Okultné židovské centrum v Prahe, analýza faktov a mýtov

Píšu zde, neb Jox13 asi neví o odděleném vlákně.
Proč by center nemohlo být víc. GP měl a má vždy vícevariantní scénář a nevsází jen na jednoho koně. Kupříkladu Polsko bylo plánováno jako CKŘ katolicizmu, Bělorusko CKŘ mraksismu, stejně jako Arménci měli být náhradou za sionistické řízení.
Ale ak mám ísť v tomto vtipe ďalej, tak Rím je oveľa významnejší, ako Praha. A okultné centra sú predsa centra mimoriadnej vyznamnosti. A kde je najväčšia tma okrem sŕdc soroščiat a elohim? No napríklad pod sviečkou. Teda tam, kde sa najskôr cez pontifica maximusa vzyval Jupiter, potom Ježiš, duch Svätý a boh. Tak tam je predsa najsilnejšia okultna energia. A to miesto je objektívne v Európe najvýznamnejšie.
A čo taky JeruSalem? Tam sa stretávajú všetky Abrahámske náboženstvá. Tam to mesto bolo znicené uz toľko krát, sakralnymi obetami. Okultné centrum je to významnejšie, ako Praha.

Hodina Sirael císaŕi, nastala hodina Sirael... Stvorená z morskej peny a mesačných lúčov
 
Ale ak mám ísť v tomto vtipe ďalej, tak Rím je oveľa významnejší, ako Praha. A okultné centra sú predsa centra mimoriadnej vyznamnosti. A kde je najväčšia tma okrem sŕdc soroščiat a elohim? No napríklad pod sviečkou. Teda tam, kde sa najskôr cez pontifica maximusa vzyval Jupiter, potom Ježiš, duch Svätý a boh. Tak tam je predsa najsilnejšia okultna energia. A to miesto je objektívne v Európe najvýznamnejšie.
A čo taky JeruSalem? Tam sa stretávajú všetky Abrahámske náboženstvá. Tam to mesto bolo znicené uz toľko krát, sakralnymi obetami. Okultné centrum je to významnejšie, ako Praha.
Ono je to vsechno tak nejak propojene:

Z Prahy do Jeruzaléma: Mystická procházka po Novém Městě pražském​

Prahu a Jeruzalém spojuje sen o ideálním městě, jak se jeho popis objevuje ve Zjevení svatého Jana – Apokalypse. V rušných ulicích hlavního města, zaplavených automobily, davy chodců a turistů, lze dodnes nalézt geometrii, která odpovídá rozměrům starého Jeruzaléma. Ten byl dlouho považován za střed světa a Praha ho měla napodobit...
Naše putování, jakkoli možná více pomyslné než skutečné, začneme u kostela svatého Apolináře. Jakkoli se může jevit v kontextu pražských chrámových staveb vcelku nenápadně, představuje zcela výjimečný objekt, jehož význam nespočívá ani tak v jednoduché stavební kompozici (v průběhu dějin nejprve barokizované, pak pro změnu novogoticky upravené) o jedné lodi se zúženým presbytářem, nýbrž v ojedinělém duchovním ukotvení této svatyně. To souviselo se založením Nového Města pražského na jaře roku 1348.
Velkolepý a ve své době zcela ojedinělý plán císaře Karla IV. nebyl totiž veden jen účelovou urbanistickou koncepcí, která povyšovala Prahu na mocenské a ekonomické centrum západního světa, ale obsahoval také mystickou náplň, jež měla Nové Město – a Prahu jako celek – vyzdvihnout ve středověké duchovní optice na roveň Jeruzalému.
Tomu nebeskému, jak ho popisuje závěrečná a vpravdě vrcholná kapitola Nového zákona – Zjevení svatého Jana –, i skutečnému, jak se objevil na prvních půdorysných mapách po roce 1099 a dobytí města považovaného za „centro mundi“, střed nebo pupek světa, křižáckým vojskem. Do poloviny čtvrté dekády 14. století vzniklo takových map asi 137. Karel IV. mnohé z nich určitě dobře znal a při plánování Nového Města se jimi inspiroval, možná dokonce řídil. Není také náhodou, že jedno z půdorysných vyobrazení Jeruzaléma – Descriptio terrae sanctae (Popis Svaté země) daroval v roce 1349 svatovítské kapitule.
Ostatně sama Praha byla – a svým způsobem dodnes je – mnohými považována za město více než kterékoli jiné podobné Jeruzalému. Nepochybně k tomu přispěl její neobvykle kopcovitý terén (stačí si vybavit Berlín či Vídeň). Když proto v roce 1143 zakládá biskup Jindřich Zdík strahovský klášter, dá mu jméno Sion.
Inspirace je tu zřejmá – olomoucký biskup Zdík dvakrát Jeruzalém navštívil. Podruhé v letech 1137 až 1138 a strahovský klášter vykazuje vůči Malé Straně a Starému Městu podobně vyvýšenou (a přitom solitérní) polohu jako hora Sion vůči starému městu jeruzalémskému.
Je přitom zřejmé, že skutečný Jeruzalém splýval v představách středověkých učenců, kartografů, stavitelů i samotných vládců s tím mystickým, nebeským, jak o něm vypravuje 21. kapitola Janova evangelia – Zářící město, verše 9 až 27.
Karel IV. Do velkolepé kompozice Nového Města vtělil mystickou symboliku, která měla Prahu obrazu Svatého města napodobit.
Toto poselství zůstává dnes skryté v síti mnohokrát přestavěných ulic, v každodenním hluku a lomozu automobilů, ruchu tisíců chodců, v záplavě nápisů, zvuků, světel, všeho, co moderní městský život přináší. Jenže někde vespod, pod vším nánosem velkoměsta, tato hluboká Karlova mystická představa přetrvává. Stačí ji hledat. A toto hledání nelze započít nikde jinde než u zmíněného chrámu svatého Apolináře.

