Nastal čas o knížeti Václavu pohovořit...

Názor Terezy Hrábě považuji za nejlepší! Jasně, zase ty saské svině, jak jinak?

Vysvětluje to i Boleslavovu vladařskou vůli, jeho obrovské vladařské úspěchy, které byly závislé na spolupráci s ostatními. A ostatní zřejmě věděli jak to bylo, bratrovrahu by nešli na ruku..

GP díky osvojené 1. etapě PFŘ rozpoznal nový činitel v prostředí, který ho tlačil na psychiku a tím vyvolal subjektivní potřebu řízení. V 2. etapě PFŘ Václav spadl do již vytvořené škatulky "Spasitel", a zbytek už běžel jako vždy, s výsledkem odstranění soupeře, a s nádavkem znesvářených sousedních národů na věky, stačilo jen "přikládat pod kotel, když oheň dohasínal".

Co tam chybí:
  • "Osvícení bratři" si pustí do domu zabijáky, hodují s nimi a ani na noc se nijak nepojistí?
  • Jak to, že to Bůh dopustil? Kde udělal kdo jakou chybu? Za co, koho všechno potrestal? Nebo..
  • Jaký byl nadřazený záměr Boha, pro který se to celé stalo?
 
Naposledy upravené:
O tomto tématu napsal knihu Josef Staněk: Falzifikace a falzifikátoři českých dějin

Popis knihy​

Agape Brno na četné intervence vydalo znovu dotisk knihy Falsifikace a falsifikátoři českých dějin, tj. jiného výkladu některých událostí českých dějin než je běžně uváděn. Výklad je zaměřen na zamlčovaný duchovní rozměr historických událostí.
Obsah kapitol: Sámo nebyl kupec! Přemysl nebyl zemědělec! Metoděj byl křesťan jiného než franského typu! Za vraždou Ludmily a Václava nestála Drahomíra! Zapomínaný mimořádný svatý Prokop. Zatajovaný rozměr Karla IV. Duchovní příčina husitství. Zasloužilý podivín Rudolf II. Bitva na Bílé hoře byla spíše vítězstvím českého národa. Národní obrození bylo skutečným zázrakem. Rakouskou monarchii zničil František Josef I. Československo nevzniklo v důsledku českého odboje v 1.světové válce. První republika byla duchovním krachem. Jen duchovní Češi vykonávali za okupace odboj! Padesáté roky, trest za ztrátu intuice českého národa. Rok 1968 – procítání duchaprázdných z nepříčetnosti! Konsolidace byla rozkladem duše českého národa! Rok 1989 nebyl revolucí, jen proměnou materialistické terminologie. Bude muset přijít velká krize konzumního člověka?
Průběh českých dějin je vyložen jako boj duchovního jádra českého národa, které se odvažuje mít Pravdu proti církvi, straně, většině a druhou „pragmatickou“ částí, která se chce „výhodně“ mýlit s většinou a momentální mocí.
Znie to zaujímavo, len trochu ma odrádza fakt, že Agape Brno je dosť orientované na učenie Hnutia Svätého grálu. https://www.agapebrno.cz/Clanky/Archiv/Rocnik-2023/Josef-Stanek-Karel-IV-a-jeho-mysteria.aspx
 
Názor Terezy Hrábě považuji za nejlepší!
Souhlasím, často HNR vtipně napovídá už jménem autora. (Pozor, ale na přemíru ironie. Za mě ji je jí vhodné míra asi jako koření - velmi málo a velmi přesné dávkování jinak se to nedá jíst a v psaném textu je to ještě horší raději dát do uvozovek)

Možná jsou dané výjevy nějakým zrcadlem, ale jsou minimálně zcela pokřiveny filtrem biblické koncepce (další vědma, prorok Teraza Hrábě):

Zopakuji pohled od @Anjuška, ale bez ironie:
Přežívá jako jediný Boleslav. Sasové přemýšlí, jestli ho zabít nebo ne.
Sasové těžko budou věřit nějakému slovu (když sami si dodržení nedovedou ani představit). Při těchto klanových vyvraždovačkách se nikdo nenechává na živu, motivace k pomstě je maximální. Rozhodně to není spontánní akce, kde se budou rozhodovat na poslední chvíli, vše je domluveno předem, kdo přežije a kdo ne.

