Zvrácené ideologie

Zaklady sociologie 3
Podíváme-li se do dějin, tak zjistíme, že v minulosti lidé, kteří sehodně zabývali psaním, pracovali ve stoje za psacími pulty, a neseděliza psacími stoly (například A. S. Puškin, N. V. Gogol, N. A. Někrasov,K. Marx).Důvod takového upřednostňování psacích pultů byl jednoduchý:statické pózy, které člověk zaujímá za psacím stolem, vyvolávají napětív některých svalech, což vede k celkové intoxikaci organizmu odpadními produkty; v důsledku trvalého napětí svalů ve statickýchpolohách vsedě za stolem dochází k narušování krevního oběhuv oblastech ramenního pletence, krční oblasti páteře a hlavy; dalšískupiny svalů jsou naopak neustále uvolněny nebo stísněny, takžedochází k narušení krevního oběhu v oblasti pánve (důsledkem jeprostata, hemoroidy, chronické zácpy a jejich následky, velký podílgynekologických nemocí), krevního oběhu v nohách (obzvláště jestližeokraj židle tlačí na zadní stranu stehen, což může vést až k zánětu žil);všude je narušováno svalové napětí (při jeho snížení docházíautomaticky k srdeční nedostatečnosti, neboť do 40% práce připumpování krve v organizmu vykonávají kosterní svaly; a kromě toho jepři chronickém nedostatku potřebného svalového napětí možnénestandardní ukládání tuku, pod jehož vlivem se potom vzájemnápoloha orgánů odchyluje od anatomického ideálu, což vede k narušeníbiopolní fyziologie organismu a vyvolává různorodé somatické nemoci,včetně tak těžkých jako je cukrovka; a při nežádoucím zvýšenísvalového napětí zase zúžení cév a růst krevního tlaku). Nicméně psacípulty se v základních, středních ani na vysokých školách neujaly. Odkonce 19. století sedí žáci v ruských školách v lavicích. odpadními produkty; v důsledku trvalého napětí svalů ve statickýchpolohách vsedě za stolem dochází k narušování krevního oběhuv oblastech ramenního pletence, krční oblasti páteře a hlavy; dalšískupiny svalů jsou naopak neustále uvolněny nebo stísněny, takžedochází k narušení krevního oběhu v oblasti pánve (důsledkem jeprostata, hemoroidy, chronické zácpy a jejich následky, velký podílgynekologických nemocí), krevního oběhu v nohách (obzvláště jestližeokraj židle tlačí na zadní stranu stehen, což může vést až k zánětu žil);všude je narušováno svalové napětí (při jeho snížení docházíautomaticky k srdeční nedostatečnosti, neboť do 40% práce připumpování krve v organizmu vykonávají kosterní svaly; a kromě toho jepři chronickém nedostatku potřebného svalového napětí možnénestandardní ukládání tuku, pod jehož vlivem se potom vzájemnápoloha orgánů odchyluje od anatomického ideálu, což vede k narušeníbiopolní fyziologie organismu a vyvolává různorodé somatické nemoci,včetně tak těžkých jako je cukrovka; a při nežádoucím zvýšenísvalového napětí zase zúžení cév a růst krevního tlaku). Nicméně psacípulty se v základních, středních ani na vysokých školách neujaly. Odkonce 19. století sedí žáci v ruských školách v lavicích. «Autorem lavice byl «Erisman1, významný ruský hygienikdevatenáctého století, jehož jméno nese řada institucí. (…)V práci Vliv školy na vznik krátkozrakosti (1870) poukázal na růstpočtu krátkozrakých dětí a navýšení stupně krátkozrakosti mezi žákyv míře jejich přibližování se ke konci studia. Když odhalil příčiny tohotojevu, vypracoval F. F. Erisman opatření předcházející vznikukrátkozrakosti a hygienické požadavky na osvětlení školních tříd. A bylto také on, kdo navrhnul konstrukci lavice, která následně získalanázev „Erismanova lavice“. Stanovil hlavní požadavky na konstrukcilavice a její rozměry. Erisman výsledky těchto svých výzkumů shrnulv projektu takzvané vzorové školní třídy.»2Lavice je svého druhu kompromisem mezi psacím pultem aobyčejným stolem: na jedné straně je její zavedení v zájmu učitele, kterýje v tomto historicky zformovaném systému vyučování aktivní stranou ažák tou pasivní, takže jakýkoliv „pohyb“ ve třídě je pro učitele protisystémovou rušivou překážkou a na druhé straně je i v zájmumladších žáků, kteří nedokázali stát za psacím pultem celých 45 minut,po které trvala školní hodina. Lavice byly tedy standardním vybavenímtříd v ruské tradici vzdělávacího systému po dlouhou dobu.Avšak v SSSRv období od roku1965 do roku 1970lavice zmizely zeškol: byly nahrazenystoly a židličkami.To si žádávysvětlení. Laviceměly čtyři typovérozměry, a početlavic každéhotakového typového rozměru ve všech školách odpovídal statistickémurozdělení žáků do všech tříd podle výšky. Proto všichni (možnás výjimkou těch nejvyšších a nejmenších) seděli při hodinách v lavicích,které odpovídaly jejich výšce. Lavice byla konstruována tak, aby bylonepohodlné sedět v lavici shrbeně s nosem zabodnutým do sešitu;pohodlnější bylo sedět se vzpřímenými zády. Střed opěradla se nacházelve výši pasu. Sklon pracovního povrchu zajišťoval při správnémosvětlení a shodě rozměrů lavice s výškou žáka nízkou zátěž pro oči.Jak je vidět z fotografií výše, byla část sklopeného pracovníhopovrchu lavice nebo celý sklopený povrch upevněn panty, takže ho bylomožné odklopit, aby mohl žák při odpovědi učiteli vstát (jak bylozvykem), a aby se za ní dalo bez potíží posadit. Při odklopení částipracovního povrchu se také otevíral přístup k poličce, na které mělaležet školní brašna, nebo balíček sešitů, učebnic se žákovskou knížkou adalšími školními potřebami. Pod poličkou bylo ještě další příčné prkno(které je částečně vidět na dolní levé fotce, kde je vidět za bočnicí adobře je vidět na pravé dolní fotce), o které si žák mohl opřít nohy, cožtaké bránilo tomu, aby se hrbil. I když byl pracovní povrch lavicesklopený kvůli menšímu zatěžování očí při čtení a psaní, byla tam ivodorovná část, kde byly otvory pro umístění sklenic s inkoustem (vdobě, kdy se ještě nepsalo plnicími pery) a