Slovenské školstvo

kulich

Člen
Zakladám túto tému na debatu o školách, školskom systéme a budúcnosti našich detí.

Dnes som sa napríklad dozvedel, že u nás na škole bola prednáška o finančnej gramotnosti. Hovorili nejakí dvaja páni, investiční poradcovia. Snažili sa decká namotať, aby si hneď po škole začali investovať do rôznych fondov, do dôchodkového piliera a podobne. Dozvedel som sa to po prednáške. Opáčil som kolegyňu, že mi to príde ako agenti s teplou vodou na spôsob OVB poradcov. Ona že niééé, títo mali slušné vystupovanie. Tak som znovu opáčil, či stačí mať len oblek a slušne vystupovať? Či sa tak nesprávajú aj šmejdi?
Opäť popieranie zo strany kolegyne.

Dozvedel som sa aj to, že daní páni trochu aj machrovali, ako sú za vodou a podobne. Plus sa snažili namotať decká na svoje produkty.

Počúvali aj iné kolegyne, ale boli skôr ticho. Keď som namietol, že banka vždy ponúka produkt, ktorý je výhodný pre ňu, tak namietla jedna, že ona berie len produkty, ktoré sú výhodné ako pre banku, tak aj pre ňu. Moja odpoveď - také produkty neexistujú, pretože ty nemáš čas a banka ho má vždy.

Je pred nami ešte dlhá cesta, ale takíto šmejdi nemajú na školách čo hľadať. Debatu som uzavrel s tým, že chcem vidieť, či bude "za vodou" aj o 10 rokov.
 
...prednáška o finančnej gramotnosti...
Tohle došlo až tak daleko, že tyhle přenášky už ani nedělají neziskovky, ale rovnou zaměstnanci bank či jiných soukromých finančních institucí.
A kdyby ti žáci ZŠ už měli 18 let, tak by jim už nejraději ty produkty rovnou prodávali v rámci vyučovací hodiny.

To se skrývá pod narativem "finanční gramotnost".
 
Dostala sa ku mne informácia, že idú uvoľniť GDPR, kde sa napríklad môžu zverejňovať informácie o dieťati bez vedomia rodiča, ak je to v záujme dieťaťa. Myslím, že tunajšej komunite je jasné, ako to možno zneužiť. Utiahnuť uzdu a povoliť.

Ďalšia vec - boli vytvorené tzv. podporné tímy, ktoré majú pomôcť s enormným nárastom samovrážd a depresie u detí. Hrá mi to na to, že zamenia Covid19 za psychické poruchy a cez dostatočne motivovaných psychológov (ergo bacharov) budú kontrolovať stádo. A znovu to pôjde podľa rovnakého mustra - pomáhame a dávame podporu - sme cnostní ľudia, poslúchajte nás. Zámer Gröhlinga s tými 3000 školskými psychológmi sa teraz ukazuje v jasnejšom svetle.

Nápad s výstavbou psychiatrie v každom okrese už Matovič mal, tak je možné, že vopred ohlásil zámer.
 
Ešte na jeden zaujímavý detail som si spomenul v tej info vyššie - že ťažké časy (z psychologického hľadiska), nás čakajú najbližších 7 rokov. Neviem, ako to vypočítali, ale takto to zaznelo z úst danej osoby. Že sa máme pripraviť na 7 rokov problémov.
 
Som sa bavil s jednym kamarátom a veľmi zaujímavú vec som sa dozvedel.
Nóri vypisujú projekty s tým, že do tých projektov môžu naliať neskutočné peniaze. Tie projekty sú nadnárodné. Slovenské ministerstvo dostane informáciu o tom projekte. Tu môže nejaká vysoká škola reagovať na projekt, vytvoriť podklady, dokumentáciu a tú pošle Slovenskému ministerstvu. Ak ministerstvo schváli projekt, tak začne Nórsko cez granty tlačiť peniaze na Slovensko s podmienkou, že aj Nórske firmy musia byť zapojené do projektu.

