Obsah kresťanských omší

Keďže sú Vianoce tak som bol znova židovať.
Na polnočnej omši farár plakal lebo počet ľudí prihlásených ku RKC klesol o 360 tisíc. Ale počet gregokatolíkov vzrástol. Tak sa snažil farár márne zhodiť chybu riadenia RKC na veriacich...
Ráno bola omša zaujímavejšia, pretože na kázni farár prečítal toto



VIANOČNÁ POŠTA
Daniel Hevier
Vypukli znovu Vianoce. Tak, ako roky predtým.
Uchmatnúť každý niečo chce, niečo, čo práve letí.
Krikľavé pestré reklamy z výkladov kričia všade
a štucháme sa lakťami pri predbiehaní v rade.
Týždne sme zlostní na seba a potom dobrí dva dni,
nikomu nič viac netreba a nikto nie je hladný.
(„Tí ktorým sa nič neušlo, si za to môžu sami!“)
Pred sebou máme hrubé sklo, dosýta napráskaní.
Stále tú istú koledu nám hrajú na volkmenoch,
a lepkaví sme od medu, hľadíme nasrdeno.
Píšem vám deti,
ako som ušiel od takých Vianoc
a šiel som len tak za nosom - už stmievalo sa na noc.
Tam som ho stretol zakrátko, za mestom - toho chlapca,
ba skôr to bolo chlapčiatko. Iba tak prechádzal sa.
Tak som sa ho tam opýtal: Ty si sa chlapče stratil?
Chvíľu tam mlčky iba stál, potom sa spýtal: A ty?
Nikomu som sa nestratil, ja iba hľadám ľudí.
Stálo ma to už veľa síl, ako tu svetom blúdim.
Hovorím: Nikto nemá čas na čiesi cudzie decká.
A chlapček: A čo chcete nájsť? Iba mať plné vrecká?
Veď meníte sa na škrečkov a vravíte si: Hrab si!
Hľadáte teplé miestečko, mlátite všetkých slabších…
Potom si ešte povzdychol: A nepoznáte sníčky
a zabudli ste na ticho, na hviezdy, na studničky,
nemáte nebo nad hlavou, len nebá obrazoviek,
až za náramnou diaľavou občas sa mihne človek
Kto ešte smúti za vločkou, ktorá sa o zem udrie…?
Vravím mu: Počkaj kamoško, máš reči veľmi múdre.
Náš svet je komplikovaný, všetko sa zamotáva
a všade striehnu oplani - utŕžiš zľava, sprava…
Si dobrý? Vyjdeš na sucho. Dobráci vyšli z módy.
Tým ujde sa len zaucho. Tak to na svete chodí.
Na únosy a strieľačky hrajú sa krpci v jasliach,
fajčia vari už prváčky. A radosť? Tá už zhasla.
Teraz som bol ja dojatý. Prišlo mi ľúto seba.
Chlapček ma schoval v objatí, aby som sa viac nebál.
Veď preto chodia Vianoce. U dobrých zvonia, u zlých,
to, čo sa občas zamoce, nech sa viac nezauzlí.
Vyzvedám jeho priezvisko. Pýtam sa: Chlapče, kto si?
A on mi na to: Ježiško.
A zmizol v hĺbke noci.
Z pohľadnicových ježiškov je iba jeden pravý.
Ten chlapček, ktorý chodí tmou …
Možno sa u vás staví.
 

Prílohy

  • Vianocna_posta.pdf
    39 KB · Zobrazenia: 5
Keďže sú Vianoce tak som bol znova židovať.
Na polnočnej omši farár plakal lebo počet ľudí prihlásených ku RKC klesol o 360 tisíc. Ale počet

Tohle promo na černoprdelníky tady, na konceptuálním kanálu, se mi vůbec nelíbí!

Kdyby místo pláče, začal ten pastýř přemýšlet o lidech ne jako o ovcích, ale jako o svobodných lidech s vlastním názorem. Co mu úbytkem oveček JŽO vlastně říká?
Ten farář trpí několika druhy sociální idiocie zaráz, stejně jak ta báseň.
Báseň je slabá, svět, jak jej očerňuje, takový úplně není, vnucuje sebemrskačství, co je to za podsouvání a programování?!

..Náš svet je komplikovaný, všetko sa zamotáva
a všade striehnu oplani - utŕžiš zľava, sprava…
Si dobrý? Vyjdeš na sucho. Dobráci vyšli z módy.
Tým ujde sa len zaucho. Tak to na svete chodí.
Na únosy a strieľačky hrajú sa krpci v jasliach,
fajčia vari už prváčky. A radosť? Tá už zhasla.
Teraz som bol ja dojatý. Prišlo mi ľúto seba.

