V Žilině vykolejilo pendolino Českých drah, v provozu jsou jen čtyři jednotky (ze sedmi)

Status
Nie je možné pridávať ďalšie odpovede.
1.3.2023
Vzhledem k tomu, že z hlediska e-m rozborů mé oblíbené novinky.cz informují tentokrát nedostatečně, musel jsem najít ještě další články.
Zde je navíc uvedeno číslo náhradního vlaku a pravděpodobná příčina nehody.
Zde záběry místa nehody z dronu, číslo vykolejeného vlaku a čas nehody.
Informace, kolik je souprav Pendolino v ČR celkem, kolik z toho v provozu, kolik z toho mimo provoz.
 
Z Prahy (centrum řízení Čech) do Košic (na východ)
- politika Pražského centra řízení směrem na východ vykolejí
- Pendolino - vyšší technologie, vyžaduje lepší infrastrukturu (typický nedostatek západu, neumí nic udržovat a vytvořit - jenom bere do doby až to dojde)
- nehoda při malé rychlosti, ještě se nerozjely na plno a už to vykolejilo
- škody značné, ale bez zranění. Materiálně to bude horší, ale nedojdeme záhuby ( nedokáží přestavět sociální super systém na válku, není to tak jednoduché jak si myslí, na Ukrajině to budoval protřelý a vychytralý profesionální zločinec GP celá staletí a teď se o to snaží zločinci diletanti a chtějí to pokud možno hned, což je pro nás výhoda - navíc válku na Ukrajině drží zdroje celého kolektivního západu spolu s nemalými zdroji z Ruska od vlastizrádců ).

Docela pozitivní matrice - skutečné bohatství je v duši, čili v lidech a v jejich schopnostech a morálce (využít schopností ku prospěchu všech). V dnešní době lze vše rychle postavit a vybudovat, horší a to těžké je: "Jak všechno poskládat dohromady v životaschopný celek (stát)".

Můj předpoklad jak rozumím zákonu času a problémy s vyššími technologiemi:
Davo-elitárně to nepůjde i kdyby se elity stavěli na hlavu a dav je v tom z nevědomosti podporoval. Nastává čas souborných intelektů.
 
Naposledy upravené:
V Žiline sídli divízia Siemens Mobility ktorá poskytuje služby v oblasti softvérového a hardvérového inžinieringu riadiacich a zabezpečovacích systémov železničnej dopravy (do celého sveta). Z toho pohľadu počítam, že Žilinská stanica je na tom technicky veľmi dobre.

Včera zavŕšili pochody za mier (egregor sa nabil) a dnes sa vykolají vlak, ktorý na čele nesie žlú a modrú farbu.

Ja to vidím tak, že ukrajinizácia sa u nás vykolajila ešte len v zárodku, vlak sa vykolajil v malej rýchlosti a neboli žiadne obete.
 
Len čo sa negatívne ozval nový český prezident na adresu politickej scény na Slovensku, že sa mu nepáči naše smerovanie, tak hneď sa na slovensku vykoľajil český vlak. Očividne na Slovensku prebiehajú procesy správnym smerom a český prezident je trochu mimo reality, trochu viac.
 
Naposledy upravené:
Ono je to viacsmerové:

- Chceli nasvietiť Slavín ukrajinskou vlajkou - dostali kopu ruských pod ním.

- Chceli mobilizáciu a dostali masové odopretia.

- Chceli štvať do vojny, dostali pochod za mier a pred oplotenou ambasádou ruské ľudové piesne.

Čím viac tlačia, tým silnejšiu odozvu dostanú. Napr. v bojových umeniach neradno tlačiť, lebo čím silnejšie udriem, tým väčšia sila sa obráti proti mne samotnému (judo, aikido a pod.).
 
tým silnejšiu odozvu dostanú
Jednou z tých odozviev môže byť aj obnova pamätníkov obetiam 2. sv. vojny. Sú v mestách a aj na miestach najväčších bojov. Či už ich dať do poriadku počas “jarného upratovania” alebo až k výročiu konca 2. sv. vojny, je jedno. Verím, že sa všade nàjde dosť dobrovoľníkov. Úprava pamätníkov, očistenie parkov v ich okolí, renovàcia techniky - podľa toho, kde akí nadšenci sa stretnú. Spraviť, položiť kvety, ofotiť a poslať na ruskú ambasádu i priateľom do Ruska.
 
