Jaká možná bude budoucí struktura Ruské společnosti?

Autor: badatel (Kob-forum.eu | RSS odber)

A vlastně všech funkčních státních celků budoucnosti?
Ty nefunkční zaniknou samy.

Vše podléhá cyklům, stále se střídají růsty a zániky. Jak vesmírů, tak i života každého tvora a to samé se týká států, říší, civilizací. Zatím co svých změn a i přátel okolo sebe si člověk během své životní půl-periody (mezi zrozením a smrtí) může všimnout, neboť vůči jeho měrnému etalonu všechny tyto změny probíhají rychleji … tak zkoumání delších dějů a jevů je již mnohem komplikovanější. Tehdy jsme odsouzeni jen porovnávat hromady prastarých zkreslených a chybných záznamů o střípcích z kdysi snad proběhlých událostí a z nich pak svým nedokonalým myšlením vyvozovat další chybné názory, jimiž se pak budeme řídit. Píši obecně – neboť takto to prostě je. Takových, kteří jsou schopni svým vědomím projít barierou času a zjistit objektivní skutečnost – těm se v lidské společnosti zásadně nevěří. Neboť pak člověk zjistí, že vlastně celý život si vytvářel „brýle iluzí“, kterými se ke své škodě řídil a toto poznání je pro něj velmi traumatizující.

Pokud se tedy spolu setkají již i jen dva lidé – a mají nějaký čas spolu koexistovat – nutně mezi nimi vzniká nutnost vyžadující dohody o mnoha běžných denních záležitostech. Což je vlastně vždy a všude přítomná „politika“ – coby forma jednání, upřesňování a prosazování svých zájmů v rámci konvencemi stanovených mezí, anebo dohodou jinak upřesněných. Platí to pro každého z nich a o politiku se nemusí zajímat pouze vědomý otrok. Pokud má pak dojít k trvalejšímu udržení dohod daného vztahu – tehdy se mezi zúčastněnými musí také vyprofilovat některá z forem řízení. Týká se to jak mileneckých párů, tak později i rodiny, rodu jako formy širší rodiny, obce, oblastí, kultur, národů, regionů, státních útvarů či impérií, civilizací, i celé pozemské populace.

Jak tedy a na jakých pravidlech založit uspořádání společnosti? Aby vnitřní zřízení bylo přirozené a vedlo ke stabilitě nutné pro udržení života a zároveň byl zachován i potenciál dynamiky budoucího rozvoje. Neboť co se nehýbe a neroste – to zaniká. A co příliš bouřlivě kvasí – to zanikne ještě dříve, s užitkem nevalným. A především, aby vývoj nevedl ke zbytečnému brzkému zániku, jak jsme také již vícekrát zažili.

Předem tvrdím, že demokracie tou formou není. Neboť ta je tou nejhorší formou řízení vedoucí vždy k chaosu a nakonec k rozpadu společnosti. Pokud totiž není podřízena kontrole a moci spravedlnosti řádově mnohem vyšší, tak umožňuje kdykoliv rozložit společnost nekontrolovatelným způsobem a získat nad ní vládu ve prospěch jakékoliv cizí moci (struktury). Jak jsme se o tom za posledních cca 100 let mohli již mnohokrát přesvědčit. Ty tzv. demokracie a tomu přizpůsobené uspořádání společnosti tedy vždy slouží k nastolení vlády (kratio) démonů nad otroky (současnými i budoucími – aktuálně prozatím klidných „uvědomělých ovčanů“).[1]

Co k tomu řeknou dějepisné zkušenosti?
Existující záznamy o říších za posledních cca 2000 let zpracoval John Bagot Glubb a překlad jeho knihy „Osudy říší – Jak zajistit naše přežití“ je ještě k sehnání (stručně k tomu ve videu „Padá civilizace! Něco si přej“). Jen nejdůležitější zásadní shrnutí: „životnost“ každé říše je přibližně asi 250 let, tj. asi tak 10 generací – než si ji okolní společenství rozeberou. Ten vývoj je tak přesně pravidelný, až je zákonitý. Průběh algoritmů byl popsán … ale nemusíme se jich držet.