Chlapček ma schoval v objatí, aby som sa viac nebál...

Co má tohle zevšeobecňování společného s koncepcí a proč je tu uvedeno v souvislosti s běžným katolickým farářem a ne s přesným jménem toho faráře, nebo aspoň názvem místa kázání? Takhle to vypadá, že je to na mších běžné. Jistě, i mezi faráři jsou dobří lidé, tak proč nezviditelnit ty dobré s jejich jmény, i s jejich dobrými skutky, stejně jako ty špatné, jmenovitě, s jejich špatnými skutky?

Jedná se o stejné "SLUNÍČKÁŘSTVÍ" jako toho idiota z Vatikánu:
Papež odsoudil při štědrovečerní mši nenasytnost po moci a bohatství
..farizej, káže vodu, pije víno, ať to říká "elitářům" se kterými se stýká, ať si napřed zamete před svým prahem, démon!
Válka na Ukrajině je nesmyslná, odsoudil konflikt papež v poselství
..aby se benderovcům uvolnila cesta k masakrování ostatních? Pro toho parazita SVO smysl nemá, ale pro někoho má ten smysl zásadní, je otázkou života a smrti!

Přesně tímto způsobem svádí biblická koncepce davy na scestí!
 
Naposledy upravené:
Tohle promo na černoprdelníky tady, na konceptuálním kanálu, se mi vůbec nelíbí!
Hodnotím to tak, že sledujeme řízení davu konkurenčním subjektem (který prosazuje davo-elitářský model společnosti). Je tam spousta dobrým lidí a potřebujeme je na své straně a pomůže nám rozumět jejich způsobům uvažování.

Považuji tyto příspěvky od @Ferry za velice cenné, mimoto nelze ho obvinit, že by byl na jejich straně, kdo ty příspěvky dříve sledoval tomu rozumí, dělá pro nás užitečný průzkum.

Čím větší "nepřítel", tím je lépe, aby bylo na něj vidět, aby se vědělo co chystá. Až se prosadí postupně nová koncepce, tak stále budou existovat konfese, postupně církev se přemění na školy, kde se bude učit navázat spojení s Bohem. Vše bude probíhat pomalu, stabilně a žádný člověk, pokud bude mít jenom trochu vůle ke společné spolupráci nebude do ničeho nucen (moje představa jak to bude fungovat) a může si ponechat svůj světonázor, pokud v něm nebude ubližovat a škodit druhým.
 
Naposledy upravené:
Hodnotím to tak, že sledujeme řízení davu konkurenčním subjektem (který prosazuje davo-elitářský

Amen, pravím vám, snáze projde velbloud uchem jehly, nežli by bohatý (= zdánlivě bohatý = modlář = zombie) vešel do království věčného.

..Až se prosadí nová Koncepce, přímé spojení s Bohem bez prostředníků se bude vyučovat přímo v rámci povinné školní docházky, jakékoliv konfese, církve, esoterismus zaniknou, vyhnijí na smetišti dějin bez náhrady a následovníků, chrámy a církevní majetek začnou, po skutečném vysvěcení a očištění od satanismu, opět sloužit lidstvu, ovšem pod správou blahodárných hospodářů, kteří se současnými církvemi nebudou mít pranic společného. Vše bude probíhat pomalu a postupně, nemocná větev plodící nezdravé plody usychá sama, tenhle proces již započal a je nevratný, není hoden takové pozornosti, která jeho umírání jenom oddaluje..

"Amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine ani nejmenší písmenko, ani jediná čárka z Koncepce, než se to všechno naplní. Kdokoli by zrušil jedno z těchto nejmenších přikázání (bez lepší náhrady) a tak by učil lidi, bude v nebeském království považován za nejmenšího. Ale kdokoli by je plnil a učil, ten bude v nebeském království považován za velikého. Pravím vám, že pokud vaše spravedlnost nebude o mnoho převyšovat spravedlnost znalců Písma a farizeů (= modlářů = církví = konfesí = esoteriků = "elitářů" = prostředníků), nikdy nevstoupíte do království věčného."​
 
Naposledy upravené:
..Až se prosadí nová Koncepce, přímé spojení s Bohem bez prostředníků se bude vyučovat přímo v rámci povinné školní docházky, jakékoliv konfese, církve, esoterismus zaniknou ...
Technická: Vhodnější by bylo spíše použít slovo přemění než zaniknou, což také lépe odpovídá tomu jak to bude probíhat a jak to sama popisuješ dále.