Myslel som, že ide o túto udalosť, ale zjavne to bolo niečo iné. A priam matričné.

Vzhľadom na zlyhanie podobne ako v Grécku, našťastie bez obetí (ale dokedy?), by si mal niekto vstúpiť do svedomia, ale kto?

A k tomu nedostavanie Višňového načas a predĺženie o ďalší rok a pol, lebo nemajú technológie:
a skaly pod Strečnom veselo si padajú na najviac frekventovanú medzinárodnú cestu...
 
K železničnímu neštěstí v Řecku z dnešního dne překlad: Ten vlak začíná být zajímavý ze všech pohledů, čti následující dnes z Řecka

Co vezl "neviditelný" nákladní vlak 63503 izraelského ZIM?
Proč nebyla ohlášena jeho trasa ?
Kde se ztratil jeho motor ?
Kolik lidí bylo na palubě ?
Kde jsou pohřešované osoby ?
Odkud kam, bylo 45 sanitek a personál připraven během 10 minut, jako by na to čekali a Všeobecná nemocnice v Larisse, ač NEBYLA v pohotovosti, během půl hodiny byla v pohotovosti ?
Proč jel tým armády na místo DŘÍVE než všichni ostatní?
Proč chyběl mnoho hodin vlak HELLENIC ?
Proč do čela expertů jmenovali profesora Thanasise Ziliaskopoulose, když on sám byl pět let, 2010-15, bývalým předsedou a generálním ředitelem společnosti TRAINOSE a od roku 2021 předsedou společnosti HELLENIC TRAINING COMPANY ?
Takže bývalý šéf agentury, která je auditována kvůli opomenutí a trestné nedbalosti, bude auditovat sám sebe
a svou práci a dojde k závěru...?
Vzhľadom na zlyhanie podobne ako v Grécku, našťastie bez obetí (ale dokedy?), by si mal niekto vstúpiť do svedomia, ale kto?

A k tomu nedostavanie Višňového načas a predĺženie o ďalší rok a pol, lebo nemajú technológie:
a skaly pod Strečnom veselo si padajú na najviac frekventovanú medzinárodnú cestu...
Faktem je, že Řecké železnice a Metro v Athénách je v dost zoufalém stavu. Nikoliv kolejiště a příslušenství (výhybky), ale vozový park a bezpečnostní stránka (bezpečnostní sensory). Na to řvou všichni. Asi nejlepší situace je na Peloponesu, kde je jednokolejka, která se následně dělí na směr Argos a pokračuje až Kalamata a druhá do Patry.
photo_2023-03-04_19-23-40.jpg
 
