Okultné židovské centrum v Prahe, analýza faktov a mýtov

A sme doma. Neexistuje.
Pokud máš takovou jistotu, tak to prosím dokaž. Po mě chceš důkaz, že je, jà chci po Tobě důkaz, že není.
Samozřejmě ani jeden nemůžeme podat důkaz. Je tu však mnoho indicií, které ve prospěch centra ukazují.
 
Pokud máš takovou jistotu, tak to prosím dokaž. Po mě chceš důkaz, že je, jà chci po Tobě důkaz, že není.
Samozřejmě ani jeden nemůžeme podat důkaz. Je tu však mnoho indicií, které ve prospěch centra ukazují.
Alw veď to nie je problém. Pretože prax je kritériom pravdy.
Kolega @Boleslav to celkom dobre zhrnul, a pár ďalších. Žiadne použiteľné kádre, žiadni pronárodní politici. Pjakin tvrdil, že celý český národ nasáva egregor z okultneho centra a vie riadiť kvôli tomu seba aj iných.
S prominutím ku kolegom, ak by to bola pravda, ako tvrdí Pjakin, potom by bol národ aktívny.
Bol aktívny? Je aktívny? Alebo je situácia taká, aká je teraz?
A ak národ teda nenasava riadenie z egregora okultneho centra z Prahy a je plne pod riadením SŠA, mimovládok a neriadi žiaden z procesov, tak potom ak je prax kritériom pravdy, žiadne okultné centrum neexistuje.

Quod liced Jovi, non liced bovi.

Je mi naozaj ľúto, ale prepadol ste rozprávke a nie ste sám.
 
Souhlasím s tím, že je potřebné, aby lidé byli aktivní. Na Slovensku je nyní aktivních hodně lidí, bylo to znát mimo jiné i na pochodech za mír. Ale také to souvisí s tím, že jste měli vládu psychopata a plno lidí se probudilo. U nás jsou procesy zpožděné a lidé se probouzejí teď, když máme vládu pětidemolice. Předtím byli tak nějak ukolébáni, když byl prezidentem Zeman a ekonomice se relativně dařilo dobře.

Je dobře, když se v diskuzi objevují odlišné názory, často z toho vznikne dobrá analýza. Bylo by ale dobré vést diskuzi nekonfrontačním způsobem a neodsuzovat druhého za jeho názor. To je ode mě vzkaz hlavně Joxovi.

Jinak můžeme zde sbírat informace a argumenty pro jedno či druhé tvrzení.
Mně třeba leželo v hlavě to, že Pjakin mluvil v souvislosti se zavražděním Heydricha o hornících a dolech v Lidicích a Ležákách, kteří nějakým způsobem pomáhali Heydrichovi (nejspíš nevěděli čemu vlastně pomáhají) na hledání čehosi. U Ležák jsem ale neměla povědomí o nějakých dolech. Na internetu informace o hornících z Ležák nejsou.
V antikvariátu jsem si koupila 2 knížečky z r. 1945 o Ležákách a Lidicích. V knížce o Ležákách se píše, že:

"...Včelákov byl spjat se životem osady Ležáků, které k němu patřily také poštovním spojením....
...Byly kdysi náznaky, že by se kraj oživil bohatstvím vytěženým ze skalních hlubin. Ve starých záznamech se připomíná v r. 1499, že na Včelákově byly doly, jež měl spolu s Podlažicemi mincmistr Bohuš Kostka z Postupic, které pak prodal r. 1539 Václavu Okrouhlickému. Ještě r. 1831 byly obnoveny práce, aby se vytěžilo zlato a stříbro ze včelákovské rudy. V sakristii včelákovského kostelíku je obraz sv. Maří Magdaleny s nápisem "Věnováno od horníků včelákovských r. 1831", jediná upomínka na dobu hornické slávy. Práce v dolech se však nevyplácela a r. 1835 byla nadobro zastavena.