S budoucí vizí souhlasím, ale průběh nebude skokový, ale plynulý a dlouhodobý a lidé s jenom trochu použitelným světonázorem budou zapojeni a budou mít možnost ho sladit se skutečností, budou k tomu potřebovat pouze morálku a ochotu.

Všichni křesťané i muslimové i pravověrní ... i příznivci allatry jsou naši přátelé, s kterými se potřebujeme domluvit. Za nepřátelé můžeme označit pouze velmi malou skupinu lidí, psychických trockistů, kteří zneužívají slepé důvěry obyvatelstva (danou dle mě především jejich pohodlností myslet - životní okolnosti jsou na naší straně - kolektivní západ krachuje).

Pracovat se musí s tím co je (jedna z pouček DVTR), naším úkolem je motivovat obyvatelstvo, aby získalo rozlišení a k tomu potřebujeme s nimi komunikovat a to v řeči, které rozumí a v té jejich řeči je přesvědčit, aby zkusili dívat se trochu dále a hlouběji, v první fázi nepředpokládám, že hned porozumí jazyku KSB.

Pokud si přeji být bolševik, tak budu jednat v zájmu v většiny a to i když mají chybný světonázor a tak jako tak se s nimi budu nucen nějak domluvit.

Poznámka:
Boj o novou koncepci neprobíhá prioritně v likvidací a odstraňováním nevhodných kádrů, ale hlavní boj je v přesvědčování většiny, aby si uvědomila co je v jejím zájmu a nenechala se zahubit psychopaty (neúplnými lidmi, kteří nemají nebo potlačili některé složky vnímání a tak při své nedostatečnosti jsou to manažeři zkázy, kteří si namlouvají, že to co dělají je nějaký druh úspěchu).
 
Naposledy upravené:
Tohle promo na černoprdelníky tady, na konceptuálním kanálu, se mi vůbec nelíbí!

Kdyby místo pláče, začal ten pastýř přemýšlet o lidech ne jako o ovcích, ale jako o svobodných lidech s vlastním názorem. Co mu úbytkem oveček JŽO vlastně říká?
Ten farář trpí několika druhy sociální idiocie zaráz, stejně jak ta báseň.
Báseň je slabá, svět, jak jej očerňuje, takový úplně není, vnucuje sebemrskačství, co je to za podsouvání a programování?!

..Náš svet je komplikovaný, všetko sa zamotáva
a všade striehnu oplani - utŕžiš zľava, sprava…
Si dobrý? Vyjdeš na sucho. Dobráci vyšli z módy.
Tým ujde sa len zaucho. Tak to na svete chodí.
Na únosy a strieľačky hrajú sa krpci v jasliach,
fajčia vari už prváčky. A radosť? Tá už zhasla.
Teraz som bol ja dojatý. Prišlo mi ľúto seba.

Chlapček ma schoval v objatí, aby som sa viac nebál...

Co má tohle zevšeobecňování společného s koncepcí a proč je tu uvedeno v souvislosti s běžným katolickým farářem a ne s přesným jménem toho faráře, nebo aspoň názvem místa kázání? Takhle to vypadá, že je to na mších běžné. Jistě, i mezi faráři jsou dobří lidé, tak proč nezviditelnit ty dobré s jejich jmény, i s jejich dobrými skutky, stejně jako ty špatné, jmenovitě, s jejich špatnými skutky?

Jedná se o stejné "SLUNÍČKÁŘSTVÍ" jako toho idiota z Vatikánu:
Papež odsoudil při štědrovečerní mši nenasytnost po moci a bohatství
..farizej, káže vodu, pije víno, ať to říká "elitářům" se kterými se stýká, ať si napřed zamete před svým prahem, démon!
Válka na Ukrajině je nesmyslná, odsoudil konflikt papež v poselství
..aby se benderovcům uvolnila cesta k masakrování ostatních? Pro toho parazita SVO smysl nemá, ale pro někoho má ten smysl zásadní, je otázkou života a smrti!

Přesně tímto způsobem svádí biblická koncepce davy na scestí!
@Anjuška , viem , že to myslíš dobre. Cením si tvoj príspevok, je prínosný. A keby v ňom neboli tie nadávky, tak mu dám aj lajk.