žlábek, kam bylo možnéukládat pera a tužky, aby se neskutálely. Celkově se jednalo o celkemergonomickou konstrukci vypracovanou svědomitým člověkem, kterýpronikl do podstaty problému, jak uchovat zdraví žáků při jejich pobytu ve škole. I když bezesporu z hlediska ergonomiky tato lavice nedosahujekvalit psacího pultu vyrobeného v souladu s výškou a fyziologickýmiosobitostmi člověka.Po likvidaci těchto lavic1 měly pracovní stoly ve třídách ve svévětšině jeden typový rozměr bez ohledu na výšku žáků, s horizontálnímpovrchem a židlí, která mohla být umístěna v jakékoliv vzdálenosti odstolu. Ve výsledku nebylo pro většinu žáků pohodlné sedět při čtení apsaní se vzpřímenými zády a malé děti se často hrudní kostí opíraly ookraj stolu. A důsledkem je, že po jedenácti letech strávených ve školemá málokterý absolvent správné držení těla. Skoliózy, lordózy a dalšíněkdy velice závažná zakřivení páteře a deformace hrudního koše sestaly statistickou normou. Zakřivení páteře vedou k celému spektrunemocí známých medicíně, a především ke zhoršení krevního oběhumozku, což, mírně řečeno, neprospívá výkonnosti žáků, jejichpsychickému zdraví ani nepřispívá k intelektuální plnohodnotnostidospívajících.Kromě toho, když potom po pětačtyřicetiminutové hodině veškolách začíná přestávka, musí se děti prostě nějak protáhnout: to jeobjektivní fyziologická potřeba. Začínají běhat po škole a školníadministrativa bojuje s jejich honičkami a všemožnými druhypohybových her a lezením po všem, na co jim stačí fantazie. Neboťtaková aktivita dětí vytváří předpoklady pro vznik úrazů (za kteréodpovídá škola) a zvedá prach, takže je potom zdraví ohroženo takév důsledku zvýšené prašnosti vzduchu, neboť v prachových částečkáchje mnoho bakterií a virů a samotné prachové částice také dýchacímcestám neprospívají, když se do nich dostanou.Zřídkavé hodiny tělocviku (navíc vedené nekvalifikovanými učiteli2,od kterých je osvobozeno řádově 30% žáků) nemohou vykompenzovat škodu, kterou tělesnému vývoji dětí (a díky němu – zprostředkovaně –také jejich biopolnímu a psychickému vývoji) uštědřují ostatnívyučovací hodiny, vynucená nepohyblivost a školní bufety (neboprodejní automaty). A navýšení počtu hodin tělocviku (dokonce anikaždodenních) také nemůže nic napravit, neboť jsou orientovány navýběr kandidátů do sociálně škodlivého „vysoce výkonnostního sportu“a ne na vyřešení specifických problémů tělesného rozvoje každéhodítěte, což by vyžadovalo lékařsky a psychologicky podloženýindividuální program tělesné výchovy pro každého žáka.Když se dítě vrací ze školy domů, tak ve většině případů je to„doma“ byt, ve kterém je gauč a televize, kromě toho teď často počítača internet. A jestliže tyto věci nemá doma, tak je mají jeho spolužáci aděti v sousedství, které může navštěvovat. Hustota zástavby je vevětšině měst taková, že přírodní prostředí a jeho biocenózy jsou proškoláka nedostupné. Sportovní kroužky v postsovětských časech buďvůbec chybí, nebo jsou placené a natolik drahé, že si to většina rodičůnemůže dovolit. Přitom je většina z nich skutečně nebezpečná, neboťjsou orientovány na další výběr kandidátů pro „vysoce výkonnostnísport“. Pivo, kuřivo, nízkoalkoholické a „energetické“ nápoje (vševyjmenované jsou více či méně silné psychotropní látky, už vůbecnemluvě o biochemické kastraci dospívajících pravidelně pijících pivo)jsou naopak mládeži dostupné. A než jdou děti druhý den do školy, taksi musí navíc udělat domácí úkoly, a ne každý má doma speciálněvyčleněné ergonomicky správné pracovní místo, kde by si školák mohldělat úkoly, aniž by tak ohrožoval své zdraví.Ve výsledku tedy škola nedostatkem pohybu a hypodynamií, kterýmse v ní školák nemá jak vyhnout v důsledku specifické organizaceučebního procesu a architekturní vybavenosti škol a tříd, narušuje apotlačuje genetický program růstu organismu a vývoje jeho struktur.Následkem je, že jak chlapci, tak i dívky mají po skončení školyproblémy spojené s nedostatečnou vyvinutostí organismu a poruchami vjeho struktuře: a jmenovitě i problémy reprodukčních systémů, cožzhoršuje zdravotní ukazatele dalších pokolení, stabilitu rodin apod.Dochází to už tak daleko, že již mladí chlapci začínají mít problémys prostatou a dívky zase onkologické problémy s dělohou, nemluvě ovšem ostatním ve spektru somatických (tělesných) onemocnění, kterýmiv důsledku hypodynamie obdarovává současná všeobecná základní škola prakticky všechny a to v množství spíše větším než malém1. A vevýsledku je psychika dětí – pod tlakem zvráceného vzdělávacíhosystému – také mrzačena. Vzhledem k tomu, že při individuálním vývoji(ve vývoji těla, biopole a psychiky jako informačně-algoritmickéhosystému) musí všechno probíhat v pravý čas, nemůže být škodapřinášená školou zdraví a individuálnímu vývoji dětí následněodstraněna ani kompenzována
Toto je presne problém i sedavých zamestnaní. Vykonával som takú prácu zhruba 15 rokov, ale prípadný rozvoj telesných anomálií bol u mňa redukovaný už odmalička i pri výchove rodičmi množstvom pohybu pri práci doma, na roli, v lese ... a i sám som sa počas celých 15 rokov v kancelárii doma namáhal pri tvorení rôznych vecí, a pri bežných prácach ako na dedine, čiže pohybu bolo dosť vždy. Teraz mám pohybovo náročnú prácu. A zmeny sú aj tak citeľné. Napríklad čo som si všimol, nemávam "ťažké nohy" ako po celom dni sedenia za PC. Aj keď sa pohybujem veľa a namáhavo, nohy mám večer v pohode, necítim na nich ťažobu ako tomu bývalo predtým. Taktiež som mal nábeh na problém s karpálnym tunelom. Ten mi zmizol keď som začala cvičiť tai-chi. Pohyb teda je veľmi dôležitá esencia našich životov. Príliš si veci uľahčujeme. Presnejšie povedané, príliš veci uľahčujeme nášmu egu a našej lenivosti. A výsledky tomu zodpovedajú.
 