Kříž

V roce 1973 vydalo Státní nakladatelství technické literatury obsáhlou knihu architekta, památkáře a urbanisty Viléma Lorence Nové Město pražské – Nova civitas. S odstupem let se jeví bezmála jako zázrak, že mystická symbolika, již autor vyzdvihuje, i srovnání Nového Města s Jeruzalémem (po definitivním dobytí Izraelem v roce 1967 snad ještě znásobeným symbolem zla), unikly pozornosti tehdejších cenzorů.
Tedy…
Kostel svatého Apolináře se podle Viléma Lorence nachází v průsečíku „jasného půdorysného kříže“ tvořeného pomyslnou spojnicí mezi novoměstskými klášterními kostely založenými v letech 1347 až 1362 (tedy v rozmezí pouhých patnácti let) císařem Svaté říše římské a českým králem Karlem IV. Rameno kříže, které směřuje od severovýchodu na jihozápad, tvoří přímka narýsovaná mezi kostelem svaté Kateřiny Alexandrijské a kostelem Zvěstování Panny Marie Na slupi. Na něj příčné rameno spojuje kostel Panny Marie na severozápadě s kostelem Nanebevzetí Panny Marie a svatého Karla Velikého na jihovýchodě. Celý útvar – se středem, který představuje kostel svatého Apolináře – je orientován směrem k Vyšehradu.
Že by šlo o pouhou náhodu?
Clanek pak pokracuje, ale bohuzel je poplatny, a tak jsem nasla jeste dalsi.