Kolem Včelákova je rulovitá žula, která u Ležáků přechází v šedou žulu. Tento kámen je páteří celého okresu chrudimského ...Neúrodná krajina, ale přece dal tvrdý kámen obživu chudému obyvatelstvu a zaměstnal muže v lomech.
.... V sobotu 20.června 1942 byl zatčen správce lomu Jindřich Vaško.....
....9.července zmírají na popravčí střelnici František Vaško z Pardubic, nájemce Černíkova lomu v Ležákách, jeho bratr Jindřich Vaško, správce lomu, bývalý důstojník, a strojník K.Svoboda z Mířetic."
.....
Ta zpráva potvrzuje, že doly v Ležákách byly, zároveň fungující lomy a je zajímavé, že byli zavražděni po útoku na Heydricha lidé, kteří nebyli z Ležák, ale byli nějak spojeni s lomem.
 
Je dobře, když se v diskuzi objevují odlišné názory, často z toho vznikne dobrá analýza. Bylo by ale dobré vést diskuzi nekonfrontačním způsobem a neodsuzovat druhého za jeho názor. To je ode mě vzkaz hlavně Joxovi.
A priklad dáte Jano? Kde je odsudzovanie za názor? Buďte tak laskavá
 
Pokud máš takovou jistotu, tak to prosím dokaž. Po mě chceš důkaz, že je, jà chci po Tobě důkaz, že není.
Samozřejmě ani jeden nemůžeme podat důkaz. Je tu však mnoho indicií, které ve prospěch centra ukazují.
Metodologická poznámka: Dokazovat by měl ten, který tvrdí, že něco existuje. Existenci lze totiž dokázat mnohem snáze než neexistenci - tu lze spolehlivě dokázat jen v uzavřených vědních disciplínách, jako je matematika nebo logika.
 
A priklad dáte Jano? Kde je odsudzovanie za názor? Buďte tak laskavá
Podle mě např. ve výrazech jako "S rešpektom ku vám Jana" už je odsouzení za názor a povýšení svého názoru za jediný správný.
"Viete kolego, my sme mali ..."
"Kolego často ti nedám nepáčika, ale teraz som musel."
"Je mi naozaj ľúto, ale prepadol ste rozprávke a nie ste sám."

Jsou to zbytečně konfrontační vyjádření.
 
Naposledy upravené:
Alw veď to nie je problém. Pretože prax je kritériom pravdy.
Kolega @Boleslav to celkom dobre zhrnul, a pár ďalších. Žiadne použiteľné kádre, žiadni pronárodní politici. Pjakin tvrdil, že celý český národ nasáva egregor z okultneho centra a vie riadiť kvôli tomu seba aj iných.
S prominutím ku kolegom, ak by to bola pravda, ako tvrdí Pjakin, potom by bol národ aktívny.
Bol aktívny? Je aktívny? Alebo je situácia taká, aká je teraz?
A ak národ teda nenasava riadenie z egregora okultneho centra z Prahy a je plne pod riadením SŠA, mimovládok a neriadi žiaden z procesov, tak potom ak je prax kritériom pravdy, žiadne okultné centrum neexistuje.

Quod liced Jovi, non liced bovi.

Je mi naozaj ľúto, ale prepadol ste rozprávke a nie ste sám.
No několika větami jsi řekl vlastně nic, co by potvrdilo Tvůj názor. Mimochodem, zaměňuješ pojmy. Okultní centrum, pokud tedy je, slouží GP a jeho periferii. V žádném případě NE českému národu, proto ani nemůže být tento aktivní. Spíš tu vidím průnik izraelského, amerického a českého sionismu. To dává větší smysl, než Tvoje dogma postavené na nenávisti k jednomu člověku.
Psal jsi, že je tu největší expozitura CIA ve středí Evropě. S tím mohu naprosto souhlasit, ale je na to konkrétní důkaz?
 
Podle mě např. ve výrazech jako "S rešpektom ku vám Jana" už je odsouzení za názor a povýšení svého názoru za jediný správný.
"Viete kolego, my sme mali ..."
"Kolego často ti nedám nepáčika, ale teraz som musel."
"Je mi naozaj ľúto, ale prepadol ste rozprávke a nie ste sám."

Jsou to zbytečně konfrontační vyjádření.
Jano tak toto beriem, ako osobnú rovinu od vás.
1. s rešpektom ku vám je normálny výraz, kedy hovorím, že si Vás vazim no nesúhlasím.
2.Oslovenie kolega je normálne, používam ho viac ako často
3.Nepáčika atomovi nedavam skoro nikdy, ale teraz som musel a povedal som mu to vrátane dovodov
4. Konštatovanie, keďže Pjakin rozprava kopec rozprávok a ľudia, ktorí mu na to skocili sa za to budú biť do krvi.