Naposledy upravené:
V jednom z Barabasovych dokumentov v ktorom mapoval prirodne kmene Afriky alebo Papui poznamenal, ze za cele dni nevidel nikoho sediet, akoby to bola ta najneprirodzenejsia poloha pre cloveka, mozme hladat dovody v tom ze je tam hmyz a clovek sa radsej hybe nez by sluzil ako potrava pre hmyz ale fakt je taky ze nemaju ziadne civilizacne choroby aj ked vzhladom na drsnost prostredia a takmer nepritomnost technosfery aj kratsi vek dozitia, Afrika je kolonizovana dlho a ked uz nic ine tak aj prirodne kmene sa naucili narabat s kalasnikovom ale v Papui je najvacsi neporuseny prales na svete a stale ziju v dobe kamennej - kozene vyrobky nepoznaju lebo jedia aj kozu a ani na hlineny hrniec este neprisli, bieleho cloveka v odlahlejsich castiach v zivote nevideli a na kazdeho cudzieho strielaju sipy. Na rozvoj technosfery je potrebne aj chranene prostredie, kde nejde len o prezitie den za dnom, preto je koliska sucasnej civilizacie v teplych ale urodnych miestach blizkeho vychodu a stredomoria, kde bolo dostatok zdrojov na obzivu specializovanych profesii vratane armady...
Kazdopadne sediet dlhsie ako 2-3 hodiny denne zdrave nie je, su rozne anatomicke stolicky ako Neseda kde si vie clovek menit pozicie, posuvne stoly pri ktorych sa da sediet aj stat, ked uz musi clovek tych 8 hodin byt v kancli tak aspon kazdu hodinu vykompenzovat 15 minut cvicenia a dychove cvicenia na prekrvenie celeho organizmu(Vlado Zlatos alebo Michal Barbier maju dobre videa na yt), dusa cloveka je ako plamen sviecky - plazmovej podstaty, preto ak clovek nema bloky tak je akoby tahany vrchom hlavy k nebesiam, chrbtica je vystreta, prsia a ramena otvorene do priestoru ako bohatier, naopak zrobeny clovek ktory nepracuje so svojimi emociami je zhrbeny lebo sa v nom nakopi tolko napati v oblasti srdcovej cakry, lopatiek a siji ze to moze zajst az do stadia stareny ktora je zohnuta az po pas - skryva svoj bol pred svetom.
Tai chi je vyborne umenie, ked si pozries zabery z Ciny, tak tam cvicia vonku skupinovo 70-80 rocni ludia v kondicii, na hrazdach starcekovia ako mladici, v europe sa v ich veku uz niektori ani nevedia sami vy... krestanstvo nam zobralo pohybovu kulturu, v islame, hinduizme, budhizme sluzi modlitba aj ako pohybovy prvok na naladenie a harmonizaciu biopoli cloveka, krestania uz len sedia, pravoslavni myslim stoja ak neklacia. Ked uz som spomenul bohatierov, tak vyborne cvicenie z kozackej kultury je flankirovka, harmonizuje a posiluje cele telo, odstranuje bloky, rozvija silu nie svalovu ale plavne-napatovu, v Rusku sa este zachovala maslenica ako sviatok, rozne skoly tradicnych ruskych umeni - systema, ljubki, spas, stenka - zaujimave ze Stenka ma sidlo vo Svajciarsku... ale v europe ma krestan drzat hubu a nastavit lice, nie ucit sa bojovat, preto je europa pred islamskymi pristahovalcami bezbranna, inak rozsirene bojove sporty v sebe nesu hlavne agresivitu, neucia pracu so sebou len techniky, preto ako Pjakin povedal su MMA kluby vhodnou zivnou podou pre zapadne sluzby na vychovu teroristov na hraniciach Ruska spolu s nabozenskou vychovou od imama, aj v nasich koncinach bol brat zapasnika a byvaleho vyjazdara mafie Skondrica zadrzany za nelegalne ozbrojovanie, islo o zbrane z UA a myslim ze sa to ututlalo.