Ještě jeden překlad z diskuse na foru

COSTA, PRACOVAL JSEM NA TRATI ATÉNY - SOLUŇ, PRŮVODČÍ, 37 LET. OD ROKU 1998 JSME BOJOVALI MIMOSOUDNÍMI CESTAMI, STÁVKAMI, SCHŮZEMI A VŠÍM MOŽNÝM, ABYCHOM DOSÁHLI TOHO, ŽE TRAŤ DOMOKOS-THESS/HENIKI BUDE SIGNALIZOVÁNA A PŘEVEDENA POD DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ. VŠECHNY MODERNÍ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY BYLY NAKOUPENY, ALE JSOU NA SKLADĚ, DOKUD NEBUDOU TECHNOLOGICKY ZASTARALÉ A MY NEBUDEME MUSET Z DOBRÝCH DŮVODŮ NAKOUPIT DALŠÍ. BYLY MODERNIZOVÁNY, ALE STÁLE NEJSOU INSTALOVÁNY. SATELITNÍ DOHLEDOVÝ SYSTÉM TAKÉ ZŮSTAL NA SKLADĚ A V TOMTO ÚSEKU NIC NEFUNGUJE A JE TO POLE SMLUV A JINÝCH "VELKOLEPÝCH" TRANSAKCÍ S DODAVATELI, DEVELOPERY A VŠELIJAKÝMI DOBROTAMI. JE TO STEJNÁ PŘÍČINA, KTERÁ VEDLA K HAVÁRII ADENRO V ROCE 2017, A MEZITÍM SE NIC NEUDĚLALO. S MEMORANDOVÝM ZÁVAZKEM BYLA OSE ROZPUŠTĚNA, S OBLUDNÝMI LŽEMI HADJIDAKISE A NOVINÁŘŮ, V ROCE 2010 REPASEM A V ROCE 2011 HADJIDAKISEM, ZATÍMCO V ROCE 2015 SPIRIGIS VLAK PO JEHO SALÁMOVÁNÍ PŘEDAL ITALSKO-NĚMECKÉ FIRMĚ ZA POUHÝCH 45 MILIONŮ. OSE ZADLUŽIL SOUFLIAS, KTERÝ SI DOKONCE PŮJČIL 3,5 MILIARDY OD FRANCOUZSKÉ BANKY NA STAVBU PODKOVY MALYAKOS, A STYLIANIDIS DALŠÍCH 1,6 MILIARDY OD BANKY MALAGA NA STAVBU VERTIKÁLNÍ OSY HEGNATIE V RODOPECH, S TÍM A TÍM A BEZ JAKÉKOLI STÁTNÍ DOTACE UDĚLALI ŠPINAVOU PRÁCI. KARAMANLIS, PODNIKL V TÉTO KONKRÉTNÍ VĚCI ŠEST MIMOSOUDNÍCH AKCÍ, ALE TO MY JSME DĚLALI STÁVKY A PŘERUŠENÍ PRÁCE, S JEDINÝM POŽADAVKEM INSTALACE ZAKOUPENÝCH BEZPEČNOSTNÍCH SYSTÉMŮ, A ON NÁS HNAL K SOUDŮM, KTERÉ JAKO DISCIPLINOVANÉ ORGÁNY MOCI PROHLÁSILY VŠECHNY MOBILIZACE ZA "NEZÁKONNÉ A ZNEUŽITELNÉ", ALE VŠECHNY MAJÍ BEZTRESTNÉ. SOUD NAD KOLEGY A CESTUJÍCÍMI, O KTERÉ JSME TAK NESPRAVEDLIVĚ PŘIŠLI, A POLITIČTÍ PACHOLCI SI DĚLAJÍ PŘEDVOLEBNÍ PARÁDU NAD MRTVOLAMI SVÉ POLITIKY. JSOU TO BRUTÁLNÍ VRAZI A NEZMĚNÍ SE, HRNEC. LIDÉ..........SLEDUJTE TELEVIZI, JEN SE DÍVEJTE........NEPŘEMÝŠLEJTE.
 
Další doplnění z denního tisku dnes v neděli???

Společnost Hellenic Train neaktivuje výjimku pro výplatu odškodnění!

Společnost Hellenic Train v novém oznámení uvádí, že neaktivuje výjimku pro výplatu odškodnění a že podnikne všechny nezbytné kroky, aby zajistila, že příbuzní zemřelých, zranění a cestující vlaku IC 62 ze dne 28.2.2023 budou plně uspokojeni, pokud jde o jejich práva podle článků 11 a 13 ES 1371/2007.

Přeloženo do lidštiny:
Každý jednotlivý poškozený samostatné klasické soudní jednání se vším všudy.
 
No velmi správná otázka, přímo na tělo.
Aktivace výjimky se provádí třeba v případě 12ti hodinového zpoždění a to prezentuje nějaké kupony na stravu a podobné blbosti. (Podle informace, kterou mi poskytli z Řecka - jejich interní předpisy jsem nestudoval a ani nevím, kde bych je hledal, pokud nejsou na netu volně)
Podle jisté směrnice EU, shora uvedené mají poškození nějaké nároky, ale ty musí prokázat. A tady je zakopaný pes.

Článek 11

Odpovědnost vůči cestujícím a za zavazadla

S výhradou této kapitoly a aniž jsou dotčeny vnitrostátní právní předpisy, které cestujícím přiznávají další náhradu škody, se odpovědnost železničních podniků vůči cestujícím a za jejich zavazadla řídí kapitolami I, III a IV oddílu IV a oddíly VI a VII přílohy I.