Nie je na tom nič urážlivé, skôr naopak. Jano ste moderátorka, na toto musíte dávať pozor, pretože moderátor musí rozlišovať a nie ísť do osobnej roviny.
 
Naposledy upravené:
Souhlasím s tím, že je potřebné, aby lidé byli aktivní. Na Slovensku je nyní aktivních hodně lidí, bylo to znát mimo jiné i na pochodech za mír. Ale také to souvisí s tím, že jste měli vládu psychopata a plno lidí se probudilo. U nás jsou procesy zpožděné a lidé se probouzejí teď, když máme vládu pětidemolice. Předtím byli tak nějak ukolébáni, když byl prezidentem Zeman a ekonomice se relativně dařilo dobře.

Je dobře, když se v diskuzi objevují odlišné názory, často z toho vznikne dobrá analýza. Bylo by ale dobré vést diskuzi nekonfrontačním způsobem a neodsuzovat druhého za jeho názor. To je ode mě vzkaz hlavně Joxovi.

Jinak můžeme zde sbírat informace a argumenty pro jedno či druhé tvrzení.
Mně třeba leželo v hlavě to, že Pjakin mluvil v souvislosti se zavražděním Heydricha o hornících a dolech v Lidicích a Ležákách, kteří nějakým způsobem pomáhali Heydrichovi (nejspíš nevěděli čemu vlastně pomáhají) na hledání čehosi. U Ležák jsem ale neměla povědomí o nějakých dolech. Na internetu informace o hornících z Ležák nejsou.
V antikvariátu jsem si koupila 2 knížečky z r. 1945 o Ležákách a Lidicích. V knížce o Ležákách se píše, že:

"...Včelákov byl spjat se životem osady Ležáků, které k němu patřily také poštovním spojením....
...Byly kdysi náznaky, že by se kraj oživil bohatstvím vytěženým ze skalních hlubin. Ve starých záznamech se připomíná v r. 1499, že na Včelákově byly doly, jež měl spolu s Podlažicemi mincmistr Bohuš Kostka z Postupic, které pak prodal r. 1539 Václavu Okrouhlickému. Ještě r. 1831 byly obnoveny práce, aby se vytěžilo zlato a stříbro ze včelákovské rudy. V sakristii včelákovského kostelíku je obraz sv. Maří Magdaleny s nápisem "Věnováno od horníků včelákovských r. 1831", jediná upomínka na dobu hornické slávy. Práce v dolech se však nevyplácela a r. 1835 byla nadobro zastavena.

Kolem Včelákova je rulovitá žula, která u Ležáků přechází v šedou žulu. Tento kámen je páteří celého okresu chrudimského ...Neúrodná krajina, ale přece dal tvrdý kámen obživu chudému obyvatelstvu a zaměstnal muže v lomech.
.... V sobotu 20.června 1942 byl zatčen správce lomu Jindřich Vaško.....
....9.července zmírají na popravčí střelnici František Vaško z Pardubic, nájemce Černíkova lomu v Ležákách, jeho bratr Jindřich Vaško, správce lomu, bývalý důstojník, a strojník K.Svoboda z Mířetic."
.....
Ta zpráva potvrzuje, že doly v Ležákách byly, zároveň fungující lomy a je zajímavé, že byli zavražděni po útoku na Heydricha lidé, kteří nebyli z Ležák, ale byli nějak spojeni s lomem.
V okolí Ležáků jsou hlavně lomy na kámen (většinou žula) o dolech nic nevím. Zkusím se přeptat místních. Škoda, že už nežije děda, ten se vždy "chlubil", že kdyby byl v době zátahu gestapa na návštěvě u známých (kam občas jezdil), tak by nebyl mezi námi,.
Možná zajdu na jednu akci ohledně operace antropoid.

Ale je to hledání kapky v moři, když navíc nejsou pořádné indicie (tj. definování toho, odkud ten pojem Pjakin vzal).
 