Všetko je to o miere. Ak by bolo fórum striktne iba o KSB, tak by tu ostalo veľmi málo ľudí a to nechcem. Musí tu byť aj kúsok z bežného života, musí tu byť cítiť človečina, aby sa ľudia cítili príjemne.
A zároveň treba nájsť tú správnu mieru na odfiltrovanie potenciálnych hrozieb rozbíjajúcich diskusiu: nebiť paranoidne na ľudí tvrdý, ale ani naivne mäkký.
Ferry sa v tom rozsahu, ktorý dáva fóru viac plusov ako mínusov nachádza...

Samozrejme, treba poukazovať na chyby predstaviteľov biblickej koncepcie, tak ako to robíš aj ty, ale netreba zabúdať, že v rámci taktiky boja s rôznymi silnými protivníkmi môžu byť našimi dočasnými situačnými spojencami aj kresťania, moslimovia, v menšej miere dokonca aj liberáli, skrátka ktokoľvek, s kým máme aspoň malý prienik vektorov cieľov.

Aj Stalin a jeho boľševici sa musel spojiť s Trockistami, Esermi a ďalšími, ak chceli zachrániť Rusko. Boľševikov bolo málo a sami by to nedokázali. Rusko by už neexistovalo, ak by každý bol pre nich fuj...
Podobnú chybu robia aj patriotické politické strany v štáte. Ich lídri majú veľké egá a nie sú schopní sa spojiť do jednej veľkej koalície... Liberáli majú v tomto viac rozumu a zakaždým, keď dostatočne oslabia patriotické vlády, sa spoja...
 
Naposledy upravené:
@Anjuška
Souhlasím s tebou a sama hlásám, že není potřeba žádného prostředníka, který by vstupoval mezi mě a Boha. Naopak - každý prostředník , byť by byly jeho záměry sebečistější, znásobuje "šumy v komunikaci".
Ale jsem ráda, že tu Ferry "chodí židovat". Když to vezmu ze svého pohledu, tak do kostela na kázání nechodím a tak nevím, co dneska kážou faráři. Ferry mi to sem napíše - a to je pro mě cenné. Nejen proto, že (si) můžu rozebrat metody manipulace, ale vidím i témata, zajímavá z pohledu církve. A na tato témata se pak můžeme zaměřit my - a vysvětlit je jinak a hlavně - lépe. Ten farář je zajisté dobře informovaný a instruovaný, na co se v kázáních zaměřit - a nám to velmi šetří práci ve vyhledávání témat, o kterých si lidé chtějí povídat.
Já tuto "taktiku" používám a jestli si dobře vzpomínám, jsou tu lidé, kterým debaty "nad náboženstvím" hodně pomohly v jejich dalším směřování. Protože - je hodně lidí, kteří se bojí pustit se oné berličky, zvané náboženství - zvláště v tomto rozkolísaném světě. A daleko lehčí to má "ateista" (= někdo, koho od dětství netlačili do nějakého náboženství) než ten, kdo byl rodinou k náboženství vedený.
Fanatik se té berličky nepustí nikdy, ale "věřící v Boha" má v těchto debatách šanci ujasnit si, že lepší cestou je věřit Bohu. Zvláště v těchto časech, kde není v pořádku ani jedna oblast lidského života a tlak se vystupňoval tak, že mnozí "praskají jak ořechy". Já souhlasím i s tou básní (kdepak ji pan farář vzal? - a moc by mě zajímalo, jak ji vysvětlil), protože odráží realitu dneška. Člověk, aby dnešní dobu přežil, skutečně potřebuje pevný bod. Jenom... ten chlapeček by měl vypravěči poté, co ho objal a utěšil, říci - teď se vzmuž, postav se na nohy a chovej se tak, jak nejlépe umíš, protože - záleží jen na tobě, jak moc bolestivá ta doba bude.
 
