Viktor Jefimov odpovedá na otázky ohľadom FKT-Altaj

Ta brožúrka "O etike" vznikla až po smrti Zaznobina. Ale na druhú stranu Pjakin svojho času pracoval ako šefredaktor časopisu "Mera za meru", ktorý bol časopisom Petrovovej strany (neskôr iba hnutia) KPE. A Petrov v tom čase písal články, ktoré mali aj taký nadpis ako "Ruský ľud a mafia sú jednotný" (čo neskôr preniesol aj do svojich kníh. Konkrétne tento článok je jednou z podkapitol knihy "Tajomstvá riadenia ľudstva II"). Vtedy to Pjakinovi očividne nevadilo. Jefimov napísal svoju knihu "Kurz epochy Vodnára" (neskôr bol zmenený názov na "Globálne riadenie a človek"), kde tiež má kapitoly, v ktorý vychvaľuje niektoré pozitíva ruskej mafie. Ani to Pjakinovi nevadilo. Začalo to vadiť, až keď vedenie VP ZSSR prebral Veličko.
Máš nějaké konkrétní informace o tom, že to Pjakinovi nevadilo? Vždyť s Petrovem se rozešel.
 
Souhlasím s hodnocením, že smrtí Zaznobina původní VP SSSR konceptuální moc ztratil (či alespoň přestal na čas uplatňovat), byť si ponechal původní název.
Jura, a vieš to aj popísať príkladmi, alebo je to len na pocitovej báze?
Čo VP ZSSR pred smrťou Zaznobina robil, že bol predstaviteľom konceptuálnej moci, a čo po smrti Zaznobina prestal robiť, že stratil konceptuálnu moc?

A máš dostatočne odsledovanú činnosť VP ZSSR po Zaznobinovej smrti, alebo iba spoliehaš na Pjakinove konštatovanie ohľadom tvorby? Pretože to nie je problém overiť. A treba sa pozerať aj inde, nielen na dotu.ru
 
Máš nějaké konkrétní informace o tom, že to Pjakinovi nevadilo? Vždyť s Petrovem se rozešel.
Viem, že sa rozišiel po tom, čo Petrova začala kritizovať aj VP ZSSR, keď podobne vydali prácu, o činnosti KPE.

Ide o to, že teraz, keď Pjakinovi niečo vadilo, tak to hneď ozvučil. Ale nezachytil som, že by vtedy ozvučoval nesúhlas s používaním pojmu mafia a tvrdením "Ruský ľud a mafia sú jednotní".

Problém s Petrovom mali v tom, že on chcel presadzovať politiku Zhora, vytvoril politickú stranu atď.
Čo sa týka zmienok o mafii, tak tam problém s tým nikto nemohol mať, pretože každý kto pochopí kontext, tak vie, ako to bolo myslené a vie, že je to pravda.

Môžem ten článok z knihy zverejniť.

Navyše, nikdy ani od Zaznobina nebolo počuť, že by ho kritizoval kvôli tomu, ako používa výraz "mafia". Dnes Veličko hovorí prakticky to isté, čo svojho času Petrov. A tá zápiska o činnosti KPE, predpokladám, nebola o používaní slova "mafia". Neviem, nečítal som to ešte.
 
Naposledy upravené:
Čemu říkáš ten "závěrečný manévr"? Jakémusi harmonogramu, plánu nebo něčemu jinému?
Hmm, pokládáš dobré otázky ...


(můj pohled je takovýto=připouštím, že se mohu mýlit). Cca 6-10 tis let je tu davo-"elitarismus". Jednotlivé davo-"elitární" vršky pyramid spolu vedou hru s nulovým součtem o to, kdo bude Globálním preditkorem.

Dá-li Bůh V.V. Putinovi zdraví ještě na několik let, tak to vypadá, že tento GP by mohl být poražen Ruskem ... nicméně bez odstranění davo-"elitarismu". Rusko nadále ovládá "elita". Když ta bude ovládat svět, tak to nepovažuji za stabilní a žádoucí cílový stav.

Nevidím, že by probíhala nějaká větší příprava na přechod z davo-"elitarismu" mimo tento stav. V teoretické rovině nejsou pořádně nalezené příčiny, které lidstvo svedly z řečiště Božího záměru, že do toho davo."elitarismu" vůbec upadlo. Pravda, pád odstavců ve dvou z 65 knihách jsem nalezl.