Naposledy upravené:
V okolí Ležáků jsou hlavně lomy na kámen (většinou žula) o dolech nic nevím. Zkusím se přeptat místních.
Na doplnění.
1499 byly otevřeny stříbrné doly u Hřenska ve Včelákově

Kdo "legendu" o okultním centru určitým způsobem přiživuje, jsou pražské klany. např. režisér Strach v seriálu Ztracená brána.

Seriál se dá přehrát na stránkách ČT
 
Naposledy upravené:
No několika větami jsi řekl vlastně nic, co by potvrdilo Tvůj názor. Mimochodem, zaměňuješ pojmy. Okultní centrum, pokud tedy je, slouží GP a jeho periferii. V žádném případě NE českému národu, proto ani nemůže být tento aktivní. Spíš tu vidím průnik izraelského, amerického a českého sionismu. To dává větší smysl, než Tvoje dogma postavené na nenávisti k jednomu člověku.
Psal jsi, že je tu největší expozitura CIA ve středí Evropě. S tím mohu naprosto souhlasit, ale je na to konkrétní důkaz?
Kolego točíte sériu diskusnych faulov.
Prvý bol, aby som dokázal neexistencia okultneho centra. To by ste mal dokázať vy ak tvrdíte, že existuje.
Pjakin, opakujem, čo ste zámerne prehliadol, čo je druhy faul, tvrdí, že celý český národ čerpá z toho egregora riadenie.
Rozoberali sme to jeho tvrdenie skôr tento rok pretože to tvrdil v súvislosti so zaostalostou Slovenská v riadení za Českom a snažil sa vyargumentovat to po svojom.
Okultné centrum praha nabíja Česko a to začalo učiť riadiť zaostalych Slovákov. Povedal, že parafrazujem, každý Čech vie kvôli okultnemu centru riadiť.

No a sme tu, 27.12 2023 a podla slov kolegov z ČR tu nemá Česko alternatívu, nemá riadiace kádre napriek tomu, že Pjakon tvrdil, že má a že to súvisí s Pražskom okultným centrom...
A nechcem tu ránu otvárať znova. Česká republika sa na nohy postaví, len musí pochopiť národ, čo je príčinou tohto stavu a nie stále sa držať mýtov a nerobiť nič, ved to už nejako dopadne...
 
Naposledy upravené:
definování toho, odkud ten pojem Pjakin vzal
Za židovské centrum je Praha považována "tak nějak odjakživa", on tam jen přidal popis, že je to centrum významné pro GP ve smyslu utajovaných informací pro řízení SSS (židé jsou nástrojem řízení, co my studenti KSB víme). To okultní se také nabízí skoro samo (Za Rudolfa centrum alchymie, je to dějinně spojeno s Prahou. Je vůbec V.V.Pjakin první kdo to použil? Nepřipadá mi, že on termín zavedl, spíše oprášil a dal do souvislostí se řízením SSS). Stále nechápu jaký s tím pojmem má kdo problém, je jedno kdo ten pojem zavedl, ale jestli dobře vystihuje to co o tom víme (za mě ano).
 
Za židovské centrum je Praha považována "tak nějak odjakživa", on tam jen přidal popis, že je to centrum významné pro GP ve smyslu utajovaných informací pro řízení SSS (židé jsou nástrojem řízení, co my studenti KSB víme). To okultní se také nabízí skoro samo (Za Rudolfa centrum alchymie, je to dějinně spojeno s Prahou. Je vůbec V.V.Pjakin první kdo to použil? Nepřipadá mi, že on termín zavedl, spíše oprášil a dal do souvislostí se řízením SSS). Stále nechápu jaký s tím pojmem má kdo problém, je jedno kdo ten pojem zavedl, ale jestli dobře vystihuje to co o tom víme (za mě ano).
Atome, prosím ťa povedz mi, aké významné židovské kamenné alebo iné monumentálne kulturne pamiatky sú v Prahe?
Ktorá časť kultúrneho dedičstva Vašej republiky bola zásadne ovplyvnená židovskou kultúrou tak, že to malo zásadný vplyv na Česku, Moravského, alebo sliezku kultúru?
Lebo ja som trocha ako decko narodené v Slovenskej socialistickej republike v rámci CSSR som sa v dejepisu nič nedozvedel.
Ktorí významní pôvodom kultúry židovskí králi vládli v Českom kraľovstve?
Aký pozitívny vplyv malo židovstvo, ako kultúrno nábožensko filozofický smer na Česku republiku?