Aj dneska som bol židovať. Farar už bol iný, vystriedali sa. Ale aj tak som si všimol spoločnú taktiku, ktorú zrejme majú nadiktovanú z vyšších úrovní riadenia. Na každej omši aspoň jeden príbeh z praxe a občas aj nejaký vtip. Vyzerá to komicky. Najprv farár používa tie naučené frázy z hodín teológie a potom odrazu príbeh hovorený ľudskou rečou. Očividne si už vysoké kádre RKC uvedomili, že tie ich kázne akosi ľuďom nepomáhajú a tak sa snažia meniť taktiku.
Tiež farár na Štefana niečo tam hovoril o tom ako s láskou sa majú podavať veci, inak informácia nebude prijatá druhou stranou. Že Štefan nehovoril pravdu ľudu s láskou a preto ho ukameňovali - mojími slovami povedané. Kdežto Šavol bol v tomto lepší. Ale cirkev nemôže povedať, že Štefan kázal bez lásky a preto ho ukameňovali. Tiež nemôže povedať, že Šavol bol lepší lebo on zaločil cirkev, ktorá zvádza ľudí z cesty.
Celý čas sa farár točil okolo toho. povedal niečo ako "Bez lásky je pravda utrpením".... som čakal či z neho vypadne takéto dačo
1672158805569.png

Ale samozrejme, nič také z farára nevypadlo. Len stále sa šúchal o hlavnú myšlienku ale nikdy ju nedosiahol.
Avšak potom bol vianočný koncert a jeden erudovaný človek niečo podobné vytiahol. Takže to čo mal farár povedať bolo povedané človekom z ľudu.
Tiež dosť príznačné zlyhanie RKC.
 
Tiež farár na Štefana niečo tam hovoril o tom ako s láskou sa majú podavať veci, inak informácia nebude prijatá druhou stranou. Že Štefan nehovoril pravdu ľudu s láskou a preto ho ukameňovali - mojími slovami povedané. Kdežto Šavol bol v tomto lepší. Ale cirkev nemôže povedať, že Štefan kázal bez lásky a preto ho ukameňovali. Tiež nemôže povedať, že Šavol bol lepší lebo on zaločil cirkev, ktorá zvádza ľudí z cesty.
Jsem z toho zmatená. :) Mluvíme o sv. Štěpánovi? A farář tam mluvil cosi o tom, že ho (Štěpána) lidi ukamenovali, že k nim nemluvil s láskou? No... já nejsem odborník na Bibli, ale mám pocit, že Štěpána ukamenovali židi a to kvůli tomu, že se odvážil jim vyčítat "nepravou víru". Tedy - podobně jako Ježíš. Takže - když Štěpán vyčítá (kritizuje), nemluví s láskou? Zajímavé.... Podle této teorie tedy neměl lásku ani Ježíš. A z jiného úhlu: jak se mohl člověk s nedostatkem (neschopností) lásky zařadit mezi světce?
Tak hlavně, že Šavel (Pavel) tu lásku měl, že?;) Jestli mě pamatovák neklame, tak on tam snad u té exekuce nad Štěpánem dohlížel, ne?
Ferry, děkuju za další "návštěvu v kostele". Tento farář byl asi nějaký náhradník či co...
 
Naposledy upravené:
Jsem z toho zmatená. :) Mluvíme o sv. Štěpánovi? A farář tam mluvil cosi o tom, že ho (Štěpána) lidi ukamenovali, že k nim nemluvil s láskou? No... já nejsem odborník na Bibli, ale mám pocit, že Štěpána ukamenovali židi a to kvůli tomu, že se odvážil jim vyčítat "nepravou víru". Tedy - podobně jako Ježíš. Takže - když Štěpán vyčítá (kritizuje), nemluví s láskou? Zajímavé.... Podle této teorie tedy neměl lásku ani Ježíš. A z jiného úhlu: jak se mohl člověk s nedostatkem (neschopností) lásky zařadit mezi světce?
Tak hlavně, že Šavel (Pavel) tu lásku měl, že?;) Jestli mě pamatovák neklame, tak on tam snad u té exekuce nad Štěpánem dohlížel, ne?
Ferry, děkuju za další "návštěvu v kostele". Tento farář byl asi nějaký náhradník či co...
Áno, je to tak. Podľa Biblie bol Štefan ukameňovaný preto, lebo sa podľa židovskej viery rúhal voči JHV: hovoril kacírske veci z pohľadu judaizmu. A takých ľudí mali judejci príkaz ukameňovať. Nebolo to preto, že by Štefan niečo nehovoril s láskou. Ale preto, že povedal: "vidím otvorené nebo a syna človeka sedieť po pravici Boha", to už bolo na pravoverných judejcov obrovské kacírstvo, a tak dali Štefana dole... (Oni mali takéto tvrdé zákony ako ochranu pred pokryvením ich viery)
Táto príhoda nemala s láskou nič spoločné. Veď aj Ježiš bol stelesnením lásky, a aj tak ho zajali a nechali zabiť
 
Naposledy upravené:
Tak som bol zase trošku požidovať. Už dávnejšie.