Dále kdo vyrábí svaté na počkání a končí nepěkně umučeni (GP). Pokud je někdo skutečně svatý nemůže se mu tohle přihodit, viz Joshua, který zmizel (odešel a překazil darebákům připravené divadlo na tvorbu antikrista). Svatý je vyšší inteligence, která vidí celý kontext situace, tu nelze překvapit - jak může překvapit rostlina zvíře(vyšší inteligenci), které ji okusuje. Je více příkladů v dějinách skutečně svatých, kdy tětivy luků zvlhnou, vojákům poklesnou nohy a vojevůdci jdou raději dobývat jiné město a dožívají se požehnaného věku.

Nicméně vražda se stala a zabít panovníka, znamená mít své lidi v tajných službách samotného vládce a v tajných službách nepřítele a koordinovat jejich kroky (kdo tohle může zařídit snad jenom GP - jehož můžeme identifikovat již od Delfských věštíren, ale byl i dříve).

Bratrovražda je jeden z kořenů egregoru biblické koncepce zotročení lidstva (Ábel a Kain). Za mě pachatel odhalen je to GP, Václava si vypěstoval a pak sklidil. Boleslav byl pravděpodobně v situaci, kdy pomluvám nemohl vzdorovat (což vidíme dnes a denně, že media valí ty svoje lži a dav to baští i s navijákem).
 
Dále kdo vyrábí svaté na počkání a končí nepěkně umučeni (GP).
Bratrovražda je jeden z kořenů egregoru biblické koncepce zotročení lidstva (Ábel a Kain). Za mě pachatel odhalen je to GP, Václava si vypěstoval a pak sklidil. Boleslav byl pravděpodobně v situaci, kdy pomluvám nemohl vzdorovat (což vidíme dnes a denně, že media valí ty svoje lži a dav to baští i s navijákem).
Vystihl jsi kořen/důvod vytvoření Sv.V. egregoru - šíření biblické (západní - ŘKC davo-elitární) koncepce na nové dosud neovládané území.
Jde o ukázkový příklad převzetí řízení - v tomto případě ranně středověkého českého státu/knížectví, jehož dosavadní vládcové, s vysokou pravděpodobností/logikou Velkomoravská knížata, byla do té doby řízena z východního byzantského CKŘ. Provedeno to bylo tehdy zcela standardním způsobem - vytvořením legendy o svaté oběti čistého/dokonalého/a proto nadřazeného vládce "křesťana", misionáře Václava. Tuto novou legendu/egregor byl logicky nucen akceptovat následující Boleslav.

Hypotéza: Čechy jsou často označovány za zemi dvojího lidu. Zjednodušeně: Část podřízená Sv.V. Římsko katolickému davo-elitárnímu egeregoru (svatí jsou nadřazené vyšší bytosti) vs. Husitský plebejský egeregor (navazující na původní východní Cyrilometodějskou pravoslavnou tradici). Tu se ŘKC pokusila začlenit pod svoje řízení, ale ne zcela úspěšně (ta nadřazenost církevních hodnostářů, neomylnost papeže a svatých... nebyla plebeji nikdy zcela přijata - viz. Husitská revoluce).

Zdůrazňuji, že pro mě nejsou podstatné reálné události té doby (jak to ve skutečnosti se Sv. V. proběhlo ). Pravda byla skryta/překryta a polemiky mohou být/budou věčné a s nimi se oživuje/udržuje i vytvořený egregor/kolektivní emoce).
Všímám si i toho, že Boleslav je s Václavem téměř identický (včetně jména Bóle_slav a Ví(ě)ce_slav). Jak by se asi choval žijící Václav na místě Boleslava?

S vědomím tohoto kontextu si poslechněte Sv. V. chorál - píseň Svatý Václave. A naproti tomu Husitský chorál. Dodnes vyvolávají emocionální rezonance u českého publika.

Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=Gmg9KHvg4Fg


Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=FdepdBHXrdo


Mimochodem, zajímalo by mě jak působí oba naše národní chorály na Slováky?
 
U Svatováclavského chorálu mi ruší jednotliví interpreti, musela jsem se soustředit jen na zvuk a text a nedívat se na obraz.

Husitský chorál se mnou silně rezonuje, text cením velmi vysoko:
* Nepřátel se nelekejte - s boží pomomocí, pro Boha - tedy záměr a způsob jeho dosažení je důležitý, pokud je přístup zdravý, bude Bohem požehnaný
* Hlediž a drž se každý šiku svého - tedy ve smyslu, každý na svém místě musí stát pevně a konat přímo tam, kde stojí, kde je jeho místo

Silný text s přesahem.
 