Nové Město pražské koncipoval Karel IV. jako nebeský Jeruzalém a nový Řím​


Jako zhmotnění nebeského Jeruzaléma a také jako nový Řím – tak koncipoval Nové Město pražské jeho zakladatel Karel IV. Od jeho narození právě dnes uplynulo 700 let a při této příležitosti se během tohoto víkendu i v dalších dnech uskuteční několik vycházek a přednášek na téma Kostely a kláštery založené Karlem IV.
Karel IV. vybudoval na Novém Městě pražském řadu kostelů. Šestice z nich tvoří vzdušnou čarou pomyslný kříž, v jehož středu stojí kostel sv. Apolináře. Svislé břevno kříže se rozkládá od kostela sv. Kateřiny, přes kostel Panny Marie Na Slupi až k bazilice svatých Petra a Pavla na Vyšehradě. Příčné rameno pak tvoří linie mezi klášterem Na Slovanech a kostelem na Karlově. Prorektor Univerzity Karlovy profesor Jan Royt však dodává ještě další souvislosti.
„Každá z těch staveb svým zasvěcením odkazuje k nějaké Karlově ideji nebo k události. Můžeme to ve stručnosti říci. Vyšehrad – místo, které hrálo důležitou roli v korunovačním řádu. Tam v předvečer korunovace Karel obdržel líčené střevíce a mošnu Přemysla Oráče, čímž bylo naznačeno, že pochází z rodu Přemyslovců. Kostel svatého Karla Velikého a Panny Marie svým půdorysem odkazoval na Cáchy, kde římští králové byli korunováni. Kostel svatého Apolináře pak zase na Ravenu, která byla sídlem západořímských císařů. Dole kostel svaté Kateřiny pak odkazoval na to, že Karel IV. zvítězil v Itálii v první bitvě na den svaté Kateřiny pod hradem San Felice. A nedaleko je kostel Panny Marie Pokorné, který poukazoval na významný florentský řád Panny Marie Servitské, neboli servitů, služebníků Panny Marie.“
Když se na Novém Městě pražském vydáme mimo tento pomyslný kříž, je třeba připomenout již zaniklou kapli Božího těla, o které historik Petr Čornej říká.
„Kaple Božího Těla stála zhruba uprostřed dnešního Karlova náměstí, tehdejšího Dobytčího trhu, kde se ukazovaly říšské a české svátostiny až do roku 1418. To byl obrovský svátek, který se konal 2. pátek po Velikonocích, byla u toho veliká pouť, které se zúčastňovalo více než 40 tisíc lidí, desítky tisíc lidí z celé Evropy. Po husitské revoluci samozřejmě při jejich vztahu k ostatkům svatých, k obrazům atd. to už nebylo myslitelné, ostatně ty říšské svátostiny byly od roku 1424 uloženy v Norimberku a dnes jsou ve vídeňské Schatzkammer v Hofburgu.“

V pouti po kostelích, které založil Karel IV., dále pokračujeme s profesorem Janem Roytem.
„Největším kostelem Nového Města byl kostel Panny Marie Sněžné, tedy kostel, který upomínal na Řím na nejstarší římskou mariánskou baziliku. Nesmíme zapomenout na Emauzy se slovanskou liturgií, ale západního typu, takže to zase byla taková připomínka dědictví velkomoravského. A na místě, kde je dnes Dům u Hybernů, stál ambrosiánský klášter, což zase připomínalo to, že Karel IV. byl korunován železnou korunou lombardských králů. Takže vidíme určitý úmysl. A ještě připomeneme kostel svatého Jindřicha, protože pražští arcibiskupové byli papežskými legáty právě tohoto kostela, kde byl pohřben jeden z Karlových předků, císař Jindřich. Takže tady vidíme opravdu hluboký význam všech těchto staveb.“

Zastavme se ještě v klášteře Na Slovanech
„Tam byla liturgie západní, ale ve slovanském jazyce – ve staroslověnštině. To je třeba připomenout, že to nebyla liturgie východního typu. Takže já si myslím, že tam jednak viděli samozřejmě určité politické cíle, třeba jednání se srbským králem Dušanem a dalšími. A řekl jsem, že tady také hrála roli cyrilometodějská tradice, protože ten kostel v Emauzích byl zasvěcen svatému Cyrilu a Metodějovi, svatému Prokopu, svatému Vojtěchu a svatému Jeronýmovi, tedy slovanským patronům. Takže tady vidíme trochu jiné směřování než na východ, ale spíše je tady ta tradice Velkomoravské říše.“
K použití slovanského jazyka v liturgii profesor Royt dodává:
„On si přál, aby tento klášter vznikl, v tom klášteře byla tato liturgie pěstována, čímž bylo zřejmě navázáno na klášter na Sázavě, kde byla přerušena ta tradice slovanské liturgie, a myslím, že Karel chtěl podobně, jako tomu bylo v Římě, aby tady byly zastoupeny všechny ty liturgie, protože v Římě jsou také pěstovány liturgie, které jsou z celého světa, takže já si myslím, že toto byl hlavní účel, i Karla IV., protože říkal, že to Nové Město mohlo být také jakýsi nový Řím.“
Tady - uz to jde.
 