Prvé čítanie v kostole
Gn 12, 1-4a
Pán povedal Abramovi: „Odíď zo svojej krajiny, od svojich príbuzných a z domu svojho otca do krajiny, ktorú ti ukážem. Urobím z teba veľký národ a požehnám ťa, oslávim tvoje meno a budeš požehnaním.
Požehnám tých, čo ťa budú žehnať, a prekľajem tých, čo ťa budú preklínať. V tebe budú požehnané všetky pokolenia zeme.“ A Abram odišiel, ako mu rozkázal Pán.


Nuž áno, to poznáme. Pán alebo inak nazývaný AMON, SET nakázal židom, aby sa rozutekali po celom svete a pomocou peňazí a úrokov/úžery skúpili celý svet. Nakoniec jednoznačne AMON vychvaľuje židov nad iné národy.

Druhé čítanie
Mt 17, 1-9
Ježiš vzal so sebou Petra, Jakuba a jeho brata Jána a vyviedol ich na vysoký vrch do samoty. Tam sa pred nimi premenil: tvár mu zažiarila sťa slnko a odev mu zbelel ako svetlo.
Vtom sa im zjavil Mojžiš a Eliáš a rozprávali sa s ním.
Vtedy Peter povedal Ježišovi: „Pane, dobre je nám tu. Ak chceš, urobím tu tri stánky: jeden tebe, jeden Mojžišovi a jeden Eliášovi.“
Kým ešte hovoril, zahalil ich jasný oblak a z oblaku zaznel hlas: „Toto je môj milovaný Syn, v ktorom mám zaľúbenie; počúvajte ho.“
Keď to učeníci počuli, padli na tvár a veľmi sa báli.
No pristúpil k nim Ježiš, dotkol sa ich a povedal im: „Vstaňte a nebojte sa!“ A keď zdvihli oči, nevideli nikoho, iba Ježiša.
Keď zostupovali z vrchu, Ježiš im prikázal: „Nikomu nehovorte o tomto videní, kým Syn človeka nevstane z mŕtvych.“


Toto čítanie je dosť úsmevné, pretože je jasne prekrútené. Očividne sa stal nejký zázrak, možno Ježiš ukázal Petrovi a Jakubovi nejaké LED svetlo alebo čo, že mu tvár zažiarila. Ale odhliadnuc od "zázraku" posolstvo čítania je jednoznačné - snaha pričleniť Ježiša k židovskému agregoru - Vtom sa im zjavil Mojžiš a Eliáš a rozprávali sa s ním. Nie je reálne aby tam vtedy videli Mojžiša a Eliáša. Toto je čisto dopísané do toho príbehu, s cieľom pripísať Ježišovi predkov Mojžiša a Eliáša. Samozrejme, že to neboli jeho predkovia. Ježiš nepatrí do židovského agregoru. Veď si len spomeňme ako ježiš vyháňal kupcov (židov) z chrámu jeho otca Stvoriteľa. Alebo ako vyčítal farizejom ich pokrytectvo. To je jasné rozrúšanie agregora AMONA. Ale samozrejme cirkev preslepá potrebuje Ježiša na svoje účely, tak hoc aj Ježiš celý čas poúča židov a poukazuje na ohavnosť agregora AMONA, tak ho aj tak cirkev zneužije vo svoj prospech a namotáva si nové ovečky cez neho.

A ďalšia sranda bola kázeň. Čo mal asi na to farár povedať? Veď prvé čítanie vychvaľuje židov, ale farár stojí pred SLOVANMI a nie židami. Druhé chce Ježiša (zrejme Slovanského svetonázoru) podriadiť pod agregor AMONA - čo je tiež hlúposť. Tak farár začal niečo variť z vody, mútiť, niečo o tom akí máme byť poslušní či čo. Pozerám na ľudí ako vnímajú tieto bezobsažné vety. Tak samozrejme vzadu chlapi spali. Vpredu tetky rozmýšľali čo im treba pripravovať na obed. Jedni pozerali von oknom, druhí na plafón.

Omša a kázeň by mala byť prínosom pre človeka. V minulosti to bolo niečo ako spôsob výchovy, prínos informácií do psychiky človeka. Lenže tá omša nepriniesla nič ovečkám. Obsah bol úplne oničom. Neriešil podstatné otázky. Očividne mágia biblie už vypršala a nič lepšie novšie neprišlo. Síce vzniká nám pomaly nové náboženstvo - viera v démonkraciu. Ale to sa už asi nepodarí.
 