Nejblíž tomu manévru byl zatím Pjakin s Bolševismem. Jak známo, Putin se ale k němu veřejně nepřihlásil. A projev Putina z toho 5,10, považuji za výzvu k sepsání takového manévru = jak by měl vypadat svět bez davo-"elitarismu", jaká bude jeho konkrétně vyjádřená koncepce (nosná myšlenka). Až ta myšlenka toho nového světa bez davo-"elitarismu" zajistí, že nebude Slunce vycházet ve Washingtonu.

Neříkám, že není nic, jen že to považuji za nedostatečné k provedení manévru.
 
Jura, a vieš to aj popísať príkladmi, alebo je to len na pocitovej báze?
Čo VP ZSSR pred smrťou Zaznobina robil, že bol predstaviteľom konceptuálnej moci, a čo po smrti Zaznobina prestal robiť, že stratil konceptuálnu moc?

A máš dostatočne odsledovanú činnosť VP ZSSR po Zaznobinovej smrti, alebo iba spoliehaš na Pjakinove konštatovanie ohľadom tvorby? Pretože to nie je problém overiť. A treba sa pozerať aj inde, nielen na dotu.ru
Na pocitový bázi ... vím, jen to, co ozvučil Pjakin a nebo zaznělo v této diskusi.

Formulace je asi ode mne nešťastná (potřeboval bych tiskového mluvčího). Zcizení značky VP SSSR Pjakinem považuji za nelegitimní. To, že původní VP SSSR po smrti Zaznobina je/není nositelem obsahu, tj. konceptuální moci je legitimní otázka. Sám lavíruju s hodnocením na základě zde průběžně zveřejňovaných informací.
 
Viem, že sa rozišiel po tom, čo Petrova začala kritizovať aj VP ZSSR, keď podobne vydali prácu, o činnosti KPE.

Ide o to, že teraz, keď Pjakinovi niečo vadilo, tak to hneď ozvučil. Ale nezachytil som, že by vtedy ozvučoval nesúhlas s používaním pojmu mafia a tvrdením "Ruský ľud a mafia sú jednotní".

Problém s Petrovom mali v tom, že on chcel presadzovať politiku Zhora, vytvoril politickú stranu atď.
Čo sa týka zmienok o mafii, tak tam problém s tým nikto nemohol mať, pretože každý kto pochopí kontext, tak vie, ako to bolo myslené a vie, že je to pravda.

Môžem ten článok z knihy zverejniť.

Navyše, nikdy ani od Zaznobina nebolo počuť, že by ho kritizoval kvôli tomu, ako používa výraz "mafia". Dnes Veličko hovorí prakticky to isté, čo svojho času Petrov. A tá zápiska o činnosti KPE, predpokladám, nebola o používaní slova "mafia". Neviem, nečítal som to ešte.
Praxe je kritériem pravdy. Jestliže kniha Petrova "Tajemství řízení lidstva" byla zakázaná jako extremistická a mnozí členové KPE byli popotahování soudem, tak asi není dobré vyzývat lidí, aby porušovali zákony a zakládali mafiánské skupiny. Nakonec, i v ústavě existuje právo na "občanskou neposlušnost", "pokud tento odpor směřuje k ochraně práv, hodnot a principů zaručenými nebo chráněnými normami nadzákonné právní síly (Ústava, Listina, nálezy Ústavního soudu, mezinárodní smlouvy)".
Je na zvážení, jestli dávat šanci systému, aby tě zakázal, stihal a zavíral nebo manévrovat v rámci platné legislativy a snažit se vytvářet tlak na její změnu.
Jinak, v ruské společnosti zákony, které jsou vyhodnoceny jako nespravedlivé, lidé neplní a vzájemně si pomáhají . Např. juvenilní. Odvolávání se na nějaké mafie stejně nenajdou v národě pochopení, protože kod slova je ryze negativní a z negativního vytvářet neutrální je zbytečná práce.
To je podobné, jako vytvořit neutrální význam ze slova "loupež - loupežník" a odvolávat se na to, že v minulosti byli loupežníci, kteří pomáhali chudým.

Co se tyče Pjakina, tak mohl v době svého působení v KPE mít jiné názory nebo více dat na autority. Jenže člověk se vyvíjí a je to tak v pořádku.
 
Naposledy upravené:
Hmm, pokládáš dobré otázky ...