Zdroj: https://youtu.be/EHr-IISqoXo?si=iDoZmbugufoyAzKx
 
Naposledy upravené:
Védická kultúra. Všeobecne u Slovanov celkovo. A konkrétne na Rusi sa tento predúpadkový správny model dochoval najdlhšie, kým sa z Ríma šíril "nemocničný pôrod" spolu s ideológiou kresťanstva vybivšou násilným pokresťančením (mečom a ohňom) väčšnu starších z rodov, ktorí boli nositeľmi poznania pre mladšie generácie. Myslím, že ešte aj dnes v rodinách starovercov izolovaných v širokých ruských priestoroch, tento postup zachovávajú.
A môžeš prosím aj dať link na nejaký zdroj? Ešte som sa s tým nestretol. Žeby to bolo tak v indických védach, to sa mi nezdá. A ohľadom slovanských vied je problém so zdrojmi, zato existuje veľa podvrhov, ako napr. SAV.
 
  • Súhlas
Reactions: JS
Tu ta opravím, kostry sú len 2, muzská a zenská
,Ta zenská je prisposobena práve pôrodu, tu chybu nehladaj.na nete je milion videi ktore ti vysvetlia ako funguje zenská panva, aj zena ako prútik je nastavená porodit potomka.ak niekto tvrdi ze pre uzku panvu neporodila= blbost
To je v poriadku, že ženská panva je viac prispôsobená k pôrodu. Ale myslím si, že tiež určite nedokáže zvládnuť úplne každú anomáliu. Stalo sa to aj u nás v rodine. Synovcova žena je veľmi drobná. Rodila najprv prirodzene, ale nešlo to, pôrod sa zasekol, a tak nakoniec aj tak musela ísť na cisársky. To isté sa stalo aj jej mame, keď čakala ju.

Vezmi si ako je to u zvierat. Aj u zvierat sa stáva, že mláďa sa nevie dostať von cez úzky pôrodný kanál. Napr. u psov, keď je šteniat menej a sú tým pádom väčšie. Prečo myslíš, že sa napr. neodporúča krížiť väčšieho samca s menšou samičkou (králiky, psy)? Práve kvôli tomu problému, že by sa nemuseli dostať von cez pôrodný kanál.

Dosť by ma zaujímal názor priamo nejakého pôrodníka.
 
To je v poriadku, že ženská panva je viac prispôsobená k pôrodu. Ale myslím si, že tiež určite nedokáže zvládnuť úplne každú anomáliu. Stalo sa to aj u nás v rodine. Synovcova žena je veľmi drobná. Rodila najprv prirodzene, ale nešlo to, pôrod sa zasekol, a tak nakoniec aj tak musela ísť na cisársky. To isté sa stalo aj jej mame, keď čakala ju.

Vezmi si ako je to u zvierat. Aj u zvierat sa stáva, že mláďa sa nevie dostať von cez úzky pôrodný kanál. Napr. u psov, keď je šteniat menej a sú tým pádom väčšie. Prečo myslíš, že sa napr. neodporúča krížiť väčšieho samca s menšou samičkou (králiky, psy)? Práve kvôli tomu problému, že by sa nemuseli dostať von cez pôrodný kanál.