Naposledy upravené:
U Svatováclavského chorálu mi ruší jednotliví interpreti, musela jsem se soustředit jen na zvuk a text a nedívat se na obraz.

Husitský chorál se mnou silně rezonuje, text cením velmi vysoko:
* Nepřátel se nelekejte - s boží pomomocí, pro Boha - tedy záměr a způsob jeho dosažení je důležitý, pokud je přístup zdravý, bude Bohem požehnaný
* Hlediž a drž se každý šiku svého - tedy ve smyslu, každý na svém místě musí stát pevně a konat přímo tam, kde stojí, kde je jeho místo

Silný text s přesahem.
Ano, Svatý Václave zpívají (ne náhodou) na začátku individuální hlasy. Husitský chorál zpívá (ne náhodou) soubor hlasů.
Rezonance bude fungovat i v tomto smyslu - příznivci individualismu (západ) vs. kolektivismu (východ).

Jde o řízené vyvolání/rozštěpení jednoty českého národa. Vnitřní zápas, který brání rozvoji a šíření spravedlivé koncepce. Střídání moci doprovází vždy destrukce/úplné odmítnutí předchozího na místo hledání míry (přijetí toho co bylo správné a poučení se z chyb). Pokud se do čela státu dostal chápající sjednotitel, došlo k posunu kupředu (Boleslav).
 
Naposledy upravené:
jak působí oba naše národní chorály na Slováky?
Z hľadiska rezonancie:
Svätováclavský chorál viac rezonuje s českou hymnou “Kde domov můj” a latinskou katolíckou liturgiou
Husitský chorál viac rezonuje so slovenskou hymnou “Nad Tatrou sa blýska” a grécko-katolíckou liturgiou (nie pravoslávnou).
Tu si treba uvedomiť, že obe liturgie, jedna z Ríma a druhá z Byzancie sú len dve strany tej istej mince: Svätá rímska ríša – Sacrum Romanum Imperium “versus” Rímska (Byzantská) ríšaΡωμαική Αυτοκρατορία (podrobnejšie k tomu tu: https://oracle911blog.wordpress.com/2021/05/15/matus-cak-trenciansky-cast-piata/)
V husitskom choráli a slovenskej hymne sa však odráža, t.j. vmiešava odkaz na skutočné kresťanstvo, učenie Ježiša (viď. husitská vlajka) a skutočné duchovno (viď. vlajka Matúša Čáka Trenčianskeho), čiže už je tam väzba na konceptuálnu moc, na inú koncepciu, než je biblická koncepcia (silne a jedine prítomná vo Svätováclavskom choráli). Preto obe vlajky nesú zlatý znak (kalich-svätý grál, dvojkríž) v červenom poli.
 
Husitský chorál se mnou silně rezonuje
Nápodobně. Uvědomil jsem si, že jsem ho naposledy slyšel ještě v minulém století.
Není náhoda, že ten hustitský egregor tak potlačují, protože z něj mají hrůzu.
* Nepřátel se nelekejte - s boží pomomocí, pro Boha - tedy záměr a způsob jeho dosažení je důležitý, pokud je přístup zdravý, bude Bohem požehnaný
* Hlediž a drž se každý šiku svého - tedy ve smyslu, každý na svém místě musí stát pevně a konat přímo tam, kde stojí, kde je jeho místo
Ano! A kromě toho tam zaznívá ještě "chraň svého druha" a "hleďte o sebe navzájem" (ono "hlediž".2

P.S. ona i ta interpretace je působivá... až teď jsem si všiml: Ilja Doležal, zpěv, Armádní umělecký soubor Víta Nejedlého, nahráno v Rudolfinu, 9. října 1953
 
Naposledy upravené:
Z hľadiska rezonancie:
Svätováclavský chorál viac rezonuje s českou hymnou “Kde domov můj” a latinskou katolíckou liturgiou
Husitský chorál viac rezonuje so slovenskou hymnou “Nad Tatrou sa blýska” a grécko-katolíckou liturgiou (nie pravoslávnou).
Tu si treba uvedomiť, že obe liturgie, jedna z Ríma a druhá z Byzancie sú len dve strany tej istej mince: Svätá rímska ríša – Sacrum Romanum Imperium “versus” Rímska (Byzantská) ríšaΡωμαική Αυτοκρατορία (podrobnejšie k tomu tu: https://oracle911blog.wordpress.com/2021/05/15/matus-cak-trenciansky-cast-piata/)
V husitskom choráli a slovenskej hymne sa však odráža, t.j. vmiešava odkaz na skutočné kresťanstvo, učenie Ježiša (viď. husitská vlajka) a skutočné duchovno (viď. vlajka Matúša Čáka Trenčianskeho), čiže už je tam väzba na konceptuálnu moc, na inú koncepciu, než je biblická koncepcia (silne a jedine prítomná vo Svätováclavskom choráli). Preto obe vlajky nesú zlatý znak (kalich-svätý grál, dvojkríž) v červenom poli.
Souhlasím a díky za opravu/důležité upřesnění!
 