(můj pohled je takovýto=připouštím, že se mohu mýlit). Cca 6-10 tis let je tu davo-"elitarismus". Jednotlivé davo-"elitární" vršky pyramid spolu vedou hru s nulovým součtem o to, kdo bude Globálním preditkorem.

Dá-li Bůh V.V. Putinovi zdraví ještě na několik let, tak to vypadá, že tento GP by mohl být poražen Ruskem ... nicméně bez odstranění davo-"elitarismu". Rusko nadále ovládá "elita". Když ta bude ovládat svět, tak to nepovažuji za stabilní a žádoucí cílový stav.

Nevidím, že by probíhala nějaká větší příprava na přechod z davo-"elitarismu" mimo tento stav. V teoretické rovině nejsou pořádně nalezené příčiny, které lidstvo svedly z řečiště Božího záměru, že do toho davo."elitarismu" vůbec upadlo. Pravda, pád odstavců ve dvou z 65 knihách jsem nalezl.

Nejblíž tomu manévru byl zatím Pjakin s Bolševismem. Jak známo, Putin se ale k němu veřejně nepřihlásil. A projev Putina z toho 5,10, považuji za výzvu k sepsání takového manévru = jak by měl vypadat svět bez davo-"elitarismu", jaká bude jeho konkrétně vyjádřená koncepce (nosná myšlenka). Až ta myšlenka toho nového světa bez davo-"elitarismu" zajistí, že nebude Slunce vycházet ve Washingtonu.

Neříkám, že není nic, jen že to považuji za nedostatečné k provedení manévru.
Nemyslím, že je Putin tím, kdo si dává za cíl úplně zbavit GP moci, i ve světě. Na to mu nestačí život.
Domnívám se, že Putin se bude snažit o získání pro Rusko největší suverenity a vytvoření takové občanské společnosti, aby už tolik nezáleželo na tom, koho elitáři budou chtít posunout do řízení.
My nevíme, jestli Putin nechápe podstatu termínu "bolševismus" . Vždyť už po roce 2012 se opírá jen o národ. Navíc, nezapomeň, že Putin je rozvědčík, který nebude předčasně prozrazovat svoje názory. Jestli si vzpomínáš, tak na začátku svého prezidentování byl "liberálem" a "přítelem Ameriky".
 
Formulace je asi ode mne nešťastná (potřeboval bych tiskového mluvčího). Zcizení značky VP SSSR Pjakinem považuji za nelegitimní. To, že původní VP SSSR po smrti Zaznobina je/není nositelem obsahu, tj. konceptuální moci je legitimní otázka. Sám lavíruju s hodnocením na základě zde průběžně zveřejňovaných informací.
Formulace, že V.V.Pjakin něco (natož značku VP SSSR) odcizil, je opravdu nešťastná. V.V.Pjakin nic neodcizil. V.V.Pjakin pouze pokračuje ve vydávání knih Fondu konceptuálních technologií pod původním zažitým názvem, pod kterým se před vznikem FKT vydávaly "tlusté knihy", na jejichž tvorbě se patrně jako jeden z kolektivu VP SSSR podílel. Připadá mi to v rámci zachování kontinuity a přehlednosti logické.
Veškeré knihy FKT Altai, stejně jako všechny publikace vydané před r. 2018, jsou volně dostupné ke stažení, zcela v duchu KSB.
Když už se nakouslo téma uplatňování majetkových nároků ("odcizit" mi přijde jako silné slovo), tak, vzhledem k výše řečenému, vůbec nemůže být řeč o V.V.Pjakinovi. Není to on, kdo by cokoliv kdekoliv registroval a zpoplatňoval úkony a materiály spojené s KSB (což , dle mého názoru, neodpovídá duchu KSB).
Zas budu patrně osočován z nekritického obdivu, nebudu nikomu nic vyvracet. Nicméně, když se překrucují fakty, nelze mlčet.
 
Naposledy upravené:
Praxe je kritériem pravdy. Jestliže kniha Petrova "Tajemství řízení lidstva" byla zakázaná jako extremistická a mnozí členové KPE byli popotahování soudem, tak asi není dobré vyzývat lidí, aby porušovali zákony a zakládali mafiánské skupiny.
Ale ako extrémistická bola zakázaná aj Mŕtva voda, a tiež kniha Od korporatívnosti pod rúškom ideí k súbornosti (ktorú Pjakin chválil v porovnaní s brožúrkou "O etike"), a tam ozaj nebolo nič extrémistické.