Dosť by ma zaujímal názor priamo nejakého pôrodníka.
Určitě tomu tak je. Například u skotu, když se na drobnou krávu připustí velký býk, bývá plod velký a neprojde porodním kanálem, musí se rodit císařským řezem. Dokonce existuje plemeno s mutací pro dvojitou svalovinu (Belgické modré), u kterého přirozený porod není vůbec možný, automaticky se rodí císařským řezem a existence tohoto plemene je úzce závislá na člověku. Takže ani u jiných zvířat to není překvapením a ani u člověka, když existují jedinci vysocí přes dva metry a k tomu silně osvalení a na druhou stranu malí a hubení. Správné anatomické parametry pánve jsou velmi důležité pro zdařilý přirozený porod (velký zadek maminy, základ zdravé rodiny), jsou však podmínkou nutnou, nikoliv postačující.
Dokonce existuje hypotéza, že černošky mají užší pánev, porodním kanálem projde dítě s menší hlavičkou než u asiatek nebo bělošek, a proto evolučně se rodí černoušci s menší hlavou - právě velikost hlavy plodu je při porodu limitující.
 
Určitě tomu tak je. Například u skotu, když se na drobnou krávu připustí velký býk, bývá plod velký a neprojde porodním kanálem, musí se rodit císařským řezem. Dokonce existuje plemeno s mutací pro dvojitou svalovinu (Belgické modré), u kterého přirozený porod není vůbec možný, automaticky se rodí císařským řezem a existence tohoto plemene je úzce závislá na člověku. Takže ani u jiných zvířat to není překvapením a ani u člověka, když existují jedinci vysocí přes dva metry a k tomu silně osvalení a na druhou stranu malí a hubení. Správné anatomické parametry pánve jsou velmi důležité pro zdařilý přirozený porod (velký zadek maminy, základ zdravé rodiny), jsou však podmínkou nutnou, nikoliv postačující.
Dokonce existuje hypotéza, že černošky mají užší pánev, porodním kanálem projde dítě s menší hlavičkou než u asiatek nebo bělošek, a proto evolučně se rodí černoušci s menší hlavou - právě velikost hlavy plodu je při porodu limitující.
Napr. Arabi sú zaťažení na väčšiu rodinu, a ich vkus je celkom iný, než u Europanov. Arabom sa páčia ženy typu "krv a mlieko", širšie boky.
 
A môžeš prosím aj dať link na nejaký zdroj? Ešte som sa s tým nestretol. Žeby to bolo tak v indických védach, to sa mi nezdá. A ohľadom slovanských vied je problém so zdrojmi, zato existuje veľa podvrhov, ako napr. SAV.
O védickej kultúre hovorí napríklad aj napríklad Mgr. Jan Kozák. Na internete má spústu videí:
a na svojej stránke:
Má uverejnených spústu kníh, ktoré už vydal. Nakoniec, ľudia, keď sa povie "védický" začnú obmedzovať často svoje zdroje práve na slovo "védy", a na Indiu ako prazáklad. Toto považujem za mylné. Kto čítal Tao-Te Ťing, musí mu byť jasné, že to je zdroj dochovaný z védickej kultúry, a Číňania ho považujú za výtvor svojich predkov. Ale ktorých?
Pokiaľ chceš čítať konkrétne ohľadne vecí týkajúcich sa predúpadkovej doby (vrátane toho, ako sa rodilo kedysi), za výborný zdroj ja osobne považujem sériu kníh Vladimir Nikolajeviča Megreho: Zvoniace cédre Ruska (1 - 10). Konkrétne, v ktorej sa píše ohľadom toho, ako obaja rodičia rodili deti, to ti už nepoviem, musel by som sa v tom znova prehrabať, no v tých knihách je plno informácií a obrazov s odkazom na predúpadkovú dobu, nielen toto. Prečítať sa oplatí všetky. Ja osobne ich čítam tretíkrát.
A skôr, než ich tu niekto (nemyslím konkrétne teba) označí z pozície KSB za bludy, najprv by si ich mal asi prečítať. Viem, že v minulosti existoval spor medzi Zaznobinom a Megre, resp. Megre sa mal pokúšať osloviť Zaznobina k spolupráci, z nejakých dôvodov to nevyšlo. Pričom mnoho KSB študentov i "majstrov" začali do Megreho diela kopať, pretože v ňom videli konkurenciu. To ale nie je dôvod, aby sme sa stránili dôležitých informácií zapadajúcich do mozajky. Slepá viera v autority = sociálna idiocia.
Dodatok:
Védické obdobie ľudstva je dávno preč. Dohľadať úplne korektné PÍSOMNÉ informácie z tohoto obdobia nie je ľahké, keďže v minulosti:
- inkvizícia (pálenie kníh),
- úmyselne založený požiar Alexandrijského majáka,
- prepisovanie kníh mníchmi,
- prepisovanie histórie,
... a ďalšie udalosti/pohromy spôsobili v záujme GP cielenú stratu starých písomných zdrojov aj u Slovanov. Čiastočne sa možno zachovali v súkromných zbierkach a Vatikánskej knižnici. No keby si chcel všetko overiť do koreňa, nedokážeš to. Myslím ... nedokážeš to spôsobom porovnávania napríklad tak, ako dnes dokážeš odfiltrovať historickú pravdu dajme tomu o VVV alebo Stalinovi. Máme problém s 1. Slovenským štátom, v niektorých veciach sa nevieme dohodnúť (zatiaľ), a to je to len 80 rokov. Z toho plynie, jediný vierohodný spôsob, ako sa dopracovať k istine ohľadne védického obdobia je tu viac-menej "hodnotenie informácií sebou samým" = musia dávať zmysel v živote. A to setsakra hlboký zmysel, pretože prax = kritérium pravdy.
 