Svätováclavský chorál viac rezonuje s českou hymnou “Kde domov můj” a latinskou katolíckou liturgiou
Ač jsem byl převážně vychováván jako katolík (maminka moc netlačila, ta byla samostatně myslícím člověkem) je pro mě mezi Svatováclavkým chorálem a naší hymnou přece jenom značný rezonanční rozdíl.
Hymna která vznikla v době Národního obrození, je pro mě uklidňující - spojující znesvářené strany (obrací se ke kráse naší společné vlasti). Česká hymna je mírná (nalézá míru a mír). Kdežto ve Svatováclavském chorále prosí především katolíci o pomoc svatého Václava (o přímluvu u Boha). Je to takové typické odevzdání se ŘKC egregoru - "přijmi svůj kříž a následuj mě" = snášej útlak a robotu, odměnu dostaneš až po smrti; čím hůř na zemi, tím líp v nebi...
Z hľadiska rezonancie:
Svätováclavský chorál viac rezonuje s českou hymnou “Kde domov můj” a latinskou katolíckou liturgiou
Husitský chorál viac rezonuje so slovenskou hymnou “Nad Tatrou sa blýska” a grécko-katolíckou liturgiou (nie pravoslávnou).
Tu si treba uvedomiť, že obe liturgie, jedna z Ríma a druhá z Byzancie sú len dve strany tej istej mince: Svätá rímska ríša – Sacrum Romanum Imperium “versus” Rímska (Byzantská) ríšaΡωμαική Αυτοκρατορία (podrobnejšie k tomu tu: https://oracle911blog.wordpress.com/2021/05/15/matus-cak-trenciansky-cast-piata/)
V husitskom choráli a slovenskej hymne sa však odráža, t.j. vmiešava odkaz na skutočné kresťanstvo, učenie Ježiša (viď. husitská vlajka) a skutočné duchovno (viď. vlajka Matúša Čáka Trenčianskeho), čiže už je tam väzba na konceptuálnu moc, na inú koncepciu, než je biblická koncepcia (silne a jedine prítomná vo Svätováclavskom choráli). Preto obe vlajky nesú zlatý znak (kalich-svätý grál, dvojkríž) v červenom poli.
Husitský chorál jsi vystihl, je to jiná koncepce řízení, která žádá spravedlnost pro všechny tady a teď + aktivní přístup (berme řízení do svých rukou). A souhlasím, že vychází ze stejného pramene jako slovenská hymna. Proto pro část Čechů jsou Slováci přijímáni jako naprosto rovnocenní - "naši" soudruzi (jako bychom přijímali každého jiného z nás). Nehledáme rozdíly, ale to co máme společné. Tím Vám naprosto neberu vaši vlastní národní kulturu, náturu... a právo rozhodovat se sami za sebe.
Snažím se poukázat jak jsme řízeni divide et impera.
 
Respektive z něj dělají hollywoodský spektákl, zbavený smyslu.
Co se týká toho Jáklova filmu, sám jsem ho ani neměl potřebu zhlédnout, protože jsem očekával přesně onen "hollywoodský spektákl". Mnohé recenze mi to i potvrdily. Na druhou stranu si říkám, že negativní reklama je také reklamou a vnímám to, jako pootevření Overtonova okna ve vztahu ke změně pohledu na husitskou revoluci.
 