Bit sa za to, že niekto prehlasi, že veď hlavne mesto svojho národa, vystavané Čechmi je vlastne centrom riadenia niekoho iného, naozaj to nechápem, prečo sa za to kolegovia, nielen kolega Atom, takto bijete....
 
To je samozřejmě dobře napsané. Ale Tvůj púvodní příspěvek byl o tom, že OŽC je nesmysl, nebo jsem to špatně pochopil?
Nie, ja som sa vymedzoval voči tomu, že ľudia používajú prebraté výrazy len v slepej dôvere, lebo to povedala autorita a nesnažia sa si to overiť.
Ja neviem či OŽC existuje alebo nie. Beriem to ako hypotézu, ktorú treba hlbšie preskúmať. A podobný problém je s viacerými výrazmi.
 
Ak existujú miesta, kde sa dá niečo ťažiť, ale vyššie kruhy sa vždy postarajú o to, aby sa tam neťažilo, tak by to mohlo znamenať, že v podzemí môže byť niečo, čo by sa ťažením odhalilo. To je jedna z možných interpretácií. No tých môže byť viac.
 
který jako jediný používá V.V. Pjakin
To zpochybňuji, na ten termín se naskočilo, protože je tak nějak samozřejmý a člověk má pocit, že termín zná (možná ne sice přesně stejně, ale zná).

Termín v jiné podobě o nějakém centru je začleněn do České kultury (spíše je národem vnímáno toto centrum co nepřítel, Praha vždy zrazovala, stejně co dnes) od doby vzniku mýtu o Libušině proroctví "město jež hvězd se bude dotýkat". Počátek vzniku centra umisťuji do doby, kdy byl tento mýtus včleněn do české kultury, ale nevím jak to zjistit. V kultuře se navíc také často vyskytují odrazy díky noosféře, kde umělci hledají náměty pro své fantazie, když je to nepravdivé a neposkytuje užitečnou informaci, úspěch díla se nedostaví, jiná věc je, že to obyvatelstvo v té kultuře nedokáže přečíst, protože je to umělcem kódováno do nějakého příběhu (nehledal bych tvorbu kultury u podpindosích klanů, to je jiný level řízení, který ukazuje na GP, ten nám tvoří nebo spíše upravuje kulturu).

Rodíme se do neznáma a musíme pracovat s hypotézami a jenom podle působení odhadovat co je uvnitř. Plné zpochybnění termínu, který zde funguje několik staletí považuji za neplodné a destruktivní. Takhle mohu zpochybnit Boha, GP a v podstatě cokoliv, protože mnoho věcí prostě přímo a jednoduše dokázat nejde. Podej důkaz je vydírání a ne hledání, zvlášť když důkazy nebudou obyvatelstvu dány k dispozici, dokud nepřevezmeme řízení. Lepší nepřesný termín než žádný to je katastrofa, termín lze upřesnit, ale bez něj trpíme slepotou (některé věci jsou nám nedostupné a mimo okruh našich zájmů, protože k nim nemáme přiřazené pojmy).

Tady je spíše zmatení v míchání činnosti Pražských klanů s tímto centrem, to jsou dvě zcela odlišné věci. To že mýtu, který kolem centra vzniká budou klany využívat a zneužívat je samozřejmé. To je asi jako vztah mezi podpidosníky a VP SSSR. Pražské klany svou podpindosí podstatu mnohokrát v dějinách prokázali.

Nadpis by měl znít správně fakta a mýty, rozhodně ne fakta a nebo mýty (pouze jedno z toho). Mýty vznikají kolem center řízení a jsou nepřímým, ale silným důkazem nějakého centra (centrum řízení tvoří mýty co specifické informační moduly). A v KSB se i velmi staré mýty považují za plnohodnotnou informaci o předchozích událostech, nicméně se počítá s deformací informace v průběhu dějin, ale kořen informace drží, například o nějaké proběhlé katastrofě.
 