Ja tiež nie som zato, aby ľudia zakladali mafiánskej skupinky. Ja som za to, aby tvorili súbornosť, čo sú tiež svojvoľné zoskupenia ľudí, ktoré môžu byť vnímané štátom ako kriminálne a porušujúce zákon, ale členovia súbornosti sú ľudia žijúci pod diktatúrou svedomia. Nie je to spolok diskutérov, ani spolok fanúšikov nejakého fóra. Sú to ľudia, ktorí sú ochotní urobiť a obetovať veľa pre vznešený cieľ. Mnoho vecí robia v skrytosti, pretože tak sa dá pôsobiť dlhšie a urobiť toho viac, ale ak je to nevyhnutné, tak dokážu postaviť svoje svedomie nad zákon aj verejne... Na Slovensku bol takým človekom Jánošík a jeho družina. V Česku Ján Hus a Žižka so spolubojovníkmi. Dnes, keď sa dá účinne pracovať aj v informačnom poli, patria k takímto ľuďom aj mnohí anonymní hrdinovia, ktorí robia toho veľa.
Porušovať autorské práva je protizákonné. Myslíš, že mňa toto zastaví, ak sa jedná o verejne prospešnú vec? Pre mňa zákon nie je prvoradý...
 
Jinak, v ruské společnosti zákony, které jsou vyhodnoceny jako nespravedlivé, lidé neplní a vzájemně si pomáhají . Např. juvenilní.
Presne o tom hovorím... A ak im nespravodlivý zákon niečo prikazuje a oni to nerobia, tak je to buď priestupok alebo zločin (podľa definície v zákone). T.j. konajú protiprávne z pohľadu štátu, a pre štát sú títo ľudia kriminálnici. Aj keď, pokiaľ by šlo o masový jav, tak by si ich štát takto nedovolil nazvať.

Odvolávání se na nějaké mafie stejně nenajdou v národě pochopení, protože kod slova je ryze negativní a z negativního vytvářet neutrální je zbytečná práce.
To je podobné, jako vytvořit neutrální význam ze slova "loupež - loupežník" a odvolávat se na to, že v minulosti byli loupežníci, kteří pomáhali chudým.
To je nepochopenie povedaného. Nikto od ľudí nechce, aby boli mafiami, pretože to by znamenalo, že ide o spolok s nízkou mravnosťou a sklonom k protispoločenskému jednaniu.

Ide o to, aby vytvárali súbornosť. A to je to, aby sa mravní ľudia spájali, hoc aj v utajenosti ak treba, a aby pomáhali ľuďom, ktorí neplnia nespravodlivé zákony. Aby si pomáhali v určitých veciach, aj keby ich zákon obmedzoval. Aby sa toho nebáli, neboli ľahostajní. Samozrejme, je treba v prvom rade hľadať cestu nejmenšieho odporu, lebo tak sa dá v mnohých prípadoch toho spraviť najviac.
Napríklad počas hitlerovskej okupácie. Pomáhať Židom bol zločin, no napriek tomu sa našli ľudia, ktorí zachránili mnohých ľudí pred odvozom do koncentračných táborov... Toto chcelo veľkú odvahu a prekonať svoj strach. Chcelo to postaviť svoje svedomie nad nespravodlivý zákon.
Ak niekto zakladá bunky odporu (mafiózny systém organizácie, ale mravnosť ľudská), a tvoria ich naozaj čestní a svedomití ľudia, tak napriek tomu, že ide z pohľadu štátu o protištátne živly, táto bunka nie ja mafia, ale súbornosť. Pretože ju tvoria svedomití a dobrí ľudia, ktorých ciele diktuje svedomie.
Treba chápať podstatu a nie sa hádať o slovíčka.
 
Ne, teď mu musíte dát slovo. Já negarantuji (nesrozumtelně) vám vaší bezpečnost. Protože nejsem představitelem nějaké mafie. JSEM PŘEDSTAVITELEM KONCEPTUÁLNÍ MOCI".
Tuto konkrétní větičku nemohu jednoznačně započítat jako argument do probíhající diskuse.
A vysvětlím proč.
Pustil jsem si video

Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=F5IO6Ong37g

od času 2:27:36.

