Petra Vlhová

kulich

Člen
Svojho času sme sledovali Petra Sagana a jeho športový úpadok potom, ako prišiel o manželstvo.

Pozorovať môžeme aj Petru Vlhovú, ktorej sa túto sezónu nie veľmi darí. Možno ste si všimli, že sa u nej zjavne pomenili sponzorské pomery, hlavné slovo má stávková kancelária niké. Tak sa stalo, že Petra súťaží v oranžových farbách a na hlave má čiapku, kde je jej vlastné meno napísané malým písmenom. Oranžová, hazard a meno malým sú podľa mňa hlavné dôvody, prečo sa jej až tak veľmi nedarí.

Skúška správnosti - prvé miesto vyhrala až včera v rakúskom Flachau, kde zároveň získala aj najväčšiu finančnú prémiu.
Podvedome sa mi oranžová farba spojila s nedávnym článkom od konceptuála, kde uverejnil farebnú tabuľku Struktura Spirální integrální dynamiky https://konceptual.eu/2022/11/14/referendum/. Oranžovej farbe tam presne prislúcha toto - Orientácia - Podnikanie, strategický rast, orientácia na úspech, zvedavosť a zištnosť. Ako stresor je uvedená prázdnota.

Na RTVS Šport bol pred závodom krátky dokument "Roky hľadania" pri príležitosti 30 rokov SR z pohľadu športu. Čo sa za tie roky podarilo a čo nie. https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/19638
Zaznela tam od jedného funkcionára zaujímavá myšlienka - že všetci športovci chcú po skončení kariéry robiť len profi trénerov, ale každý kašle na deti, tie nechce trénovať nikto, lebo je to (samozrejme) náročné.
Petra dosiahla vlastne už všetko čo sa dalo - Glóbus, MS, Olympiádu. Ďalší stupienok je rodina, ktorú zatiaľ má a mala by ju budovať aj ďalej. Následne by mala nájsť iné naplnenie, no byť olepená reklamou na hazard to isto nie je. Inak sa začne podobať na MMF bojovníka Atilu Végha, ktorý teraz robí reklamu na všetko zlé - na ecigarety, tvrdý alkohol aj hazard.

Pouvažovať by mali aj fanúšikovia, keď na seba dávajú oranžové oblečenie, čo chcú v Petre povzbudiť a čo nie.
 
Naposledy upravené:
Puzzle začína do seba zapadať. V reklamách pre hazard od niké ukazujú Vlhovú, ako trénuje rôzne športy. Realita je pri tom taká, že v skutočnosti prestala trénovať tie objemy ako za Magoniho a stratila okolo 4kg hmotnosti. Aj to sa môže podpísať pod jej slabšími výsledkami. Nemá svaly nato, aby odjazdila náročné trate, aby to ustála.
Nehovoriac o tom, že v tých reklamách v podstate ubližuje svojim sparing-partnerom (hraj na telo, traf súpera na solar atď.) Tí ju k tomu vlastne pobádajú.

Ako sa hovorí, celé zle. Namotala sa do veľmi zlej matrice.
 
Naspäť
Top Bottom