Článek 13

Zálohové platby

1. Při usmrcení cestujícího nebo jeho zranění provede železniční podnik, jak je uvedeno v čl. 26 odst. 5 přílohy I, neprodleně a v každém případě do patnácti dnů po zjištění totožnosti fyzických osob, které mají nárok na odškodnění, zálohové platby ve výši potřebné k pokrytí okamžitých ekonomických potřeb a přiměřené utrpěné újmě.

2. Aniž je dotčen odstavec 1, činí výše zálohové platby v případě usmrcení cestujícího nejméně 21 000 EUR.

3. Zálohová platba nepředstavuje uznání odpovědnosti a může být započtena oproti jakékoli další částce vyplacené na základě tohoto nařízení, avšak je nevratná, s výjimkou případů, ve kterých byla škoda způsobena nedbalostí nebo zaviněním cestujícího, nebo pokud osoba, která obdržela zálohovou platbu, nebyla osobou oprávněnou k obdržení odškodnění.

Nerad bych tady zacházel do právní detailů toho, co shora uvedeno. Poukážu jen na to nejdůležitější z právního pohledu.
Článek 13 odstavec 1.
... zjištění totožnosti fyzických osob, které mají nárok na odškodnění ...
příliš velké množství nezvěstných do dnešního dne.
Článek 13 odstavec 3.
... Zálohová platba nepředstavuje uznání odpovědnosti ...
A tady mají právnici neomezený prostor k manévrování ve smyslu výše odškodného.


A to, že se to bude řešit každý jednotlivě je zase Článek 13 odstavec 1. Tedy nebude možnost na hromadnou žalobu, Řecký právní systém ji v tomto případě nepřipouští.
 
photo_2023-03-05_19-30-21.jpg

Argentinská poslankyně Maria Lujan Rey připravuje celosvětové hnutí proti Řecku za hromadnou vraždu v Tembách, bude žádat vyšetření nejen vzniku zločinu, ale také odpovědnost jejich morálních pachatelů v hloubce času. Například všichni Ministři dopravy země.

Ona sama v roce 2012 ztratila svého syna přesně stejným způsobem zločinu a dokázala dostat do vězení 21 osob.

Ona stejně jako její bratr náhodou udržují přátelské vztahy s bratrem jedné z obětí vraždy v Tembách.

Nakonec, v souladu s informacemi, její příklad budou následovat i Řekokanaďané …

Tohle nezní vůbec jasně

… συνάδελφοι της Φέρτε και Βέλγους …

… soudruzi té „Přiveďte i Belgičany“…
 
A tady mají právnici neomezený prostor k manévrování ve smyslu výše odškodného.
Díky za vysvětlení :) Obávám se, že v tomto případě nejde o řeckou specialitu, u nás by na tom poškození byli némlich stejně. Hromadné žaloby zatím v právním řádu nemáme vůbec, letos by snad mělo dojít k jejich omezenému zavedení výhradně ve spotřebitelských sporech. Ty jsou ovšem taky dvojsečná zbraň, jediný, kdo zaručeně nikdy netratí, jsou velké a dobře placené právnické kanceláře, ať už zastupují jednu či druhou stranu...
 
Díky za vysvětlení :) Obávám se, že v tomto případě nejde o řeckou specialitu, u nás by na tom poškození byli némlich stejně. Hromadné žaloby zatím v právním řádu nemáme vůbec, letos by snad mělo dojít k jejich omezenému zavedení výhradně ve spotřebitelských sporech. Ty jsou ovšem taky dvojsečná zbraň, jediný, kdo zaručeně nikdy netratí, jsou velké a dobře placené právnické kanceláře, ať už zastupují jednu či druhou stranu...
Nikoliv pouze velké, při vašich cenách všechny. Prohrál jsem spor o dědictví a stálo mě to 400 tisíc euro. Táhlo se to 5 let. Znalecké posudky, jednání soudů, nahlížení do spisu a další stojí u vás 4x tolik, než jinde. Právní kancelář jen 500 Kč za 15 minut. Tady 100 euro za každou zapořatou hodinu, což je o cca 400 Kč méně. A pokud si představím, že bych tam cestoval na každý právní úkon, stálo by to mnohem více a to byly doby během lockdownu, kdy by to ani nebylo reálné.
 
Ono je to viacsmerové:

- Chceli nasvietiť Slavín ukrajinskou vlajkou - dostali kopu ruských pod ním.