Naposledy upravené moderátorom:
Bojím sa, že toto nie je zrovna forma akou by sa mal vykonať dôkaz. To že niekoho názor rozvrátiš jeho nedostatkom argumentov alebo slabou znalosťou problematiky, ešte neznamená, že tebou predložená hypotéza je správna. (Účel nesvätí prostriedky.) Buď som ťa teda správne nepochopil (nejaká súvislosť mi asi unikla) alebo môj spôsob analytického myslenia je, zdá sa, mimo moderné trendy.
PS.
Dovolím si teda dodať. Pri tomto postupe (dôkaz sporom?) je nutné nie "ponúknuť", ale riešenie musí vyvstať ako jediná možná (logická) alternatíva.
(Neber to, prosím, ako kritiku. Len mi to nelezie do hlavy.)
V pohode. Ono častokrát tá diskusia až tak ďaleko nedôjde, ale niekde sa to zasekne.
Cieľom takejto diskusie je priviesť človeka k tomu, aby sa nad témou začal zamýšľať sám a začal hľadať vlastné odpovede. Používať svoj rozum. Vieš, ono to väčšinou funguje tak, že človek má potrebu chrániť svoj pohľad na svet. Ty mu vložíš do hlavy chrobáka, niečo spochybníš a zároveň (ak sa k tomu stihneš dopracovať) ponúkneš svoj pohľad. A teraz on bude hľadať doplňujúce dôkazy, prečo je to tak, ako tomu verí on, a prečo to nie je tak, ako mu to načrtol niekto iný. A to je dobrý začiatok. Je to začiatok aktívneho používania vlastného rozumu pri hľadaní pravdy.
A niekedy, keď je ten druhý človek zdatný, tak sa môže rozvinúť naozaj krásny tandemový dialektický rozhovor, kde ani jeden z účastníkov dopredu nevie, kam sa spolu dopracujú...
Veď ako sa inak dopracovať k pravde, ak nie cez rozhovor? A to vloženie chrobáka do hlavy je dôležité, pretože ako inak chceš človeka vytrhnúť z vlastného dogmatizmu, intelektuálnej pohodlnosti? Ako inak ho prinútiť rozmýšľať?

Mne sa podarilo objaviť najcennejšie postrehy vtedy, keď som mal kvalitného oponenta. Boli to záblesky ozajstnej tandemovej intelektuálnej činnosti.
 
Naposledy upravené:
Kolego a čo z týchto pamiatok je významné pre Česky, Moravsky a Sliezsky ľud? Je to zoznam synagóg, tie sú dôležité pre lokálne komunity, ale čo je na nich významné pre tie tri národy?

Přesouvám se tedy do tohoto vlákna.

Já nevím zda byla takto položena základní otázka. To jest řešíme zde Okultní židovské centrum?
Nebo Okultní české - moravské - slezské centrum?
A proč by mělo mít zjevný vliv na naše obyvatelstvo? Vyjdeme-li z definice slova ´´okultní´´ - tj. tajný, skrytý, očím neviditelný. Tak se dá celkem čekat, že se bude snažit příliš zjevné důkazy o své činnosti nezanechávat.
Přesto musím oponovat dál. Vliv tu bezesporu existuje i když musím s Joxem souhlasit, že jistě nezahrnuje všechny naše občany plošně. K egregoru musí mít člověk alespoň jeden ze 3 klíčů jinak se nenapojí ani on, ani egregor na něj (morální skutečnost - reálná hodnota morálního přesvědčení tj.nejen deklarovaná, algoritmická způsobilost, informace).
Hodím do placu pár jmen lidí kteří byly na tento egregor (Okultního židovského centra v Praze) dle mého názoru jistě napojeni:

Oldřich Eliáš
Jan Kefer
Josef Kabelák
Otakar Griese
Baron Adolf Leonhardi
Jiří Arvéd Smíchovský

a mohl bych ještě dlouho jmenovat, případné zájemce o prohloubení tématu odkazuji na knihu Novodobý český hermetismus od profesora Milana Nakonečného.
Většina těchto výše jmenovaných lidí měla klíče i k jiným egregorům a kupříkladu Jan Kefer byl bezesporu funkčním programátorem egregorů sice menších okultních ale českých. Také byl poměrně brzy německými nacisty (po odmítnutí spolupráce) sprovozen ze světa. Odkazuji na jeho knihu Theurgie magické evokace - kde se touto činností, samozřejmě jazykem okultním, poměrně prakticky věnuje.
 
Naposledy upravené:
Reakce na Počtáře (promiňte jsem počítačový antitalent a nevím jak se správně stěhovat do druhého vlákna)

Golema nepočítám, neboť není vystaven veřejně
A jsi si opravdu jistý…?
Dobrý postřeh.
Ostatně počítám s tím, že vynález knihtisku (minimálně zde v Evropě) je vynález jewrejský…



Tak jistý si samozřejmě nejsem. Vy máte nějakou hypotézu? Prosím naznačte, polechtal jste moji zvědavost. Nejedná-li se tedy o nějaký vtip na PePu který nedošel.

U knihtisku jde spíše o to, že vydávat v hebrejštině bylo mnohde zakázáno, a mnohé kabalistické spisy např. Zóhar , Sefer Chasidim, Sefer Raziel ha Malach a mnohé jiné tajné knihy byly tehdy velice vzácné i mezi rabíny. V Praze byly. Činnost pražské tiskárny pokrývala celou Evropu. A tímto šířením informací měla jistě nemalý vliv. Na Čechy, Moravany a Slezany jistě minimální. Ale třeba v tom Joxem zmiňovaném Římě, měl mnohý vysoký rabi ve své knihovničce něco málo z Prahy.
 
Píšu zde, neb Jox13 asi neví o odděleném vlákně.
Proč by center nemohlo být víc. GP měl a má vždy vícevariantní scénář a nevsází jen na jednoho koně. Kupříkladu Polsko bylo plánováno jako CKŘ katolicizmu, Bělorusko CKŘ mraksismu, stejně jako Arménci měli být náhradou za sionistické řízení.
To vraví jedna z autorít v hnutí KSB. Je to hypotéza, nemáme si to ako overiť. Možno je to tak a možno nie. Treba vždy rozlišovať, čo si vieme overiť a čo nie. A keď o tom hovoríme, malo by byť druhým jasné, že s informáciou pracujeme ako s hypotézou a nie ako so zaručeným faktom. Ak si na toto nebudeme dávať pozor, potom sa budeme chovať ako veriaci okolo duchovných autorít.
 
Naposledy upravené:
Já nevím zda byla takto položena základní otázka
Ja môžem gratulovať židovskej obci v ČR a hlavnému rabinovi. Toľko pozornosti, koľko dostávajú od tunajšieho osadenstva je skvelé...
Podľa Wikipédie žije v súčasnosti (údaj po roku 2000) cca 4000 členov židovskej obce, niektorí odhadujú 15-20 tisíc.
Naozaj tak malá komunita teda musí tvoriť neskutočne veľkú súčasť dejín ČR, keď pred w sv. vojnou bolo v CR podľa Wikipédie 115 tisíc ľudí tohto náboženského smeru (vyznania).
A naozaj potom ČR, podľa Pjakina aj vás kolegovia, naozaj nemá veľa čo ponuknut, ked vaše hlavne mesto je vlastne židovské.
Gratulujem.
 
Ja môžem gratulovať židovskej obci v ČR a hlavnému rabinovi. Toľko pozornosti, koľko dostávajú od tunajšieho osadenstva je skvelé...
Podľa Wikipédie žije v súčasnosti (údaj po roku 2000) cca 4000 členov židovskej obce, niektorí odhadujú 15-20 tisíc.

Naozaj tak malá komunita teda musí tvoriť neskutočne veľkú súčasť dejín ČR

Prosím Vás pane kolego. To není žádná provokace - já vážně nevím a tak se ptám - Pjakin někde říkal, že se z Okultního židovského centra řídí Český národ a potažmo stát a jeho kultura?