Naskýtá se však otázka – opravdu ten vývoj musí probíhat tak, jak bylo analyzováno? Copak se opravdu nedokážeme z dějin poučit? Copak opravdu nikdy nepochopíme, co se nám dějiny snaží sdělit? Že namísto pádu do těchže nastražených pastí máme hledat jinou cestu svého rozvoje?
A neexistovalo tu na Zemi něco, co by nás mohlo inspirovat a nasměrovat na jinou cestu?


Přitom kromě bájeslovných zmínek o kdysi spravedlivé společnosti také všude existují prastaré jednotné a záhadné texty, rozházené po celém světě. Starší než lidstvo samo … přesněji starší než jak datuje a tvrdí „úřední vědecká demagogie“. Nápisy záhadné a starší než nejstarší „historická“ paměť. Při tom se ukazuje, že všechna písma světa možná vznikla právě z oněch prvotních základů, které nejsme schopni správně přečíst. A při tom zároveň všechny ty záhadné nápisy po jejich rozklíčování mluví jasnou řečí o tom, že se tu všude po světě dlouhodobě rozprostírala civilizace v podstatě harmonická, mírumilovná a jednolitá, která právě vytvořila to vše, co dnes obdivujeme. Jenže právě proto, že nebyla cvičena v dobývání a loupežení, proto v době předhistorické nakonec neodolala nájezdům tlup „civilizovaných teroristů lidojedů“ a po dlouhých bojích nakonec většinou všude vždy podlehla. Až tedy na poslední zbytky na světě – k jejichž definitivnímu ujařmení se opět spojil veškerý tzv. „civilizovaný“ svět. No a ten ostatní, dosud zotročený necivilizovaný, ten dnes rovněž povstává – právě podle příkladu svého posledního ještě existujícího vzdorujícího vzoru, aby konečně ve finále hry o uspořádání světa otočil falešně namíchané karty.

Ta dávná civilizace byla vysoce tvůrčí a přežila tisíce let po zániku Atlantidy a právě tím je satanistům nebezpečná. A jak vypadalo její společenské uspořádání – i to lze odhalit. Stačí jen hledat z mozaiky rozházené kaménky a studovat principy, na kterých ty společnosti stály. Přes všechna matoucí prohlašování „to nemůže být pravda, protože … se to prostě někomu nehodí“, pokusit se je aplikovat právě do budoucí doby. Včetně tehdy užívaných účinných kontrolních mechanismů. Podkladů je k nalezení dost a jsou na očích. Stačí jen otevřít ta sdělení, číst a popřemýšlet o tom, co nám to přes propasti času má sdělit. Dnes již ani není důležité, zda to bylo přesně tak, anebo trošku jinak, ale důležité je právě to jejich jádro a jak to bude v budoucnu vypadat.
VVP doma již začal.
A ostatní? On nemá potřebu je zachraňovat před nimi samotnými, zvláště když nechtějí.
Pro inspiraci ke čtení – zde jsou ty informace o nerozluštitelném písmu a o čem vypovídají.

A jaký že systém se tedy nyní rodí?
Nepochopený a v průběhu věků sice rodově deformovaný (nepotismem) a nechápavými anglosasy zkreslený, kteří jej popisovali po svém (zase něco posuzovali podle svého zkresleného vnímání), se v Indii to uspořádání či spíše dělení nazývá „varny“. Toto původní slovanské vnitřní společenské uspořádání však bylo vždy „o kategorii dosažené osobní úrovni“ mravní, vědění a o dovednostech, schopnostech a zodpovědnosti daného člověka. Podle těchto kritérií byl nakonec v pokročilejším věku každý jedinec zatříděn na takové místo ve struktuře společenství (pyramidě řízení), jaké byl schopen zodpovědně zvládat ve prospěch celého společenství (a byl vždy hlídán). A toto jeho postavení rostlo vždy ze zdola, z místa, kde přišel na svět (dnes se tomu říká „sociální výtah“). Z vnějšku (třeba od sousedů) byl na odpovědné místo do společenství přizván vždy pouze někdo, když v obci – kmeni … pro daný úkol či problém nebyl nikdo schopný jeho řešení. Např. Alexandr k Něvě, jindy Rurik a podobně.
Takže celé je to vlastně o systému samosprávy v rámci tzv. přirozeného práva a podle všude platných konů. Tedy nikdy ne o centrálním řízení kdejakého prdu, kdy všechnu smetanu vždy sebere centrum a dolů pak milostivě dává almužny. Toto již byl zvyk zanesený do světa právě oněmi parazity – teroristickými dobyvateli přinášející místním lidem dobrodiní výhradně „jejich vnější demokracie“, tedy fašismu[2], ať již byl nazýván jakkoliv.

