? Ak by sme povolili vraždy, koľko ľudi by vrazdilo?

Zákaz jedu funguje. Dokazal aj tu prohibíciu prof.Ždanov, ked jasne dokazali, ze prohibicia v Ruskom impériu roku 1914 dokonca znížila:
- úmrtnost
- počty nasilnych trestnych činov
a zvýšila pôrodnosť...
Dáta z knihy profesora Mendelsona z Petrohradskej štátnej knižnice.
Obmedzenie drogy a zaroveň kampaň prečo je to tak, zníži dostupnost a hlavne nasledovné generacie nepadnú na eskalátor smrti.
Viac studujte fakty, pretože minimálne v tejto téme ste ukázal obrovsky kaleidoskop
 
V dnešej informačnej dobe už zákaz nestačí. Pokiaľ bude mládež denne vidieť v reklamách, filmoch či na internete skrytú i otvorenú reklamu na alkohol, tak prohibícia pomôže asi tak ako nápisy/fotky "Fajčenie škodí zdraviu" na cigaretových krabičkách.
Naozaj? Kolko kokainu viete zohnať? Koľko heroinu sa predáva v tescu medzi potravinami? Koľko pervitínu si kupite na pumpe?
Trocha premyšľajte, v momente, keď odstrihnete priliv jedu a jeho dostupnosť ku obyvateľstvu, obyvateľstvo ho prestane používať.
Viete, ze 100 rokov dozadu ste mohli kupiť v lekarni v USA kokainovú injekciu za 1 USD? Bez receptu?
Asi toľko...
 
Naposledy upravené:
Asi by to stacilo fakt zakazat a problem by zmizol, ze Jox13? Prohibicia v USA problem alkoholizmu nevyriesila, ale priniesla dalsie problemy s mafiou a nelegalnym alkoholom. Nakoniec tratili vsetci okrem mafie. Tot este nedavno bola v CR metanolova afera.
 
Jj pane, tak este raz. Máme, alebo.nie 30-40% populacie na metadone, heroíne, kokaíne, alebo inych svinstvach? Predavaju sa v tescu, na pumpách? Máte herakov na detskychnihriskach?
Nie. To sú fakty. Ale máme na detskych ihriskach ožranov, huličov a svoju drogu su si schopní kúpit 12-15 ročne deti bez problemov v supermarkete, pretoze je otvorene dostupná.

To su fakty. Môžete rozpravať, co chcete, ale s faktami nepohnete. Suchy zákon funguje a vždy prave proti nemu šli vsetky tabakové, alkoholové a cukrové firmy na svete.
 
Naposledy upravené:
problem by zmizol,
ešte odporúčam, cím začali ópiove vojny, ktoré stáli Čínu niekolko stoviek miliónov životov. Ako najskôr briti dobili indiu, v nej vytvorili produkciu opia a nasledne na opium posadili bezpocet číňanov. A keď sa cisarska armada (kde vojaci nemali zákaz fajčit tento jed) postavila tej britskej, tak prehrala a briti za vyhádzanie lodi plnej opia do mora, rozstrieľali mesto Guan zhou, a zabili 300 000 civilov.
Takto reagovali napr. narkodileri na suchý zákon, jedinú formu naozaj účinnej ochrany pred jedom.
 

Vzťah medzi vznikom vojen a slnečnou aktivitou​


V roku 1922 mladý bieloruský vedec Alexander Čiževskij (1897 – 1964) predstavil svetu teóriu: všetky veľké prevraty v dejinách ľudstva, ako sociálne nepokoje, vojny a revolúcie, spôsobila činnosť Slnka.

Boli vojny vypočítané a začaté vzhľadom na aktivitu slnka, alebo to bola náhoda? Alebo slnko reagovalo na vojny na planéte?
 

Likvidácia inštitútu rodiny, a tým spôsobené deštruktívne následky​

Tu je to, k čomu priviedlo zničenie inštitútu rodiny v Amerike:
  • V bielych rodinách sa zdravé deti takmer vôbec nerodia;​
  • Rodiny žijúce spolu nad 15 rokov a rodiny s dvoma deťmi sú zriedkavosťou;​
  • Bez psychických problémov nezostali prakticky žiadni ľudia: depresia, nesústredenosť, nespavosť;​
  • Počet detských domovov a domovov dôchodcov neúprosne rastie;​
  • Rastúci počet samovrážd;​
  • Neresti sa stali oveľa mladšími: čoraz častejšie sa môžete stretnúť s deťmi závislými od drog a alkoholu vo veku 10 – 12 rokov;​
  • Rast detskej prostitúcie (oficiálne štatistiky pre USA – 300 000 detí a neoficiálne – milióny).​
  • Prudký pokles úrovne inteligencie, vzdelania a kultúry.​

Inak povedané, rodina je základ civilizácie ľudí na planéte. Akýkoľvek krok proti rodine by sa mal považovať za agresiu proti ľudskej rase a jeho autori by mali byť patrične odmenení aspoň desiatimi rokmi v gulagu. Práca by im napravila zmýšľanie.​
 
Likvidácia inštitútu rodiny, a tým spôsobené deštruktívne následky
Spousta lidí se dívá na hnUSA filmy a seriály . Co je tam pravidelně vidět , ne jako rarita , ale jako samozřejmost ?
Násilí všeho druhu , prostituce , drogy , zločinnost , chudoba .
Souvisí to nějak s Naším civilizačním okruhem ? Ne !
Ale hlupáci tím , že tyto hnusy sledují , si tak budují a modelují svoji blízkou budoucnost .
Když někomu řeknu , že sleduji filmy z roku 1935 a výše , tak je šokován , to je pravěk ?
A co se tehdy točilo za filmy , co bylo tím obsahem ?
To , co tvořilo běžný každodenní svět lidí . Takže něco jim blízkého a známého , co si člověk dokázal srovnávat , se svým běžným životem .
A co se točí dnes ? Propagované slátaniny , věrně podporující prosazované protilidské procesy , nemající nic společného s Lidstvím .
 
Naspäť
Top Bottom