Ako konceptuálne zdatného človeka ma hneď napadlo: "A odkiaľ berie nórsko peniaze na takúto dobročinnosť v dnešnom kapitalistickom svete?"
A ďalšia otázka: "To aj Slovensko vypisuje také "Granty" pre školy okolitých štátov?"
Odpoveď je asi jasná - Slovensko nemá peniaze na vypisovanie "Grantov" pre zahraničné školy.
Takže reálne musí existovať nejaký tok peňazí z EÚ do Nórska a ten je taký veľký, že Nóri musia nejako tie peniaze vracať späť.

A tu si spomenieme

Slovalco vlastní 44,7% Penta Investments prostredníctvom slovenskej spoločnosti ZSNP, zatiaľ čo zvyšných 55,3% je vo vlastníctve nórskej spoločnosti Hydro Aluminium, ktorá je súčasťou Norsk Hydro so sídlom v Oslo v Nórsku.

Takže Nóri kradnú /kradli miliardy zo Slovenska cez hlinikárne a iné firmy, a tak aby neboli za totálne hovedá, tak nejaké šupky hádžu späť na Slovensko cez "Granty". Podobne Nóri vlastnia v Česku energetické siete, kde tiež žmýkajú miliardy. Takže zrejme aj tam robia pre školstvo "Granty".

LENŽE
Nóri cez granty a projekty vlastne nám nanucujú, čím sa bude naše školstvo zaoberať. Nepriamo riadia naše školstvo. Už nie Slovenská vláda vypisuje vedeckú prácu pre vysoké školy ale Nóri, lebo tí majú peniaze. Nóri nám budú nanucovať svoju koncepciu.

O tom, že na TUKE je Dekanom FEI akýsi Liberios Vokorokos, ani hovoriť netreba. Toho tiež vytiahli z nejakých slobodomurárskych lóží z grécka. Koncepciu šíri takú akú mu zo zahraničia nakážu. Ani po Slovensky nevie poriadne a to je tam už véľmi dlho.

Ešte ma napadla myšlienka. Nórsko, to je ten svet, kde fľaška pálenky stojí neskutočné peniaze, lebo tamojší ľudia už nevedia čo od dobroty, im z toho prepína, tak majú tendenciu sa spíjať donekonečna. Platy majú kráľovské, pohodlie poriadne. Všetko zabezpečené. Nie ako my tu na Slovensku, kde drieme jak kone a peňazí furt málo. A tak si nóri kupujú naše mozgy na to aby vylepšovali svoj myšší ráj a šírili ho aj do ostatných krajín. Jemne povedané zotročujú nás.

Ale každá minca má dve strany. Nóri takým prístupom degenerujú. Tým že vytvorili maximálne pohodlné podmienky pre existenciu, započali degeneráciu. Slovák práve opačne. Všade sa musí otáčať, byť v strehu, bystrý, pracovitý. Taký národ NIKDY nezanikne. Podobne ako strom, ktorý sa šľachtí stresom - chladom, vetrom, páľavami, tak aj človek sa šľachtí prácou, outužovaním....

Takže ešte raz v krátkosti. PARAZIT v EU kradne kapitál od štátov a zhromažďuje ho napríklad v Nórsku. Potom cez rôzne fondy, projekty, granty, ktoré vypíše Nórsko, PARAZIT určuje čomu sa národy v EU budú venovať, aké smerovanie bude ich politiky a vývoja. Samozrejme PARAZIT cieli všetkú činnosť človeka k degradácii, čím viac človekov sa dokaličí tým je PARAZIT šťastnejší.
 