Co však dosud zůstává ukryto (či nepovšimnuto) a bez čehož to nejde?
Aby jakákoliv společnost mohla po letech svého růstu překonat krize, které se v budoucnu vždy objeví jako „Boží zkouška“ celé společnosti i všech jejích jedinců, musí být formulován správný a jednotný cíl. Zaměřený na věčnost. Idea (stmelující nosná myšlenka), trvale platná pro všechny a bez ohledu na momentální vyznání. Tedy „maják svítící na nebi všech našich myšlenek“. A k tomu hluboké chápání skutečné kosmologie. Věrouka na tom postavená a plně se projevující v denní kultuře všeho lidu. A tu s sebou nese právě poměrně malá vrstva nejvíce vyspělých a moudrých, většinou nejstarších členů společnosti majících plně otevřenou intuici. Těch, co již vlastně ani nic nepotřebují a jejichž posledním životním úkolem na tomto světě po dosažení osobní životní moudrosti je společenská kontrola řízení společnosti, neboť jsou pamětí svého lidu a také mluvčími jeho svědomí. Což však neznamená, že by stáli mimo společnost a její denní život.
Nikdy to však nemůže být prostá materialistická představa – mít se dobře a zadarmo, žít jak parazit a životu a společnosti ničím nepřispívat. Tato jednoduchá a srozumitelná, čistě úzce materiální pravidla totiž vždy vedou do pekel.

Nevím, jak dlouhý bude ten přerod. Neboť setrvačnost lidského myšlení je značná a ještě větší je lenost (myslet). Nevím také, kolika chyb se lidé ve svém vývoji ještě dopustí a jak dlouho budou trvat všechny potřebné nápravy. Včetně léčení planety Země z ran, které jsme jí způsobili. Vím jen, či spíše to tak cítím, že tento směr je správný. I když jej stále ještě musíme hledat. A vím, že ti poslední bojovníci za lepší budoucnost světa již jsou na své cestě k úspěchu.
Půjdeme s nimi?
Pouze vnitřní kázeň každého a neohroženost v prosazování toho, co víme, že je správné – jedině to nás může dovést k otevření nové budoucnosti pro naše děti.
Cesta zpět však již není, v minulosti, za našimi zády je již jen peklo.



[1] Opravdu dosud nezotročených? Vždyť kromě okovů železných existují i okovy neviditelné … ekonomické a především ty nejhorší, takřka nesejmutelné – psychické.

[2] Fašismusrozdělení lidí podle libovolného kritéria na „plnoprávné“ (vše dovolující si) × ostatní nesvéprávné (mluvící dobytek podrobený restrikcím, teroru a určený k vyhubení).
Jednou se rozlišují podle národnosti (dobyvatel × místní),
jindy se dělí podle urozenosti (vládce × poddaným),
anebo podle „funkce“ (otrok povýšený dozorem nad otroky × ostatní otroci),
pak případně podle majetku či náboženství,
nyní „sám sobě vyvolený“ × „všichni ostatní pro něj nepotřební jedlíci“.


znacka.gif


Zdroj článku...
 
Minulosť sa opakuje, a nielen ľudská individuálna, ale aj minulosť spoločností... Prečo? Pretože sa nemení ich mravnosť. Ak je mravnosť konštantná, tak aj opakovanie minulosti sa stáva zákonitosťou.