Bratrovražda je jeden z kořenů egregoru biblické koncepce zotročení lidstva (Ábel a Kain).
(y)
Za mě pachatel odhalen je to GP, Václava si vypěstoval a pak sklidil.
(y)
Václav byl jistě nadprůměrných vlastností, ale asi ne nadprůměrných "dostatečně". Kdyby byl "dostatečně" svatý, Bůh by ho uchránil, viz Atom krásně zde..
Dále kdo vyrábí svaté na počkání a končí nepěkně umučeni (GP). Pokud je někdo skutečně svatý nemůže se mu tohle přihodit, viz Joshua, který zmizel (odešel a překazil darebákům připravené divadlo na tvorbu antikrista). Svatý je vyšší inteligence, která vidí celý kontext situace, tu nelze překvapit - jak může překvapit rostlina zvíře(vyšší inteligenci), které ji okusuje. Je více příkladů v dějinách skutečně svatých, kdy tětivy luků zvlhnou, vojákům poklesnou nohy a vojevůdci jdou raději dobývat jiné město a dožívají se požehnaného věku.
Václav byl vychován jako latiník ( v 25 letech bez ženy, v 6 hodin ráno v kostele, Ludmila, apod..).
Díky této výchově mu byla poskytnuta větší zdrojová podpora právě od Římské církve, i díky této výchově vynikal, "měl lepší reklamu", po porážce od saského krále dokázal zachovat suverenitu českého prostoru (Proč Sas projevil shovívavost?), a díky jakému vlivu prosazoval sjednocení všech českých kmenů do jednoho státu? Z důvodu placení tributu, nebo obrany před ním?

S nějakými informacemi se jistě pracovalo na straně vrahů, stačilo je jen upravit pro zjitření citů, třeba i na jejich straně se našla nějaká mrtvolka s ukazatelem na Václava, kdo ví. Bratři se zřejmě s vrahy důvěrně znali, jinak by si je k tělu nepustili.

Václav u Čechů s jednotným společným státem nepochodil, hierarchii Slované nepovažovali za dobrý nápad. Bylo to odmítnuto! A tím nad ním vynesli ortel..

GP to nevyšlo, tak rozehrál další dějství, mouřenín neposloužil jako živý, poslouží jako mrtvý..
Boleslav byl pravděpodobně v situaci, kdy pomluvám nemohl vzdorovat (což vidíme dnes a denně, že media valí ty svoje lži a dav to baští i s navijákem).
Boleslav mohl zažívat to, co popisuje Tereza Hrabě, v podstatě jsme v souladu. Možná poskytla i užitečné podklady, holka jedna čarodějná!
Ještě k těm pomluvám, myslím si, že ho netrápili, mezi svými pomlouván nebyl, jak píše Tereza, a pomluvy od nepřítele nebolí..

Stále tvrdím, že v Čechách většina mohla věřit Boleslavovi:
  • Z toho důvodu, že by s nimi bratrovrah jako sjednotitel a zakladatel státu nic nesvedl.
  • GP výmysl o bratrovrahovi neměl zájem v Čechách šířit, GP potřeboval sjednotitele a zakladatele státu, Češi vůbec verzi o bratrovraždě v té době nemuseli znát, jedinou verzi znali od Boleslava
  • Většina Čechů měla v paměti, že Václav je skutečně "stále obtěžoval" s nějakou žádostí o vytvoření jednotného státu na obranu před nějakými Sasy. Před těmi Sasy, kteří ho jistě za tuto činnost zavraždili!

Nejenže Boleslav mohl být v očích Čechů nevinný, ale navíc byl jako hrdinný mstitel, který dovrší započaté dílo svého bratra založením silného Českého státu, Sasům navzdory!

Boleslav tak měl, na rozdíl od svého bratra, dveře k jednotnému státu otevřeny a "všechno šlo samo"..

Splněny postupné cíle GP k ovládnutí globalizace:
  1. Sjednocení obtížně řiditelných (nevyzpytatelných) kmenů ( z hlediska cílů GP) na území Čech do ovladatejnějšího soustředěného útvaru. Kdyby to neudělal on, stejně by to udělal někdo jiný, doba už byla zralá, GP přišel první, předvídal a "osedlal" řízení..
  2. Šíření dobrého jména biblické koncepce: dobrák (?) černoprdelník Václav zabit..
  3. Vzájemná nenávist Čechů a Sasů zamezila jejich sjednocení, příliš velký státní útvar také nebyl žádoucí. Cílem byl nastolit jejich neustálý boj.
  4. Až za čas, po zapomenutí, se začali i u nás, po přeložení do češtiny, objevovat kroniky s výmyslem o bratrovraždě, jakousi výčitkou v podvědomí na 2. prioritě ZPŘ pravidelně jitřenou svatováclavským kultem.
x x x