Omša a kázeň by mala byť prínosom pre človeka. V minulosti to bolo niečo ako spôsob výchovy, prínos informácií do psychiky človeka. Lenže tá omša nepriniesla nič ovečkám. Obsah bol úplne oničom. Neriešil podstatné otázky. Očividne mágia biblie už vypršala a nič lepšie novšie neprišlo.
Pamatam sa na to ako som pred 20 rokmi ministroval, robil som to preto aby mi zbehol cas, uz vtedy mi to nedavalo moc zmysel. Prakticky nikdy uz od utleho detstva mi to nic nedavalo. K AMONovi by som pridal jedno pismenko na zaciatok: M
 
Pamatam sa na to ako som pred 20 rokmi ministroval,
Aj ja som miništroval. Ale asi keď som mal 13 rokov, tak som s tým musel prestať. Tá ich mágia mi nerobila dobre. Pravidelne niekde v polke omši som odpadával. Možno to bolo kvôli nedostatku kyslíka, alebo reálne agregor začal ubíjať to čo do agregora nepatrilo. Vtedy som ešte naml dosť síl postaviť sa takému agregoru.
K AMONovi by som pridal jedno pismenko na zaciatok: M
AMON - Mamon ale tiež aj AMeN to všetko poukazuje na agregor AMONa. Sú to rôzne variácie. Preto aj keď sa akože ľudia modlia, tak nikdy nehovorím slovo AMeN - lebo takto sa reálne človek pripája na agregor AMONa.
 
nikdy nehovorím slovo AMeN
ale to je tak len v našom jazyku, čo takto ruština, kde je to "аминь" - čo toto slovo v ruštine má s AMONom? táto otázka ma zaujíma už dosť dlho a stále ju nemám zodpovedanú :)
 
ale to je tak len v našom jazyku, čo takto ruština, kde je to "аминь" - čo toto slovo v ruštine má s AMONom? táto otázka ma zaujíma už dosť dlho a stále ju nemám zodpovedanú :)
Aj na tom príklade, že slovenské a ruské slovo AMEN je iné, vidno, že samohlásky nie sú celkom stabilným prvkom v čase. Koreňové spoluhlásky sa väčšinou nemenia, ale spoluhlásky môžu. Dnes asi nevieme celkom presne, či Egypťania hovorili svojmu božstvu AMON, AMEN, AMUN, alebo AMIN. Či bol boh slnka RA alebo RE. Existujú jazyky, kde sa píše len spoluhláskami (napr. hebrejčina, a izraeliti mali svoj kultúrny pôvod v Egypte, odkiaľ ich vyviedol žrec Mojžiš)
 
Je celkom sranda zistiť si, ako sa kikiríka v rôznych jazykoch. Tie kkrk majú skoro všetky, ale samohlásky sa rôznia.
Nemecky: Kikeriki
Francúzsky: Kokoriko (cocorico)
Rusky: kukareku
Taliansky: kikiriki (chicchirichì)
Anglicky: cock-a-doodle-doo
:)
 
Keďže bola veľká noc tak som bol zase trošku požidovať.
Osobne neuznávam ani vianoce, ani veľkú noc. Pre mňa sú to sviatky zimného slnovratu a jarnej rovnodennosti. Veď ako aj v kostole hovoria - je koniec veľkej noci. No hej, od jesennej rovnodennosti do jarnej rovnodennosti je noc dlhšia ako deň - noc je veľká. Logika nepustí. Koniec veľkej noci - deň bude dlhší ako noc. Koniec obdobia, kedy je noc veľká.

Ďalší postreh sú zvyky, ktoré máme. Jedenie šunky, klobás a podobne. Všetky tie zvyky pochádzajú z čias, kedy mrazničky a ľadničky neexistovali, tak ľudia po zime mohli skonzumovať to údené a konzervované, čo sa im zvýšilo zo zásob na zimu. Teraz už máme ľadničky aj mrazničky, tak asi by bolo vhodné zmeniť zvykosti. Lenže niekto si asi nevšimol, že zákon času už pochoval staré zvyky a bolo by vhodné vypestovať nové. Tiež pôst pred sviatkami mal svoj účel - očistiť telo od bordeľu nahromadeného v ňom počas zimy, kedy sa pojedali väčšinou veci konzervované údením - nie veľmi zdravé.