Preto nie je ani tak dôležitá forma, akú bude mať budúca spoločnosť, ale akú mravnosť budú mať jej občania.

A tu pozor. Mravnosť to nie je len desatoro. To nie je Kristovo "Nastav druhé líce..." a slabošské znášanie všetkého zla, strach ničiť zlo aj s ich nositeľmi, a tým podporovať ich množenie a prosperitu. Vôbec nie. Spravodlivosť nemôže byť bezbranná a bezzubá. Spravodlivosť musí vždy viesť (v dlhodobom aspekte) k harmonizácii vzťahov v spoločnosti, aj keď liečba môže byť "chaotická" a najmä bolestivá. Ak sa v spoločnosti množí zlo, tak spravodlivosť musí byť aktívna a rázna. To znamená, že aktívni a rázni musia byť samotní ľudia, ako nositelia spravodlivosti. A nie nejakí imaginárni "druhí" ľudia, ale "MY sami"!
(predstavte si, ako by dopadlo naše telo, ak by si biele krvinky (imunitné bunky) povedali, že nesúhlasia s konaním choroboplodných zárodkov, ale likvidovať ich nebudú. Radšej budú veriť, že ochránia telo evolučným prístupom. Čo myslíte, ochránili by tak telo napadnuté baktériami moru? Ťažko. Evolúcia je pre zdravé telo. Choré telo nezachráni)

Samotný princíp kást alebo varien sa dá preniesť aj na dnešnú spoločnosť. Skrátka aj dnes máme určitý zoznam (nomenklatúru) spoločensky potrebných a demograficky podmienených profesií. Každá doba má svoje profesie, podľa rozvoja spoločnosti. Varnový systém hovorí o tom, že do každej profesie treba vyberať len takých ľudí, ktorí sú pre tú prácu manuálne, mentálne aj mravne ako stvorený... To znamená, že pri výbere povolania nesmie byť rozhodujúce, koľko mi tá profesia umožní zarobiť peňazí, ale to, či som pre tú profesiu dostatočne spôsobilý a vhodný! Toto je základ a pointa varnového systému. Skrátka toto si spoločnosť musí ustrážiť. Urobiť vzdelávanie a výberový systém do profesií tak, aby sa do profesií dostávali tí, ktorí sú k tomu najsúcejší.

Avšak kým sa ľudia a ich kultúra nevylieči z mravného marazmu, tak žiadna organizačná forma nezachráni spoločnosť pred degradáciou a rozpadom. T.j. pred opakovaním histórie. Na to treba myslieť.

Preto je dôležité, aby sme aj my objavili tie univerzálne vesmírne zákonitosti, mravne podmienené, ktorými sa potrebujeme riadiť, aby sme ako spoločnosť dlho žili, a nie iba 10 generácií... A na nich vystavali svoju novú kultúru života a rozvoja.
Starí Slovania týmto zákonitostiam hovorili Kóny. KSB zase hovorí o šiestich objektívnych zákonitostiach.
Dôležité je, aby sme ich poznali dopodrobna. Nie len všeobecne. To jest nielen riadiace zákonitosti, ale napríklad aj noosferické (mravné). A dopodrobna. Aké to presne sú. A všetky ostatné... A na nich treba budovať novú kultúru.

Ak je stavba príliš prehnitá, tak sa zvyčajne už nerobí rekonštrukcia, ale nechá sa zbúrať a postaví sa nová. Taká je múdrosť praxe v stavbárstve. Obávam sa, že aj ľudská spoločnosť je na tom podobne. Globálna kultúra je už tak prehnitá, že sa rekonštruovať nedá. A tá umelá deštrukcia starého, bude ľudí asi veľmi bolieť. Bude to forma sociálnej hygieny. Odstraňovanie hniloby, aby mohlo rásť to, čo je zdravé, lebo od hnilého aj zdravé začne hniť.
 
Naposledy upravené:
Naspäť
Top Bottom