Naposledy upravené:
čím viac človekov sa dokaličí tým je PARAZIT šťastnejší
Globální Parazit, není hlupák a řadový dav elit je irelevantní, protože nemá vlastní subjektnost. S lidstvem GP nevede spor (možná s Bohem podle mýtů) řeší vše čistě pragmaticky (bez ohledu na problémy lidí). On drží vše na hranicí "Božího dopuštění", čili i on potřebuje k řízení lidské typy, protože to umí nejlépe, ale tak nějak, aby jich nebylo moc (pro jeho řízení tak akorát), aby udrželi lidstvo jak takž pohromadě a to se nemohlo dále rozvíjet v sociální oblasti.

Jinak kolektivní západ je odepisován (přesun center koncentrace řízení) a tak je tam spuštěna degradace záměrně a dle mě to je GP "šuma fuk" ohledně nějakého "štěstí", jeho cíle jsou mnohem dlouhodobější.

Nicméně vše se mění i GP (kvůli přežití - "žít se chce"). Ruský vliv na utváření GP (globálního prediktora) mění jeho původně parazitickou podstatu.

Zvláštní úvaha:
Kdy byl GP jako lovec verlyb Achab v románu "Moby-dick" vzal svůj spor s velrybou (objektem - lidstvem) osobně, tak by rychle skončil podobně (kniha hezký příklad chybného řízení díky posedlosti - dobrá loď, kvalitní zkušená posádka, ale chybný cíl).
 
Zvláštní úvaha:
Kdy byl GP jako lovec verlyb Achab v románu "Moby-dick" vzal svůj spor s velrybou (objektem - lidstvem) osobně, tak by rychle skončil podobně (kniha hezký příklad chybného řízení díky posedlosti - dobrá loď, kvalitní zkušená posádka, ale chybný cíl).

Zvlastni deni:
Vcera jsem o Moby-Dick premyslela i jsem si znova cetla obsah a ty o nem dnes pises ...
 
Popredný neurológ Stránsky: Keď chcete mať hlúpe dieťa, ktoré trpí depresiou, dajte mu mobil
Odporúčanie svetovej zdravotníckej organizácie je - žiadne obrazovky deťom do dvoch rokov.
Používanie zariadení s displejom je pre deti s nedozretým mozgom výslovne škodlivé - vzniká závislosť s dôsledkami zhodnými s užívaním drog - "Najšokujúcejšie z nedávnych štúdií sú dôkazy o tom, že nadmerná expozícia obrazovkám môže neurologicky poškodiť vyvíjajúci sa mozog mladého človeka rovnakým spôsobom ako závislosť od kokaínu".
Súčasne sa v mozgu aktivizujú rovnaké centrá ako pri sexe.
Výborná kniha o tom: Nikolaj Kardaras: Svietiace deti
 
Zničenie Sovietskeho zväzu sa začalo v škole (Ilja Vasiljevič Michňuk)

Video prináša zaujímavé fakty, ktoré objasňujú skrytý význam reforiem v oblasti vzdelávania. Na jednoduchých príkladoch ukazuje spôsoby využitia VZDELÁVANIA AKO ZBRANE.

"Studenú vojnu prehral učiteľ v škole. Takto by sme mohli parafrázovať slávnu vetu pripisovanú Johnovi F. Kennedymu. Koordinátor projektu "Potrebujeme inú školu" Iľja V. Michňuk hovorí o reformách školstva, ktoré krok za krokom zničili ZSSR prostredníctvom deštrukcie jedinečného historického spoločenstva - Sovietskeho národa.

"V roku 1944 boli na pokyn súdruha Stalina odvolaní všetci muži-učitelia z frontu."

"Horúcu vojnu sme vyhrali... studenú vojnu sme prehrali... ale prehrali sme nie vojnu, ale bitku... prečo? pretože stále existuje Rusko, existujú aj pôvodné národy a teraz poznáme aj tie technológie, pomocou ktorých zničili sovietsky vzdelávací systém a rozvrátili spoločnosť."


Zdroj: https://vk.com/wall-82197743_1217336
 
Naposledy upravené:
Naspäť
Top Bottom