Naposledy upravené:
Jedna menej známa, ale azda najstaršia legenda spojená s Českou kotlinou a Prahou hovorí, že po stvorení sveta si najkrajší zo všetkých anjelov, "anjel svetla" Lucifer, vzal do hlavy, že bude mocnejší ako sám jeho Stvoriteľ. Archanjel Gabriel, rozzúrený ambíciami svojho druha, udrel ho do hlavy svojím oštepom, ale dosiahol len na jeho korunu, z ktorej vyrazil jej najslávnejšiu ozdobu, tzv. Kameň Svetla. Drahokam s hukotom vyletel, rozžiaril Mliečnu dráhu a vzbúrený anjel Lucifer padal za ním. Počas pádu stratil svoj lesk, zmietol hviezdy severnej pologule ako temný démon a potom, keď dosiahol Zem, zúrivo vybuchol. V dôsledku veľkého výbuchu vznikla Česká kotlina.
A jeden z úlomkov jeho Kameňa Svetla padol na pražský Vyšehrad...

To je legenda. Zaujímavým faktom v tejto súvislosti je, že asi pred 15 miliónmi rokov do Českej kotliny padol meteorit obsahujúci dosť unikátny drahokam: moldavit. Je aj známy pod menom vltavín, lebo prvý krát ho objavili v rieke Vltava. Česko je dodnes jeden z najväčších nálezísk moldavitu, samozrejme sú aj iné miesta na Zemi, kde sa vyskytuje, ale je veľmi zriedkavý.

Ale to len fakt na úvod ako zaujímavosť...

Valerij Viktorovič Pjakin teda tvrdí, že Praha je okultným centrom svetového židovstva. Klame?

Nuž, pozrime sa najprv na pojem „occultus“ z latinčiny, ktorý samozrejme v prvom rade znamená „skrytý, tajný“, okrem prekladu „okultný“.

Pjakin teda hovorí o skrytom, tajnom centre židovstva v súvislosti s Prahou?

Azda je tu absolútne zbytočné popierať fakt, že Praha už dlhé stáročia je domovom dosť veľkého počtu ľudí hlásajúcich sa k židovstvu. A tu vôbec nehovorím len o budovách, pamiatkach Josefova atď., tá minulosť je oveľa dlhšia. Boli obdobia, keď židov v Českom kráľovstve bránili, keď inde ich prenasledovali.

Oveľa dôležitejšie je fakt, že v období rozmachu slobodomurárskych lóží jedným z ich najdôležitejším centrom sa stala práve Praha. S týmito lóžami sa hlavné mesto Česka len tak hemžilo a niektoré z nich sú aktívne dodnes. Básnická otázka: pod akým vplyvom boli a sú tieto lóže? A ako fungujú? Azda nie tajne, skryte pred zrakom obyčajných ľudí?

Môžete si na internete na začiatok si trebárs zadať meno František Antonín Špork, pojem Druhý Jeruzalem, slobodomurárske lóže v Prahe a pod.

A či tieto lóže a ich predstavitelia mali resp. majú dodnes vplyv na skoro každú stránku života obyvateľov Čiech, Moravy a Sliezska? Vrátane kultúrneho života? Hádam si nikto nemyslí, že nie! Čo sa týka kultúry, ten vplyv je obrovský, ťažko nájsť okrem folklóru niečo, na čo ten vplyv by neexistoval.

Len jeden z x príkladov z minulosti: Ján Ámos Komenský. Ten sa teda mimoriadne zaujímal o hermetizmus a ezoteriku „již od svého mládí“. Písal si napríklad aj s nemecký básnikom filozofom menom Johann Valentin Andreae. Spomínam práve jeho, lebo to on pripravoval Komenského na jeho neskoršie úlohy v tajných rádoch a vo spoločnosti všeobecne. A teraz položte si sami otázku: ovplyvnil akýmkoľvek spôsobom činnosť Komenského život v Českom kráľovstve a aj v širšom svete? V priestore a čase?

V súvislosti s tým, o čom hovorí Pjakin netreba v Prahe hľadať v baniach alebo neviem v akých ukrytých katakombách nejaký materiálny predmet, nech by to bolo čokoľvek. Nanajvýš by sa mohli nájsť nejaké veľmi zaujímavé, staré knihy. Ide o „koncentrovaný duch Prahy“, symbolizmus a o to čo vlastne Praha vyžaruje a aký to má vplyv skrze kultúru, politiku na svoje blízke a čiastočne aj širšie svoje okolie. Je to teda niečo dobré alebo zlé? Aký je to egregor? Kto ho vytvoril a kým je živený?