- Chceli mobilizáciu a dostali masové odopretia.

- Chceli štvať do vojny, dostali pochod za mier a pred oplotenou ambasádou ruské ľudové piesne.

Čím viac tlačia, tým silnejšiu odozvu dostanú. Napr. v bojových umeniach neradno tlačiť, lebo čím silnejšie udriem, tým väčšia sila sa obráti proti mne samotnému (judo, aikido a pod.).
a jeste pridam:
- Zilina - Zilinka zde
 
Naposledy upravené:
K železničnímu neštěstí v Řecku z dnešního dne překlad: Ten vlak začíná být zajímavý ze všech pohledů, čti následující dnes z Řecka

Co vezl "neviditelný" nákladní vlak 63503 izraelského ZIM?
Proč nebyla ohlášena jeho trasa ?
Kde se ztratil jeho motor ?
Kolik lidí bylo na palubě ?
Kde jsou pohřešované osoby ?
Odkud kam, bylo 45 sanitek a personál připraven během 10 minut, jako by na to čekali a Všeobecná nemocnice v Larisse, ač NEBYLA v pohotovosti, během půl hodiny byla v pohotovosti ?
Proč jel tým armády na místo DŘÍVE než všichni ostatní?
Proč chyběl mnoho hodin vlak HELLENIC ?
Proč do čela expertů jmenovali profesora Thanasise Ziliaskopoulose, když on sám byl pět let, 2010-15, bývalým předsedou a generálním ředitelem společnosti TRAINOSE a od roku 2021 předsedou společnosti HELLENIC TRAINING COMPANY ?
Takže bývalý šéf agentury, která je auditována kvůli opomenutí a trestné nedbalosti, bude auditovat sám sebe
a svou práci a dojde k závěru...?

Faktem je, že Řecké železnice a Metro v Athénách je v dost zoufalém stavu. Nikoliv kolejiště a příslušenství (výhybky), ale vozový park a bezpečnostní stránka (bezpečnostní sensory). Na to řvou všichni. Asi nejlepší situace je na Peloponesu, kde je jednokolejka, která se následně dělí na směr Argos a pokračuje až Kalamata a druhá do Patry.
View attachment 962
Seznam cestujících, jak jej odhalily údaje z 37 antén mobilních telefonů na trase.



Tragédie v Tempe: A to je přinejmenším zlomyslné, nutí nás to přemýšlet o různých věcech... Zvlášť když vidíme, jak zahlazují stopy po zločinu....

Ale kolik a kdo byly skutečně oběti? Podle všech svědectví, a to i hasičů, patřil výbuch a vzniklé teploty k hlavním příčinám tak vysokého počtu mrtvých, z nichž mnozí byli doslova "rozpadlí". Velmi příhodné, nemyslíte?

Ohledně seznamu obyvatel a zejména mrtvých bylo podáno mnoho věrohodných vysvětlení, která zakrývala skutečnou pravdu... A nesmíme zapomenout, že příbuzným nedovolili otevřít schránky a vidět své děti...

Někteří lidé možná skutečně neznají skutečný seznam cestujících, ale můžete si být jisti, že policie ho zná... A zná ho proto, že může kdykoli prostřednictvím mobilních operátorů zjistit, kde měli tito lidé mobilní telefony...

Dnes díky následujícímu videu odhalíme, že mobilní telefonní společnosti znají od první hodiny přesný počet cestujících ze stanice Larissa na místo smrtelné nehody v Tempe.

Seznam cestujících, jak jej odhalily údaje z 37 antén mobilních telefonů na trase.

Podívejte se všichni a šiřte následující video, ve kterém muž vysvětluje, co se přesně v těchto případech děje a jak může policie kdykoli zrušit utajení a vědět tak, kde se kdo nachází... A protože si myslím, že to, co slyšíme, je mimořádně a zvlášť závažné, šiřte prosím tento článek a hlavně video prostřednictvím svých profilů a osobních zpráv přátelům a známým, aby každý viděl pravdu...

Dlužíme to jak obětem této tragické nehody, tak sami sobě... Poznání je síla, která pomůže čelit našemu nepříteli...
 
Naposledy upravené:
Status
Nie je možné pridávať ďalšie odpovede.
Naspäť
Top Bottom