Jaké další otázky vznikly vyřešením těch minulých?
  • Kde všude jinde ve světě byl využívaný princip "Svatý"?
  • Je svatováclavský kult vzýváním kultu vlastizrádce, i kdyby nevědomého? Kdo nám ho pořád vnucuje? Papeženci, kteří nám teď špiní Jana Žižku, který ani státní svátek nemá?!
  • Tereza Hrabě by se mohla mrknout na vraždu Jana Žižky.
  • A co Ježíš, byl "dostatečně" svatý, nebo stejně jak náš Václav jenom ve špatný čas, na špatném místě, pracoval pro Ty, co vědí víc?
  • "Staré pověsti české" od Aloise Jiráska jsou opravdu nebezpečný řídící podvrh a odpad. Co kapitola, to nahuštěná lež, praotcem Čech počínaje! Národní obrození také uměle vyvolané?
  • Blokové uspořádání Slovanů přeci jen určitou odolnost proti cizím vpádům mělo.
  • Nestojí za pozornost také to, co je biblickou kulturou odmítáno jako falsifikát, např.: "Rukopis královedvorský a zelenohorský"?
 
Naposledy upravené:
O tomto tématu napsal knihu Josef Staněk: Falzifikace a falzifikátoři českých dějin

Popis knihy​

Agape Brno na četné intervence vydalo znovu dotisk knihy Falsifikace a falsifikátoři českých dějin, tj. jiného výkladu některých událostí českých dějin než je běžně uváděn. Výklad je zaměřen na zamlčovaný duchovní rozměr historických událostí.
Obsah kapitol: Sámo nebyl kupec! Přemysl nebyl zemědělec! Metoděj byl křesťan jiného než franského typu! Za vraždou Ludmily a Václava nestála Drahomíra! Zapomínaný mimořádný svatý Prokop. Zatajovaný rozměr Karla IV. Duchovní příčina husitství. Zasloužilý podivín Rudolf II. Bitva na Bílé hoře byla spíše vítězstvím českého národa. Národní obrození bylo skutečným zázrakem. Rakouskou monarchii zničil František Josef I. Československo nevzniklo v důsledku českého odboje v 1.světové válce. První republika byla duchovním krachem. Jen duchovní Češi vykonávali za okupace odboj! Padesáté roky, trest za ztrátu intuice českého národa. Rok 1968 – procítání duchaprázdných z nepříčetnosti! Konsolidace byla rozkladem duše českého národa! Rok 1989 nebyl revolucí, jen proměnou materialistické terminologie. Bude muset přijít velká krize konzumního člověka?
Průběh českých dějin je vyložen jako boj duchovního jádra českého národa, které se odvažuje mít Pravdu proti církvi, straně, většině a druhou „pragmatickou“ částí, která se chce „výhodně“ mýlit s většinou a momentální mocí.
Kniha je zajímavá, jako ostatně všechny od p. Josefa Staňka.
Cituji:
Československá republika vznikla z vůle hry neviditelných sil, které po tisíci létech skutečným zázrakem v podstatě obnovily Sámovu říši skoro v jejích hranicích.
K tomu, aby se jakákoliv státotvorná snaha setkala s úspěchem, musí být získána skutečně skupina vlivných osob a snaha této skupiny se musí shodovat se zájmy velmocí.
Československo mohlo vzniknout jen proto, že jeho vznik zapadal do dlouhodobých politických koncepcí vítězných velmocí.


V třetím vhledu:
Navzdory falzifikaci okolností smrti je svatý Václav skutečným národním patronem.
 