Ak chcete, tzv. mahrál je ten zlomok Kameňa Svetla z koruny padlého anjela, opakujem ide o symboliku, idey, tie sú totiž podstatné. Ktoré sa však majú vplyv na materiálny život širokých vrstiev ľudí. T.j. davo-elitársky koncept riadenie s využitím aj okultných techník. Najpodstatnejším aspektom je však samotné ukrytie týchto praktík a rozhodnutí pred ovládanými masami. To sa deje aj inde, ale v Prahe koncentrovane a má to všetko základ v minulosti, súvisí to s dejinami Prahy, Českej kotliny a židovstva.

Z tohto pohľadu Pjakin nehovorí nič, čo by bolo klamstvom.
 
Jedna menej známa, ale azda najstaršia legenda spojená s Českou kotlinou a Prahou hovorí, že po stvorení sveta si najkrajší zo všetkých anjelov, "anjel svetla" Lucifer, vzal do hlavy, že bude mocnejší ako sám jeho Stvoriteľ. Archanjel Gabriel, rozzúrený ambíciami svojho druha, udrel ho do hlavy svojím oštepom, ale dosiahol len na jeho korunu, z ktorej vyrazil jej najslávnejšiu ozdobu, tzv. Kameň Svetla. Drahokam s hukotom vyletel, rozžiaril Mliečnu dráhu a vzbúrený anjel Lucifer padal za ním. Počas pádu stratil svoj lesk, zmietol hviezdy severnej pologule ako temný démon a potom, keď dosiahol Zem, zúrivo vybuchol. V dôsledku veľkého výbuchu vznikla Česká kotlina.
A jeden z úlomkov jeho Kameňa Svetla padol na pražský Vyšehrad...

To je legenda. Zaujímavým faktom v tejto súvislosti je, že asi pred 15 miliónmi rokov do Českej kotliny padol meteorit obsahujúci dosť unikátny drahokam: moldavit. Je aj známy pod menom vltavín, lebo prvý krát ho objavili v rieke Vltava. Česko je dodnes jeden z najväčších nálezísk moldavitu, samozrejme sú aj iné miesta na Zemi, kde sa vyskytuje, ale je veľmi zriedkavý.

Ale to len fakt na úvod ako zaujímavosť...

Valerij Viktorovič Pjakin teda tvrdí, že Praha je okultným centrom svetového židovstva. Klame?

Nuž, pozrime sa najprv na pojem „occultus“ z latinčiny, ktorý samozrejme v prvom rade znamená „skrytý, tajný“, okrem prekladu „okultný“.

Pjakin teda hovorí o skrytom, tajnom centre židovstva v súvislosti s Prahou?

Azda je tu absolútne zbytočné popierať fakt, že Praha už dlhé stáročia je domovom dosť veľkého počtu ľudí hlásajúcich sa k židovstvu. A tu vôbec nehovorím len o budovách, pamiatkach Josefova atď., tá minulosť je oveľa dlhšia. Boli obdobia, keď židov v Českom kráľovstve bránili, keď inde ich prenasledovali.

Oveľa dôležitejšie je fakt, že v období rozmachu slobodomurárskych lóží jedným z ich najdôležitejším centrom sa stala práve Praha. S týmito lóžami sa hlavné mesto Česka len tak hemžilo a niektoré z nich sú aktívne dodnes. Básnická otázka: pod akým vplyvom boli a sú tieto lóže? A ako fungujú? Azda nie tajne, skryte pred zrakom obyčajných ľudí?

Môžete si na internete na začiatok si trebárs zadať meno František Antonín Špork, pojem Druhý Jeruzalem, slobodomurárske lóže v Prahe a pod.

A či tieto lóže a ich predstavitelia mali resp. majú dodnes vplyv na skoro každú stránku života obyvateľov Čiech, Moravy a Sliezska? Vrátane kultúrneho života? Hádam si nikto nemyslí, že nie! Čo sa týka kultúry, ten vplyv je obrovský, ťažko nájsť okrem folklóru niečo, na čo ten vplyv by neexistoval.

