Atevi
Člen
Pyramída poznania a vzdelávania, vytvorená globálnym prediktorom, predpokladá "prideľovanie" vedomostí jednotlivým stupňom v ním nastavenej hierarchii moci/riadenia. S vedomosťami získanými v systéme vzdelávania davo-elitárskej spoločnosti máme veľmi obmedzené možnosti vymaniť sa.
Globálny prediktor - hierofanti si uzurpoval pravdu prostredníctvom rôznych vedomostí, skrytých súborov, skrytých kníh vatikánskej knižnice - materiálov, ktoré sú klasifikované ako „PRÍSNE TAJNÉ“, všetkých druhov starovekých zvitkov, atlantských vedomostí ukrytých aj v Prahe, Abu Dabí, ... https://ksb-csr.net/threads/okultne-zidovske-centrum-v-prahe-analyza-faktov-a-mytov.1312/post-20952
Potom začnú preosievať celé toto veľké množstvo vedomostí ako cez sito a teraz veľké kusy týchto vedomostí padajú predovšetkým globálnym elitám, ktoré už podľa toho ovládajú metodiku. O niečo nižšie idú menšie poznatky k elite krajiny – strážcom, ktorí už majú mozaikové myslenie. A teraz, keď už boli preosiate hlavné vrstvy poznania, potom zrnká, maličkosti z pravdy, padajú dole, kde kaleidoskopicko-fragmentárne myslenie je určené pre otrokov, dav.
1. Globálny prediktor - hierofanti poznajú absolútnu pravdu o všetkom (istina) a majú základné vedomosti a najhlbšie poznatky o celom vesmíre pre riadenie planéty Zem – globálnych udalostiach, ktoré môžu plánovať, predpovedať a úspešne bezštruktúrne riadiť. Túto istinu pred mnohými tisícročiami ukryli pred všetkým ostatnými.
2. Globálne elity poznajú pravdu, ale nepoznajú istinu. Majú ale metodológiu a základné vedomosti na riadenie zložitých globálnych supersystémov.
3. Štátne elity majú dostatočné základné vedomosti a vzdelanie na riadenie komplexných sociálnych supersystémov v rámci jednotlivých krajín. Nemajú poňatie o istine a pravde. Ich vedomosti sú mozaikové a veľmi dôležité, čo im dáva výhodu pred ostatnými otrokmi.
4. Dav-otroci nemajú žiadne vedomosti ani dostatočné vzdelanie pre adekvátne pochopenie systém sociálnych vzťahov, do ktorých boli úmyselne umiestnení so zlým úmyslom.
Vedomosti a vzdelávanie je tak fragmentárne a pokrivené, že nechápu, kam sa dostali a kde žijú. Ľahko podliehajú programovaniu svojho vedomia cez základné techniky sociálneho inžinierstva a vymývanie mozgov, zombírovania - nevedia, čo robia...
Nevzdelaný človek s fragmentálno-kaleidskopickým myslením je najľahšie riadený, alebo najlepší otrok je ten, kto nespozná svoje otroctvo a teší si zo svojich reťazí...