Nuž dobre sviatky ako sviatky, tak som šiel trošku požidovať aby som mal pokoj od hlúpych pripomienok typu "čom nejdzeš do koscela".
Síce som zase bol v tých istých kostoloch ale tento krát si moje oko všiml niečo, čo mi predtým ostalo zahalené tmou. Očividne som zmenil pohľad na starobylé veci.
1681555139766.png
Na obrázku je oltár. Je na ňom vidno kresťanskú koncepciu Ježiša - syna božieho a svätej trojice. Svätá trojica (matéria informácia miera) je pekne vyobrazená nad trojuholníkovou striežkou. Striežka oddeľuje veci materiálne od vecí nemateriálnych (ideologické, konceptuálne). Trojica je skôr informačného - jednohmotného pôvodu. Ježiš a tí bačikovia okolo neho sú viac materiálneho pôvodu. V strede je Ježiš ako Človek. Pod Ježišom je akoby antická štátna budova, ktorá je podopieraná vysokými stĺpmi - svetské statky.
Dobre, ale čo ten krížik na vrcholku (červená šípka)? Ten je tam znak čoho?
Keďže som bol dosť blízko toho vrchu tak som videl ako je tam ten krížik doslova nalepený na vrch. Vyzerá to tam asi takto
1681555741190.png

Zväčšime si spojenie podstavy krížika s oblúkom.
1681555781547.png
Môžeme si všimnúť, že podstava je rovná, ale je doslova nalepená na oblúk. Takže buď boli majstri takí somári, že tam ten krížik zabudli normálne integrovať, alebo je tam ten kríž dolepený dodatočne.
Keďže somári majstrami nebývajú, tak ten krížik na vrchole oltára bol surovo dolepený Katolíkmi. Pôvodný otlár je z čias kresťanstva, ale ten krížik na vrchu ako aj v červenom obdĺžniku na spodku je už z čias katolicizmu (satanizmu). Katolici satanisti si doslova prisvojili krásny koceptuálny oltár kresťanov tým, že na jeho vrch surovo dolepili trápny krížik a do jeho popredia tiež narvali kríž s telom človeka (samotný kríž je symbolom života, ale keď na neho dolepíte mŕtve telo človeka, tak už sa transformuje na symbol smrti - satanizmu).

Tiež som vyhľadal pôvodný oltár z inej dediny, kde som bol.
1681556419838.png
Na fotke je vidno starý oltár. V strede Ježiš a len nepodstatné malé, zase dolepené krížiky okolo. Po bokoch Ježiša sú nejaký báčikovia a 12 apoštolov.
Starý kostol mal ešte pôvodnú konštrukciu vo forme vysokej veže v minulosti používanej na zber atmosférneho výboja.
1681556569981.png
Klasika - pyramída na vrchu, nižšie niečo ako guľa.

niečo ako dnešné vysielače
1681556692420.png
To bola stará (možno pôvodná) kresťanská architektúra. Ježiš spasiteľ.

A čo vidíme dneska?
1681556752670.png
Vežička zmizla, ako aj anténa. Ostal len akýsi oblúk.
Vo vnútri už ostal len katolícky-satanistický kríž smrti.
1681556923436.png
Neskôr kríž posunuli pred oltár, lebo sa asi farár nemohol pozerať na tú ohavu a na jeho miesto namaľovali na stenu BARANA, ktorý SEDÍ na knižke -symbol toho, že hlúpa a tvrdohlavá ako baran katolícka cirkev kryje pred veriacimi poznanie obsiahnute v knižkách (a vatikánskych katakombách). A ten bran, ešte drží vlajku križiackych výprav.
Katolícky symbol - Ježiš mŕtvola , všetci uznávajme barana tupého tvrdohlavého.
1681557201182.png

Takže pôvodné kresťanstvo a dnešný satanistický katolicizmus boli očividne dve úplne odlišné veci.
Pôvodné kresťanstvo bolo vytvorené okolo Človeka Ježiša, ktorý mal veľké srdce a učil veriacich láske.
Katolicizmus, ako forma satanizmu parazitujúca na pôvodnom kresťanstve, je založený na vyobrazení utrpenia, Človeka, ktorý učil láske všetkých okolo. Katolicizmus neučí láske. On učí utrpeniu. Hlása, že človek musí trpieť (čo nie je pravda). Preto všade vycapuje kríže s mŕtvolou človeka.
 
Naposledy upravené:
Tie dnešné kostoly, ako napr. na Tvojom obrázku, vyzerajú ako príprava na ich premenu na mešity. Stačí dobudovať minaret a strhnúť kríž.
 
Naspäť
Top Bottom