Naposledy upravené:
To je v poriadku, že ženská panva je viac prispôsobená k pôrodu. Ale myslím si, že tiež určite nedokáže zvládnuť úplne každú anomáliu. Stalo sa to aj u nás v rodine. Synovcova žena je veľmi drobná. Rodila najprv prirodzene, ale nešlo to, pôrod sa zasekol, a tak nakoniec aj tak musela ísť na cisársky. To isté sa stalo aj jej mame, keď čakala ju.

Vezmi si ako je to u zvierat. Aj u zvierat sa stáva, že mláďa sa nevie dostať von cez úzky pôrodný kanál. Napr. u psov, keď je šteniat menej a sú tým pádom väčšie. Prečo myslíš, že sa napr. neodporúča krížiť väčšieho samca s menšou samičkou (králiky, psy)? Práve kvôli tomu problému, že by sa nemuseli dostať von cez pôrodný kanál.

Dosť by ma zaujímal názor priamo nejakého pôrodníka.
Správne píšeš. Ja teda nemám nič proti útlym ženám. Vlastne ani nejde o to, že sú štíhle. Ale dôležité je, aké majú proporcie. Široké boky sú jednoznačne jedným zo znakov dobrého pôrodu. Preto mužov pohľad podvedome padá práve na túto časť tela ako na jednu z prvých. Predbežné známky toho, či žena môže bez problémov rodiť jeho potomkov, sú pre muža dôležité. Pôrodníka nepotrebujeme. A to z toho dôvodu, že všetky tieto a ďalšie relevantné informácie sú prosto zakódované v našej DNK. Stačí vnímavo sledovať svoje reakcie a venovať pozornosť podvedomým motívom konania a inštinktom. Písaný text potrebuje naša ľavá hemisféra. Zatiaľ čo tej pravej je dávno jasné "odkud vítr vane". Stačí to porovnať s praxou, to sa dá dosť dobre aj cez štatistiku. A vzhľadom na to, že tu pôrody cisárskym rezom nie sú zriedkavé (už tu padlo, že približne každý tretí), táto štatistika je dostatočne dobrým dôkazom toho, prečo sa to deje:
- ľudia nemajú víziu šťastného života,
- ženy (píšem o tých "západného myslenia", nebrať osobne, týka sa to rovnako mužov, ale tu je reč o kostre rodičiek) nechcú (píšem to možno stroho, ale treba si pozrieť, koľko detí rodili ženy v minulosti a koľko je to dnes, preto "nechcú" = netúžia, je zodpovedajúci výraz) rodiť deti, chcú sa vyrovnať mužom (vládnuť) a bezstarostne si užívať život,
- "užívať si život"/vládnuť = prilákať samčeka/samčekov - oblečenie (úzke, obtiahnuté, zväzujúce už odmala),
- predurčenie žien nie je ale "užívať si život/vládnuť (mužom)", a teda toto je v priamom rozpore s cieľmi HNR - ženy majú rodiť deti (okrem iného samozrejme),
- získaný blok zapisuje daný jedinec do povedomia a odovzdáva ho so svojou DNK (nielen) ako nerozlíšený a nespracovaný svojím potomkom, ten sa následne prejavuje aj na ich organizme formou telesnou - vývojovou - úzke boky, žiadne poprsie.
- po niekoľkých generáciách vetva, ktorá nerozlíšila svoje predurčenie, v dôsledku nasledovania chybnej životnej koncepcie vymiera. Je to proste rovnaký efekt, ako v prírode. Neužitočné "sa kompostuje" a tvorí "humus", z ktorého následne vyrastie niečo nové.
 
Naposledy upravené:
Inak, čo sa týka témy tohto vlákna "zvrátené ideológie", tak mi napadol ešte jeden trend, ktorý som si všimol posledný rok na divadelných predstaveniach. Nechodím do divadla pravidelne, ale občas zájdem.
Divadlá začali do predstavení zavádzať taký provokatívny zlozvyk, že do jednej postavy obsadia vyložene homosexuálne sa správajúcu osobu (chlap, čo sa správa ako preafektovaná ženská... ako pupuš...). Tá postava má v hre pozitívny podtón. A potom na konci, počas klaňačky mu prinesú veľkú kyticu. Toto sa už stáva pravidelne. Dokonca raz som sa divil, že hlavnej hrdinke nedali na záver kyticu, ale dvom teplým chlapom áno... To bolo dosť prekvapivé... (Bolo to myslím v Syránovi z predmestia). Bez ohľadu na to, či nejakú kyticu niekomu prinesú diváci, jedna povinná je zaistená už v rámci dramaturgie. Klaňačka bez kytice by bola ako polievka bez soli.

PS: na toho syrána som išiel aj preto, že Janko Slezák vyzerá ako dvojník môjho dobrého suseda :) a chcel som ho vidieť naživo.
 
