Ferry
Člen
Keď som prečítal ten odsek hovoriacich o digitálnom koncentráku, tak hneď som si spomenul na
Ťažko si viem predstaviť, akú môže mať „osobnú slobodu“ nezamestnaný, ktorý chodí hladný a nenachádza uplatnenie svojej práce.
Dnešné deti sú izolované od spoločnosti až kým nevyštudujú a potom sú akoby obarené realitou. Preto to čo ukazujú vo videu nie je otroctvo, ale reálna tvorivá činnosť dospievajúceho jedinca.
Digitálny koncentrák by to bol vtedy ak by tie deti robili presne to čo robia dnešné deti - celý svoj drahocenný čas márnili gemblerstvom a čumením do mobilu / na TV. Ale deti v tom klipe cvičia, merajú si sily, hrajú sa s robotom, hrajú šachy. Sú to činnosti, o ktorých dnešné deti môžu zväčša len snívať, prípadne ich dnešné deti považujú za "nezaujímavé".
A potom sa nájdu analITyci, ktorí povedia, že v dnešnej spoločnosti sú deti slobodné (nemajú žiadne možnosti sa slobodne rozvýjať a zapojiť do spoločnosti) a deti v klipe označia za "zotročené". Nič iné sa od takých analITykov ani nedá očakávať. Ako sa hovorí, každý v obraze vidí to čo mu je blízke. Niekto tvorivú prácu a niekto otroctvo.
Videl som pár csifi filmov, ktoré boli v podobnom duchu. Dej bol umiestnený niekde mimo našej planéty, niekde na obežnej dráhe, kde vedci vykonávali činnosť. V podobnom duchu sa nesie aj ten nový klip. Žiadne zotročovanie, ale objavovanie a tvorivosť / hravosť.
Ťažko si viem predstaviť, akú môže mať „osobnú slobodu“ nezamestnaný, ktorý chodí hladný a nenachádza uplatnenie svojej práce.
Dnešné deti sú izolované od spoločnosti až kým nevyštudujú a potom sú akoby obarené realitou. Preto to čo ukazujú vo videu nie je otroctvo, ale reálna tvorivá činnosť dospievajúceho jedinca.
Digitálny koncentrák by to bol vtedy ak by tie deti robili presne to čo robia dnešné deti - celý svoj drahocenný čas márnili gemblerstvom a čumením do mobilu / na TV. Ale deti v tom klipe cvičia, merajú si sily, hrajú sa s robotom, hrajú šachy. Sú to činnosti, o ktorých dnešné deti môžu zväčša len snívať, prípadne ich dnešné deti považujú za "nezaujímavé".
A potom sa nájdu analITyci, ktorí povedia, že v dnešnej spoločnosti sú deti slobodné (nemajú žiadne možnosti sa slobodne rozvýjať a zapojiť do spoločnosti) a deti v klipe označia za "zotročené". Nič iné sa od takých analITykov ani nedá očakávať. Ako sa hovorí, každý v obraze vidí to čo mu je blízke. Niekto tvorivú prácu a niekto otroctvo.
Videl som pár csifi filmov, ktoré boli v podobnom duchu. Dej bol umiestnený niekde mimo našej planéty, niekde na obežnej dráhe, kde vedci vykonávali činnosť. V podobnom duchu sa nesie aj ten nový klip. Žiadne zotročovanie, ale objavovanie a tvorivosť / hravosť.
Naposledy upravené: