Popolvár
Člen
Ad Volvo. Bol som proti elektromobilom a konkrétne Volvu, pretože prechádzam okolo toho staveniska a zabralo sa veľmi veľa najbonitnejšej pôdy, plus je to vzhľadom na nízku mieru nezamestnanosti v okolí (Košice sú malá Blava, US Steel, Kechnec s veľkým priemyselným parkom) zle lokalizovaná fabrika. Ideálne by to bolo na Zemplíne, niekde okolo Trebišova, Michaloviec. Sulík dodrbal pri plnení si svojho sna s Volvom aj toto.
No vrátim sa k podstate: bol som proti, ale vyzerá to tak, že aj keď to bude o elektromobiloch, bude to prínosom. Nevedel som, že v pozadí Volva je Čína. A to hovorí samo za seba, lebo v Číne spoločnosť NIO vyriešila problém s dojazdom na jedno nabitie, dlhú dobu na nabíjanie pri dlhých cestách a vysokú cenu áut kvôli batériam. Je to systém výmenných staníc batérií. Končí nabitie batérie, zastavíš u výmennej stanice, vymeníš vybitú za nabitú a ideš ďalej. Doba výmeny batérie cca 6 min. Navyše tento systém umožňuje vyvažovať odber energie počas dňa na celoštátnej úrovni.
Toto je riešenie, ktoré by mohlo prebrať aj Volvo.
Zdroj: https://t.me/investigativnyblogSK/45713
No vrátim sa k podstate: bol som proti, ale vyzerá to tak, že aj keď to bude o elektromobiloch, bude to prínosom. Nevedel som, že v pozadí Volva je Čína. A to hovorí samo za seba, lebo v Číne spoločnosť NIO vyriešila problém s dojazdom na jedno nabitie, dlhú dobu na nabíjanie pri dlhých cestách a vysokú cenu áut kvôli batériam. Je to systém výmenných staníc batérií. Končí nabitie batérie, zastavíš u výmennej stanice, vymeníš vybitú za nabitú a ideš ďalej. Doba výmeny batérie cca 6 min. Navyše tento systém umožňuje vyvažovať odber energie počas dňa na celoštátnej úrovni.
Toto je riešenie, ktoré by mohlo prebrať aj Volvo.
Zdroj: https://t.me/investigativnyblogSK/45713
Naposledy upravené moderátorom: