Ospravedlnuje vlastne chapanie verejneho zaujmu stret s neprijemnou mystikou?

rony

Člen
Publikované materiály jsou majetkem Ruské kultury, a proto vůči nim nikdo nemůže uplatňovat autorská práva. V případě, že si nějaká právnická nebo fyzická osoba zákonem stanoveným způsobem tato autorská práva přivlastní, pocítí odplatu za tuto krádež v podobě velmi nepříjemné „mystiky“ přesahující hranice právní vědy. Nicméně každý, kdo bude chtít, má plné právo na základě svého vlastního chápání veřejného prospěchu kopírovat a vydávat tyto materiály jak v plném rozsahu, tak i v podobě jejich částečných citací a to včetně pro obchodní účely, všemi jemu dostupnými prostředky. Každý, kdo tyto materiály použije v podobě jejich částečných citací, úryvků nebo odkazů, ponese osobní odpovědnost, pokud to povede ke změně jejich smyslového kontextu, tedy k překroucení jejich celkového smyslu, a vystaví se tak možnosti střetnout se s „mystickou“, mimoprávní odplatou.

Ak bude niekto pouzivat materialy KSB v podobe ich ciastocnych citacii, uryvkov odkazov s dobrym umyslom,( vlastne chapanie verejneho prospechu) ale nakoniec to aj tak povedie k zmene ich zmysloveho kontextu, teda k prekruteniu ich celkoveho zmyslu nemoze sa stretnut s neprijemnou mystikou?
V diskusii som sa stretol s tvrdenim, ze ked je tam dobry ciel a zamer moze uvadzat ciastocne citacie. Ano suhlasim. Mne ide o tu poslednu vetu.
Co si o tom myslite?
Svoj nazor vysvetlim v pripadnej diskusii. Nema vyznam nieco tlacit ked o to nie je zaujem.
 
Dobře postavená otázka, ale dám jinou, protože odpověď je problematická.

Kdo může rozhodnout co je ve veřejném zájmu ?

Moje odpověď je každý sám za sebe ve spojení s Bohem a každý sám si pak nese následky svých rozhodnutí (JŽO), jiné když se z Bohem nedomluví a jiné když se domluví a v tomto případě navíc může o nich vědět dopředu (třeba oběť za něco vyššího).

A teď zpět k chápaní, to je otázka svobodné vůle a proti té nelze jít, cílem je (snad se všichni shodneme), aby každý subjekt chápal a uvědomoval si své poslaní zde na zemi lépe a více (překážkou je problematický já-centrismus - v pánu prstenů ho ani odhodlaný Frodo nepřekonal a musel přijít zásah z hora, náhoda). Reakce okolí (JŽO) je nepříjemná, když subjekt moc tlačí proti Božímu záměru, jak se blíží k hranicím jsou postupně upozornění a nápovědy intenzivnější.
 
Naposledy upravené:
Islo mi o tuto vetu
Každý, kdo tyto materiály použije v podobě jejich částečných citací, úryvků nebo odkazů, ponese osobní odpovědnost, pokud to povede ke změně jejich smyslového kontextu, tedy k překroucení jejich celkového smyslu, a vystaví se tak možnosti střetnout se s „mystickou“, mimoprávní odplatou.
Ja vychadzam z toho ze VPCCCP su fakt presni vo vajadreniach a keby nieco ospravedlnovalo zmenu zmysloveho kontextu teda prekrucania ich celkoveho zmyslu tak to tam uvedu. Ak to niekto urobi bez ohladu na dobru vieru alebo umysel tu zodpovednost ponesie. Moze sa stretnut s egregorom alebo vyssou silou. Tak ked som ja napriklad teraz nieco zle pochopil alebo prekrutil dobehne to aj mna lebo sucastou tychto materialov je aj Preambula.
 
Naposledy upravené:
Publikované materiály jsou majetkem Ruské kultury, a proto vůči nim nikdo nemůže uplatňovat autorská práva. V případě, že si nějaká právnická nebo fyzická osoba zákonem stanoveným způsobem tato autorská práva přivlastní, pocítí odplatu za tuto krádež v podobě velmi nepříjemné „mystiky“ přesahující hranice právní vědy. Nicméně každý, kdo bude chtít, má plné právo na základě svého vlastního chápání veřejného prospěchu kopírovat a vydávat tyto materiály jak v plném rozsahu, tak i v podobě jejich částečných citací a to včetně pro obchodní účely, všemi jemu dostupnými prostředky. Každý, kdo tyto materiály použije v podobě jejich částečných citací, úryvků nebo odkazů, ponese osobní odpovědnost, pokud to povede ke změně jejich smyslového kontextu, tedy k překroucení jejich celkového smyslu, a vystaví se tak možnosti střetnout se s „mystickou“, mimoprávní odplatou.

Ak bude niekto pouzivat materialy KSB v podobe ich ciastocnych citacii, uryvkov odkazov s dobrym umyslom,( vlastne chapanie verejneho prospechu) ale nakoniec to aj tak povedie k zmene ich zmysloveho kontextu, teda k prekruteniu ich celkoveho zmyslu nemoze sa stretnut s neprijemnou mystikou?
V diskusii som sa stretol s tvrdenim, ze ked je tam dobry ciel a zamer moze uvadzat ciastocne citacie. Ano suhlasim. Mne ide o tu poslednu vetu.
Co si o tom myslite?
Svoj nazor vysvetlim v pripadnej diskusii. Nema vyznam nieco tlacit ked o to nie je zaujem.
Tam sú dve veci. Tá mystika má potrestať toho, kto by si obsah kníh KSB prisvojil nejakým kopyrajtom. A tiež toho, kto by výrazne skreslil alebo prekrútil učenie, ktoré KSB knihy obsahujú. Tam podľa mňa v tom druhom prípade nejde o ohrozenie verejného záujmu, či nejaké dobré úmysly so špatným dopadom. Tam ide o prekrútenie ducha tých kníh, toho učenia. Egregor je duch, a aj každá kniha má svojho ducha (veď aj psychika/biopole je duch). A ak prekrútiš ducha učenia, ducha knihy, tak egregor sa bude brániť. A ako sa to uskutoční. Egregor je súhrn ľudských duchov (ich podvedomí). Niekto si všimne, že v tej knihe niečo nie je v poriadku, niečo je zmenené. A to vyvolá v celom egregore imunitnú reakciu. Zaktivizujú sa ďalší ľudia. A buď budú chcieť voči tomu človeku zakročiť priamo, alebo sa zhmotnia myšlienky a emócie tých ľudí, ktorých poháňa vybudená energia, a tá dá dotyčnému na frak.

A je to tým horšie, čím menej ľudí v tomto egregore pracuje metodologicky. Citátno-dogmaticky pracuje stádo. A stádo ti neodpustí žiadne pokrivenie poučky, o to viac, ak k tomu zaujme stanovisko egregoriálny líder. Ak by egregor bol plný metodologicky pracujúcich študentov a navyše mravných ľudí, tak už by to bola súbornosť. A tá by vedela dotyčnému odpustiť aj to, ak spravil chybu nechtiac. Alebo iný prešľap proti duchu učenia, ak by to vyhodnotili z ľudskej stránky, že to pre spoločnosť nebolo až tak škodlivé a dotyčný sa poučil. Ale dav toto nevie odpustiť, pretože je zaslepený a má potlačenú schopnosť racionálne a ľudsky uvažovať. Názory a citáty egregora budú prevažovať nad všetkými zábleskami rozumu a ľudskosti.
 
Naposledy upravené:
Naspäť
Top Bottom