Naposledy upravené:
Předobrazem sošky Oscara je egyptský bůh hříchu Sokar.

Tajné významy, slovní hříčky, znají jen zasvěcení – vše je tak, jak milují členové tajných společností.

Umění je o obrazech a symbolech. Ukazuje se, že po celé století (Oscary byly založeny v roce 1929) filmaři po celém světě bojovali o to, aby jim bylo uděleno nejvyšší božstvo zhýralosti jako cena. Náhoda? Nemysli.

Hollywood je mocnou pákou propagandy, pedofilní spleť a hlásnou troubu hluboké vlády, skrze kterou skrytě sděluje své plány. Proč? Z nějakého důvodu je to mezi nimi, satanisty, zvykem...
 

Prílohy

  • IMG_0164.jpeg
    IMG_0164.jpeg
    223.8 KB · Zobrazenia: 15

Pre Bardyho boli este pred 10.rokmi neonacistami, pre Dibakovu a spol. boli o osem rokov proputinskou propagandou az si spolu po demonizacii Tisa a 1.SS pozdravu Na straz mohli spolocne zakricat banderovsky pozdrav... tu je vidno ako dolezite je informacne riadenie aby spolocnost nesklza do radikalizmu kvoli programom biorobotov, nepriatel mojho nepriatela je moj priatel... tie procesy ktore odignorujeme sa nam s plnou silou vratia ako bumerang o dekadu, napriklad ako transgender agenda ktora je uz nielen tolerovana ale takmer pretlacana v skolstve. Jeden ucitel zo zboru neovplyvni nic, tu musia uradovat hlavne rodicia a vlada ktora riesi medvede by mala riesit buducnost naroda - preco Fico prenechal skolstvo ako najdolezitejsiu 1.prioritu liberalovi Druckerovi? Z jednej strany je to odstrasujuci priklad pre ostatnych, ale propagacia lgbti pre deti je ciry satanizmus a mal by byt ustavny zakon a tvrde tresty pre tych ktori tak robia, inak sa nikto nemoze cudovat ako sa tato rakovina za dalsich desat rokov rozrastie v spolocnosti. https://www.hlavnespravy.sk/ucitel-...cku-odmieta-oslovovat-muzskym-zamenom/3466384
 
Naposledy upravené:
V podstate súhlasím, ale k tomuto:
preco Fico prenechal skolstvo ako najdolezitejsiu 1.prioritu liberalovi Druckerovi?
Pýtaš sa naozaj? Alebo to bola len rečnícka otázka? Pretože v oboch prípadoch musím podotknúť, že ako zdravotníctvo, tak školstvo dostal pod taktovku GP. Náhoda to nebude a zdôrazňujem, že bez neho by táto vláda v tomto zložení jednoducho nevznikla. Ale to ty asi vieš. Ja len nechápem tú výtku.
 
Pýtaš sa naozaj? Alebo to bola len rečnícka otázka?
Ako to myslis, ze prisiel nejaky vyslanec a povedal mu nechame ta vladnut ale nebudes mat skolstvo? Alebo sa ministerstva nerozdeluju na koalicnych rokovaniach? Rezorty si rozdelili pol na pol a Smer ma tie ktore ma lebo na nich trval - obrana pre zbrojarskeho priekupnika Kali naka ktory sa hrdi svojou proamerickostou a opichanim sa genoterapiou, doprava, podohospodarstvo ako biznis pre svoju mafiu, spravodlivost lebo ich druha mafia chcela pozatvarat, odveta sa nekona... prestante si toho Fica a Smer idealizovat, skolstvo pre nich nie je priorita z roznych dovodov a nedostatok kadrov je jeden z nich. Zdravotnictvo je 5.priorita co sa este da stravit, len tam treba ustrazit aby nepresadzovali "zmenu" pohlavia ako Lengvarsky, zdravie je kazdeho sukromna zalezitost a moze si ho riadit vedome - nepocitam chirurgicke zakroky ktore nemusia byt zapricinene psychosomatikou, cim v dezolatnejsom stave zdravotnictvo bude tym viac to bude tlacit na psychiku ludi aby si boli sami sebe lekarom a neboli zajatcami autorit a farmabiznisu. Skolstvo je z ineho sudku - na zaklade rozvoja psychickej kultury vplyva na vsetko aj zdravie, kedze zdrava psychika nevytvara bloky a nevyrovnanost, clovek je schopny riadit vedome aj nevedome urovne psychiky. To co sa v urcitej faze rozvoja zameska uz nemusi byt nikdy odstranene alebo vynahradene a maloktory rodic je schopny vynahradit kvalitneho odbornika na skolsku, predskolsku vychovu - takych tu takmer niet lebo su programovani liberalnym jedom, menej alebo viac skrytym pod vznesenou agendou. Jedna vec je, ze sme kryptokolonia, druha ze procesy ktore u nas prebiehaju sa nedeju ani v inych koloniach - poddanost ludi tu dosiahlo dno, asi ako jediny stat na svete sa v niektorych slovenskych skolach na juhu uci slovencina ako cudzi jazyk, nikdo nepluje viac na svoju kulturu a historiu viac ako slovac, v tomto treba spravit najviac prace a vynalozit na to kazde volne euro aby sa narod spojil s korenmi.
 