Je mi ctí, že reagoval samotný Boleslav.
(Mám déjà vu. Nebo spíš déjà čtu.)
Ale co to? Vypadá to, že tento Boleslav s očistou svého jména nesouhlasí…
Je tady pár háčků, spočítejme si aspoň ty největší:
…s hypotézou, že legendární Přemyslovci před Bořivojem jsou větví Mojmírovců z Velké Moravy, jsem se už setkal.
Tato věta je zcela mimo-běžná s mým příspěvkem, protože toto v něm napsáno není, takže setkat se s tím je možné pouze někde jinde.
A co je v mém příspěvku napsáno ve skutečnosti?
Kompletně si z prstu vycucal (on nebo jeho kurátoři) “Praotce Čecha” a 7 následníků “Přemysla Oráče”, tedy osoby jménem Nezamysl, Mnata, Vojen, Vnislav, Křesomysl, Neklan a Hostivít.
Počítám s tím, že celý tento “přemyslovský rod” před Bořivojem I. je smyšlený vláček, jehož cílem je zakrýt pravý rodový původ Bořivoje I. Tj. jeho Velkomoravský rodový původ: z Mojmírovců a z jim následných Vršovců.
Tedy nikoliv, že Přemyslovci před Bořivojem jsou větví Mojmírovců, ale že vůbec ne-e-xi-sto-va-li.
Je to možné, ale nedostatečně doložené, je to stále v rovině spekulací.
Jedna z forem univerzálních frází (s oblibou používaných našimi protivníky), kterými bývá požadováno, aby prameny pocházející od našich nepřátel (Frankové, Sasové, Bavoři, Němci, příslušníci 5. kolony typu Kosmas) obsahovaly informace, které se oni sami snažili likvidovat, překroutit apod. Ale kapři si svůj vlastní rybník nevypustí. Zdroje nevznikly, nebo vznikly a byly zničeny nebo nejsou veřejně dostupné.
Co se týká genetiky a původu těch či oněch historických osobností, mně je úplně ukradená.
Ale našim (i cizím) předkům to ukradené nebylo. A popsal jsem proč.
Je-li pravda to, co se o Václavovi ví, v čem spočívala ta jeho pobožnost (poslušnost vůči Svaté říši Římské, předchůdcům Němců), byla jeho vražda mým jmenovcem (pokud ji skutečně měl na svědomí) naopak státnickým činem.
To je ten problém: “je-li pravda”. Takových vět “jestliže…, pak …” mohu napsat. No a? Je-li pravda, že jsem byl na Měsíci, jsem bohatší než Elon Musk.
Bratrovražda jako státnický čin - hmm, zajímavá formulace. Takže účel světí prostředky. To je dobré vědět. A já jsem si naivně myslel, že prostředky světí účel.
Boleslavové byli dva, jeden měl zavraždit Václava a druhý nechat vyvraždit tzv. Slavníkovce (kruté, ale rovněž státnický čin).
A nějaká indicie by nebyla? Nebo aspoň něco k původu té myšlenky. To, že prameny neexistují, ještě neznamená, že budeme boleslavy sázet jak na běžícím páse.
Možná ten druhý v době vraždy Václava skutečně ten meč neunesl. Ale nevím, tu chronologii neznám.
Ale znáš:
Že prý legendy neuvádí rok, ale pouze den, 28.9. Protože např. v Kosmově kronice letopočet uveden je: je tam rok 929 - v kapitole XVII, viz pdf linkované v poslední poznámce pod čarou, strana 51. To je pozoruhodné, protože jinak tytéž zdroje považují Kosmovu kroniku v jiných ohledem za důvěryhodnou…
I zdroje vytvořené našimi nepřáteli musí ve vhodné míře uvádět pravdu, jinak by jim nikdo nevěřil a neměly by účinek.
Ty různé kulty svatého Václava a svatého Vojtěcha byly podporovány za protektorátu (náhoda?) a dnes se zase oživují (náhoda?)
Za prvé: nemíchejme dohromady knížete Václava z rodu Vršovců a Slavníkovce biskupa Vojtěcha, psychotrockistu, vlastizrádce kosmova typu a navíc válečného zločince.
Za druhé: protektorát - o informačním zabíjení knížete Václava jsem ve svém příspěvku rovněž psal, ano je možné to ignorovat.
Nepodporujme tyto kulty…
Děkuji za velejemnou osobní rovinu: všichni víme, že se Počtář nenáhodnou podporou všelijakých kultů blíží kolaborantům protektorátního ražení :- )
A kde jaký kult podporuji? Vyjma citátů důsledně hovořím o >knížeti< Václavu, kterého naši nepřátelé učinili svatým.
A vůbec, nechme tohle být a ponechme to historikům.
Takže historii nechme historikům, politiku nechme politikům, … a vůbec: všechno nechme někomu jinému?
Koho to opravdu zajímá, ať se v tom klidně nimrá, ale bez ambicí činit z toho jakékoli závěry politického charakteru. Na dnešní dobu už to takový vliv nemá. Existence českého národa jakožto dalších národů je realitou bez ohledu na to, jak se vše přesně v historii událo.
Výzva k ignorování 2. (chronologické) priority zobecněných prostředků řízení či pokus o “zkrácení” historie, jenomže…
…kdo ovládá současnost, ten řídí historii a kdo řídí historii, formuje budoucnost…

Celkově dobrej pokus o “řízení směrem k minimalizaci vzniklé škody” (damage control), v pořadí pokus první.
Zdá se, že jsem píchnul do vosího hnízda.
Děkuji za pečeť.
Sledujme, kdo další se přidá. Jdu si pro praženou kukuřici.
 
…jak ten proti nám (národu) používaný egergor, kolem mýtu okolo sv. Václava, zapřáhnout, aby nám sloužil. Jak tu pomluvu o bratrovraždě (jak biblické) odhalit před veřejností ?