Nevím zda-li je zde někdo z nás diskutujících nějak zvlášť hrdý na to, že by v Praze něco takového mělo být. Osobně to považuji za smutný fakt. Nikomu to nevnucuji (ten fakt) prostě diskutujeme. Centrum je z prosté definice slova místo, kde se něco koncentruje tj. se zde sbíhají nějaké cesty ať už finanční, dopravní nebo třeba informační.
Žádné centrum se asi nikdy nepodaří vybudovat na ´´zelené louce´´ prostě bez těch živých tepen, které ho propojují s různými stranami, žádné centrum fungovat nemůže (alespoň ne dobře nebo dlouho).
Z tohoto hlediska mi přijde Praha celkem vhodná. Stéká se tam ledacos (peníze, energie,dopravní koridory i informace) a i jako pomyslný střed, vcelku uspokojivě přiléhá k okolním stranám.
A o okultním jsme se už bavily - požadovat dostatečně zjevné důkazy okultní činnosti, je jako svítit si baterkou abych viděl tmu..
 
Naposledy upravené:
Tak přemítám, kdo to téma rozvířil napříč vlákny, nikdo jiný se tomu tady nevěnoval.
Jox sa tým len snažil povedať, že v roku 2024 čakajú ČR závažnejšie problémy a že miesto toho, aby sme tu pracovali na tom, ako ovplyvniť politickú situáciu tak, aby tie dopady na ľudí boli miernejšie, venujeme sa tu "naháňaniu holubov po streche" (veciam, ktoré nemajú prioritu).

Ide o to, že Židovstvo má svoj vplyv v mnohých mestách sveta a prakticky v každom štáte. Židovstvo sa rozumie mystike a okultizmu, s tým súvisí aj kabala. S týmto faktorom samozrejme rátame. No či majú v Prahe aj nejaké centrum okultných znalostí, to už nie je tak dôležitá otázka z praktického hľadiska. Navyše budúcnosť židovstva začína byť veľmi otázna. Je dosť možné, že konanie Izraelu v Gaze vyvolá rozsiahly konflikt vo svete, ktorý môže ľahko skončiť aj globálnym holokaustom.
 
Pro Poctare (zadany link nefunguje):
Uz funguje, proto jsem pak dala cely text. Novy link je dole. Proc nefungoval mne bylo zahadou. Asi tomu vadil orig. nadpis.
Vubec mi to nejak blbne. Sem jsem zase nemohla dat odpoved s citaci. :)
 
Prosím Vás pane kolego. To není žádná provokace - já vážně nevím a tak se ptám - Pjakin někde říkal, že se z Okultního židovského centra řídí Český národ a potažmo stát a jeho kultura?

Nevím zda-li je zde někdo z nás diskutujících nějak zvlášť hrdý na to, že by v Praze něco takového mělo být. Osobně to považuji za smutný fakt. Nikomu to nevnucuji (ten fakt) prostě diskutujeme. Centrum je z prosté definice slova místo, kde se něco koncentruje tj. se zde sbíhají nějaké cesty ať už finanční, dopravní nebo třeba informační.
Žádné centrum se asi nikdy nepodaří vybudovat na ´´zelené louce´´ prostě bez těch živých tepen, které ho propojují s různými stranami, žádné centrum fungovat nemůže (alespoň ne dobře nebo dlouho).
Z tohoto hlediska mi přijde Praha celkem vhodná. Stéká se tam ledacos (peníze, energie,dopravní koridory i informace) a i jako pomyslný střed, vcelku uspokojivě přiléhá k okolním stranám.
A o okultním jsme se už bavily - požadovat dostatečně zjevné důkazy okultní činnosti, je jako svítit si baterkou abych viděl tmu..
Tak poradím jedno. Český egregor je súborný energo-,algorytmický celok vytvorený vašimi predkami za, povedzme nejaké to tisícročie. Vyráža a tiež konzervuje sa aj v kultúrnych pamiatkach po celej ČR až na Moravu, ktorá je vklinena v inom období a ma.priesecníjy s inými egregormi oveľa silnejšie, ako s ČR.