Ako to myslis, ze prisiel nejaky vyslanec a povedal mu nechame ta vladnut ale nebudes mat skolstvo? Alebo sa ministerstva nerozdeluju na koalicnych rokovaniach? Rezorty si rozdelili pol na pol a Smer ma tie ktore ma lebo na nich trval - obrana pre zbrojarskeho priekupnika Kali naka ktory sa hrdi svojou proamerickostou a opichanim sa genoterapiou, doprava, podohospodarstvo ako biznis pre svoju mafiu, spravodlivost lebo ich druha mafia chcela pozatvarat, odveta sa nekona... prestante si toho Fica a Smer idealizovat, skolstvo pre nich nie je priorita z roznych dovodov a nedostatok kadrov je jeden z nich.
Myslím, že z mojej otázky bolo jasné, ako to myslím. Fico nie je vo vláde "sám". Stoja aj za ním ľudia, ktorým sa musí vyhovieť, či sa ti to páči, alebo nie. Okrem toho, hlavy ministerstiev, ak si si všimol, jednotliví ministri, zodpovedajú jednotlivým stranám koalície. Z toho plynie, nemôžeš chcieť, aby GP presadzoval ľudskú koncepciu rozvoja školstva, ani zdravotníctva, keď mu ide o pravý opak = depopuláciu (či už prostredníctvom likvidácie genetiky, chemických prípravkov "liekov", alebo prostredníctvom výchovy k zvrátenostiam = bezdetnosť).
Zdôrazňujem, že Fica si tu nikto neidealizuje. A naopak, útočiť naňho za to, že nie je kúzelník, lebo "nevie spraviť" lepší výsledok, pokladám za opak idealizácie = zbytočnú kritiku pracujúcu na kôpku s názvom "leboFico". Pretože nič iné to ani nerobí. Netreba si maľovať nič na ružovo. Ale zároveň ani netreba kopať do ľudí, ktorí jednoducho nemohli spraviť viac, ako spravili (z objektívnych dôvodov). Školstvo/zdravotníctvo nie je otázka riešenia zhora. Proste tuto je cesta zarúbaná, treba to pochopiť a prestať silno búšiť do toho, aby hore boli kádre, ktoré nemôžu z princípu byť výsledkom ani systému zdravotníctva ani systému vzdelávania. To je ako keby si chcel, aby stroj určený na mulčovanie poľa vypľúval kvalitnú celozrnnú múku z dobrého obilia. Tu je práca na nás. Na jednotlivcoch. V rodinách. Keď je rodina nezdravá (priority, výchova), nikdy v živote to žiadna škola nedokáže zmeniť k poriadku. A taký Fico už dupľom nie.
Jedna vec je, ze sme kryptokolonia, druha ze procesy ktore u nas prebiehaju sa nedeju ani v inych koloniach - poddanost ludi tu dosiahlo dno,
Sám konštatuješ faktor prostredia tak, ako je. Zváž teda, či a na koľko % je v rezuláte rozloženia síl v našom štáte možné, aby niekto cielene tlačil na radikálne zmeny v školstve a zdravotníctve. Bohužiaľ, realita je realita. I toto príde na rad, ale nie zhora a nie teraz. Treba napäť sily, a pracovať dole. Sova lastovičku nikdy nevysedela. Hore sa zmení, keď bude nás jednotlivcov dole veľa takých, ako to chceme hore. Asi ti nič nové nehovorím, ale nemám rád, keď niekto kopne do riadiaceho kádra len zato, že nemohol spraviť viac, aj keď jemu sa zdá, že by to šlo.
 
Alebo sa ministerstva nerozdeluju na koalicnych rokovaniach?
Podľa mňa to bude o niečo zložitejšie. Zdravotníctvo a školstvo mi pripadajú ako rezorty "košer dont touch zona". Najviac je to vidno na zdravotníctve. Smerovanie zdravotníctva nastavil ešte Zajac svojou reformou. Odvtedy tam očividne unikajú peniaze vo veľkom niekde preč, a nikto to nerieši. Robia len kozmetické úpravy. A zdravotníctvo stále smeruje ku krachu a ku konečnej privatizácii finančnými skupinami. Či už je tam pravica alebo ľavica, nikto nemá odvahu alebo možnosť zaplátať tú odtokovú rúru peňazovodu. Nemocnice z nejakého dôvodu stále generujú veľký dlh a na čele poisťovní (aj štátnej) sú ľudia z penty. Tých poisťovní, ktorí vlastne tie nemocnice financujú, lekárske úkony a pod. Za pravice to ide z kopca rýchlejšie, za ľavice pomalšie, ale z kopca to ide stále.

Podobne aj školstvo. Tie liberálne reformy tam prenikajú celý čas. Nikto nemá politickú vôľu to zastaviť. A to musí mať svoj dôvod, že do zdravotníctva a školstva sú dosadzovaní vždy podpindosní ministri, či už je vo vláde ľavica alebo pravica. Podobne je to aj v Rusku. Tam sú tieto rezorty tiež v pazúroch podpindosníkov. A to je Rusko veľmoc.
 
Naspäť
Top Bottom