Asi by chtělo nějakého šikovného spisovatele, který by napsal chytlavý příběh podle všech v současnosti dostupných fakt, kdyby to někdo uměl popsat poutavě…
Toto už nějakou plíživou formou probíhá - viz moje teze o probíhajícím Národním obrození 2.0. A netřeba zapomínat, že i toto národní obrození bude mít 2 křídla, stejně jako to původní. Na jedné straně bude mít své palacké, dobrovské, jungmanny, na druhé straně čelakovské a šafaříky. (Bez nároku na úplnost výčtů.) (A taky přiznávám, že tady to nemám detailně propočítané, takže to dělím spíše pocitově.)
(Ano, nesouhlasím se vším, co říká Petr Bahník v tom protiproudím videu, co jsem linkoval v mém příspěvku. A nesouhlasím prakticky s ničím, co v tomto konkrétním videu říká zarytý katolík Petr Hájek.) (Bohužel se mi nepodařilo znovuobjevit způsob, jak video linkovat bez zobrazení toho velkého obrázku.)

Pokud by takový příběh vznikl, objevuje se problém jakou formou ho šířit. Napadá mne už kdysi zmiňované ochotnické divadlo. Což je forma odpovídajíci prvnímu národnímu obrození. Dále pak forma scifi či fantasy povídky, eventuálně komix - tady počítám, že by mohla být lehčí šiřitelnost pomocí fanzinů.

O účinnosti komixů svědčí jejich používání našimi protivníky viz série “Obrázky z dějin” a komix Opráski sčeskí historje .
(O škodlivosti “Oprásků” pochyb nemám. “Obrázky” nemám detailně propočítané, ale pocitově mi taky nepřijdou úplně v pořádku, i když počítám, že jsou mnohem přijatelnější.)
 
Naposledy upravené:
Já přidám jiný pohled na Drahomíru. V minulosti jsem hodně četl knihy od Zdeňka Patricka (občas přispíval i na Levanetu) a jeho exkurze do historie jsou mimořádně zajímavé.
Cože?
Zdeněk Patrick? Neboli “Ing. Zdeněk Šmitmajer” nebo pouze “Zdeněk Šmitmajer”?
Majitel nezapomenutelného webu “Dýmající zrcadlo”?
(Kde některé linky už bohužel nejsou funkční…)
Ten, který sepsal značné množství knih a kterého též zvou “druhý český Däniken“?
(Promiň, Ludvíku Součku, promiň Dänikene.)
V letech 2007 - 2009 se na Chvátalově webu objevilo 55 článků převzatých z webu “Zdeňka Patricka”.

A je to též autor tzv. “Originální teorie relativity”, viz zde

Každému, kdo si podržel základy gymnaziální matematiky a fyziky z předinkluzivního období našeho školství, musí být po přečtení prvních 4 stran toho textu (celkem o cca 50 stranách) jasné, o co tady jde.
A já jsem četl víc než 4 strany.
Zbytek jsem musel jenom prolistovat, čtení už bylo neúnosné.
Pak tedy musí být každému jasné to, že dotyčný sepisovatel Zdeněk, je buď velký pábitel nebo velký mystifikátor nebo pobratim Járy Cimrmana nebo bludař.
Jde totiž o prosté bláboly, kdy autor
i. vykazuje elementární neznalost úpravy matematických výrazů
ii. jeho “fyzikální” rovnice (např. jeho “převratná“ rovnice kontinuity “m.t = 1”, kde m je hmotnost a t je čas) ani rozměrově nesedí

Takže mi nezbývá, než veškerou jeho další literaturu milosrdně přiřadit do žánru (čirá) fantasy.
 
Naposledy upravené:
O tomto tématu napsal knihu Josef Staněk: Falzifikace a falzifikátoři českých dějin
Znie to zaujímavo, len trochu ma odrádza fakt, že Agape Brno je dosť orientované na učenie Hnutia Svätého grálu. https://www.agapebrno.cz/Clanky/Archiv/Rocnik-2023/Josef-Stanek-Karel-IV-a-jeho-mysteria.aspx
1. kapitola "Předmluva jako úvod do myšlení autora" vysvětluje..
.. způsob činnosti GP!
2. kapitola "Označení typů falzifikátorů českých dějin" vysvětluje..
.. 2. prioritu ZPŘ!

Čtu dál, než se objeví něco zajímavějšího..
 
Naposledy upravené:
Naspäť
Top Bottom