Preto Česi majú byť hrdí na svoju minulosť, čerpať z nej. A vymazať staré hriechy, dá sa to na karmickej úrovni, aby bolo možné následne odomknúť plný potenciál energie predkov, ktorá podporí následne národ v tu a teraz, aby vyformoval budúcnosť národa.

Momentálne riešiť toto a nezameriavat sa na to, čo ČR čaká od 1.1 2024 je pre kohokoľvek, kto trocha rozumie riadeniu, na facku, pretože teraz je potreba začať formovať a vysvetľovať verejnosti, čo sa deje. Inak prídu prvé faktúry a nastane u vás veľký pruser.
A ja viem, ako zamestnávateľ, čo znamená, keď vám príde zamestnanec a povie, musím odísť, alebo inak zmenu urobiť, lebo mi zvýšili elektrinu a decko.mam na strednej a už z peniazmi.nedokazem uživiť rodinu.... Fiala chce mať infláciu 2,8% na konci roka 2024, teraz je dvojciferna... Dobrú zábavu pane profesora...
Mohol by som sa vykašľať vám tu toto písať, ale cechov, Moravany a saleziánov je 10.5 milióna a z toho sa fialové drastické opatrenia týkajú, povedzme 9.8 milióna....

Chcete vedieť, čo vás čaká a s čím sa treba zaoberať?
paci sa

 
Jox, jardob - bola tu založená téma? Bola. Tak nechajte ľudí, nech si píšu. Vari sme my pred voľbami riešili iba voľby? Riešili sme iba to, čo bolo akútne, vysokofrekvencne? Alebo tu boli aj témy, ktoré sa zaoberali nizkofrekvencnymi procesmi?
Neodradzajte ľudí od toho, čo chcú riešiť. Ľudia tu nie sú malé deti. A veď napokon vy netušíte, čím všetkým sa zaoberajú. Ak ide debata mimo misu, tak reagujte, korigujte, moderujte. Ale ak nie, tak ju nechajte plynúť.
 
Fiala chce mať infláciu 2,8% na konci roka 2024
Čo je samozrejme nereálna sprostosť. Treba sa pripraviť na horšie časy. Resp. myslieť na to, ako ovplyvniť politiku v prospech ľudí. Babiš, Okamura možno nie sú ideál, ale zvolení budú a treba pracovať s tým, čo máme. Aj ich možno informačne ovplyvňovať, hoci stojí to veľa úsilia.
 
Jox, jardob - bola tu založená téma? Bola. Tak nechajte ľudí, nech si píšu. Vari sme my pred voľbami riešili iba voľby? Riešili sme iba to, čo bolo akútne, vysokofrekvencne? Alebo tu boli aj témy, ktoré sa zaoberali nizkofrekvencnymi procesmi?
Neodradzajte ľudí od toho, čo chcú riešiť. Ľudia tu nie sú malé deti. A veď napokon vy netušíte, čím všetkým sa zaoberajú. Ak ide debata mimo misu, tak reagujte, korigujte, moderujte. Ale ak nie, tak ju nechajte plynúť.
Neboj, nikto tu ľuďom nič nezakazuje. Len nahlas hovoríme rôzne názory.
 
Veď to ani netvrdím. Ale aj ostatní sem dávajú svoje názory a mnohé z nich sú zaujímavé ohľadom tejto témy. Preto by bolo kontraproduktívne, ak by sa začali venovať LEN tomu, čo sa aktuálne deje v ČR.
Ide skôr o to, aby sa našiel vôbec niekto, kto by hľadal praktické riešenia, ako ovplyvniť politiku v prospech ľudí. Veď už pri tých Benešových dekrétoch bol veľký problém nájsť niekoho, kto by sa zapojil do iniciatívy. Väčšinou bolo počuť buď len ticho alebo výhovorky.
Ak by malo toto forum slúžiť len na nezávislý pokec, na určitý druh intelektuálnej neplodnej zábavy, tak by stratilo zmysel. Znalosti KSB musia aj prakticky pomáhať ľuďom.
 
Naspäť
Top Bottom