Len jeden z x príkladov z minulosti: Ján Ámos Komenský. Ten sa teda mimoriadne zaujímal o hermetizmus a ezoteriku „již od svého mládí“. Písal si napríklad aj s nemecký básnikom filozofom menom Johann Valentin Andreae. Spomínam práve jeho, lebo to on pripravoval Komenského na jeho neskoršie úlohy v tajných rádoch a vo spoločnosti všeobecne. A teraz položte si sami otázku: ovplyvnil akýmkoľvek spôsobom činnosť Komenského život v Českom kráľovstve a aj v širšom svete? V priestore a čase?

V súvislosti s tým, o čom hovorí Pjakin netreba v Prahe hľadať v baniach alebo neviem v akých ukrytých katakombách nejaký materiálny predmet, nech by to bolo čokoľvek. Nanajvýš by sa mohli nájsť nejaké veľmi zaujímavé, staré knihy. Ide o „koncentrovaný duch Prahy“, symbolizmus a o to čo vlastne Praha vyžaruje a aký to má vplyv skrze kultúru, politiku na svoje blízke a čiastočne aj širšie svoje okolie. Je to teda niečo dobré alebo zlé? Aký je to egregor? Kto ho vytvoril a kým je živený?

Ak chcete, tzv. mahrál je ten zlomok Kameňa Svetla z koruny padlého anjela, opakujem ide o symboliku, idey, tie sú totiž podstatné. Ktoré sa však majú vplyv na materiálny život širokých vrstiev ľudí. T.j. davo-elitársky koncept riadenie s využitím aj okultných techník. Najpodstatnejším aspektom je však samotné ukrytie týchto praktík a rozhodnutí pred ovládanými masami. To sa deje aj inde, ale v Prahe koncentrovane a má to všetko základ v minulosti, súvisí to s dejinami Prahy, Českej kotliny a židovstva.

Z tohto pohľadu Pjakin nehovorí nič, čo by bolo klamstvom.
IMG_20231227_185229.jpg
 
Tady je spíše zmatení v míchání činnosti Pražských klanů s tímto centrem, to jsou dvě zcela odlišné věci. To že mýtu, který kolem centra vzniká budou klany využívat a zneužívat je samozřejmé. To je asi jako vztah mezi podpidosníky a VP SSSR. Pražské klany svou podpindosí podstatu mnohokrát v dějinách prokázali.
Zařadila jsem režiséra Stracha mezi pražské klany, ale u něj se nejedná o podpindosí klany. Strach má odlišné názory než podpindosi, často se setkává/val s kardinálem Dukou, sám v jednom videu říká, že "Duka je můj pastýř".

Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=OjwZS5H6u7U


Jinak doplním ještě k těžbě v Ležákách ( Včelákově ). Na stránkách obce Včelákov se píše:

První zmínky o dolování pocházejí z doby knížete Soběslava I. roku 1137, kdy zde začalo pracovat několik horníků. V této době se zde těžila a hutnila železná ruda. Významná těžba zdejšího ložiska začala až po roce 1159, kdy zde začali těžit mniši z benediktinského kláštera v Podlažicích, kteří zde dobývali až do roku 1421, kdy byl klášter vypálen husity. Počátkem 17. století zažilo ložisko dobu největšího rozkvětu, kdy zde byly těženy rudy železa, mědi, olova a stříbra. Z toto století máme také první zmínku o vitriolové a kamencové huti. Během třicetileté války, v roce 1648, byly doly opuštěny.
V roce 1830 bylo ve Skutči ustaveno „Těžařstvo sv. Máří Magdalény“, které podporováno místní tradicí, zamýšlelo obnovit po dvě století opuštěné a zatopené doly. Z této doby pochází v místním kostele votivní obraz sv. Máří Magdalény s nápisem: „Nákladem horníkův včelákovských dne 29. máje 1831.“....
....Těžba dosáhla v době svého rozkvětu hloubky 50 až 60 m a ložisko bylo rozfáráno do pěti pater. Hlavní šachta se jmenovala Máří Magdaléna. Důlní prostory byly bez výdřevy a směřovaly od údolí potoka k východu, směrem ke kostelu....
 
Naspäť
Top Bottom