Ano, chvílemi je zvuk špatně srozumitelný.
Ale přesto jsem pochopil, že výše citovaný výrok Zaznobina, >není< součástí "hlavního textu" přednášky, ale jde o do přednášky "vnořené" vyprávění. Což počítám za důležitý rozdíl.
Vyprávění je o jisté události na nějakém mezinárodním setkání a Zaznobin, dokonce i tělem, "hraje" chování některých osob z toho příběhu.
Vyprávění začíná už v čase 2:26:05. A v jednu chvíli Zaznobin říká (v rámci vyprávění toho příběhu): "Jestli vy si to nepřečtete (a drží v ruce knihu a když mluví, tak hraje sám sebe, jak v příběhu k někomu hovoří), tak já vám negarantuju vaši (...teď nebylo rozumět...) bezpečnost. Protože já nejsem představitel nějaké mafie, já jsem představitel konceptuální moci.".

Místo slova "mafie", mohl Zaznobin klidně použít slovo "feudál". Protože narážel na "vlastnost" mafie (nebo feudálů) "poskytovat ochranu/bezpečnost" před jinými mafiány (nebo feudály).
Ale pokud by použil slovo "feudál", napadlo by někoho požadovat vyloučení slova "feudál" ze všech textů KSB?:- )
 
To je podobné, jako vytvořit neutrální význam ze slova "loupež - loupežník" a odvolávat se na to, že v minulosti byli loupežníci, kteří pomáhali chudým.
Celkově jsem příspěvek označil za přínosný.
Ale proti této větičce počítám že je potřebné se vymezit.
Takové věci totiž je možné dělat a i se to dělá.
Viz slovo "piráti" (námořní zločinci, vrazi apod).
A podívejme se, kolik vzniklo po světě "bohulibých" všelijakých "Pirátských stran", jedna je i v ČR.

Jak si kdysi všiml jeden kolega, kus overtonovské práce na tomto fenoménu vykonal mimo jiné i Hollywood "fantasy" sérií
https://cs.wikipedia.org/wiki/Piráti_z_Karibiku
 
Tuto konkrétní větičku nemohu jednoznačně započítat jako argument do probíhající diskuse.
A vysvětlím proč.
Pustil jsem si video

Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=F5IO6Ong37g


od času 2:27:36.

Ano, chvílemi je zvuk špatně srozumitelný.
Ale přesto jsem pochopil, že výše citovaný výrok Zaznobina, >není< součástí "hlavního textu" přednášky, ale jde o do přednášky "vnořené" vyprávění. Což počítám za důležitý rozdíl.
Vyprávění je o jisté události na nějakém mezinárodním setkání a Zaznobin, dokonce i tělem, "hraje" chování některých osob z toho příběhu.
Vyprávění začíná už v čase 2:26:05. A v jednu chvíli Zaznobin říká (v rámci vyprávění toho příběhu): "Jestli vy si to nepřečtete (a drží v ruce knihu a když mluví, tak hraje sám sebe, jak v příběhu k někomu hovoří), tak já vám negarantuju vaši (...teď nebylo rozumět...) bezpečnost. Protože já nejsem představitel nějaké mafie, já jsem představitel konceptuální moci.".

Místo slova "mafie", mohl Zaznobin klidně použít slovo "feudál". Protože narážel na "vlastnost" mafie (nebo feudálů) "poskytovat ochranu/bezpečnost" před jinými mafiány (nebo feudály).
Ale pokud by použil slovo "feudál", napadlo by někoho požadovat vyloučení slova "feudál" ze všech textů KSB?:- )

Zvuk je opravdu špatný, nicméně i na první poslech je zřejmé, že se jedná o líčení některé z prezentací KSB ze strany kolektivu VP SSSR tehdejším státním činitelům, kde je (bylo) V.M.Zaznobinem řečeno:
"A toto ...... (jméno není rozumět) Ivanoviči, je třeba číst. Jestli si to nepřečtete, tak vám nemohu garantovat vaši ......... (není rozumět cca 3 slova) bezpečnost, protože nejsem představitelem nijaké mafie, jsem představitelem konceptuální moci ..."
 
nejsem představitelem nijaké mafie, jsem představitelem konceptuální moci

"ja ne predstaviteľ kakoj-to mafii, ja predstaviteľ konceptuaľnoj vlasti".

On tam nehovorí "ni kakoj" ale "kakoj-to", t.j. nejakej mafie. A tým pádom to vyznieva presne v tom duchu, ako to písal Počtař.
"nejsem představitelem nejaké mafie, jsem představitelem konceptuální moci"

Inými slovami, on tomu politikovi ukázal hrubú knihu, a povedal mu, že "Toto treba čítať." Inak mu nevie garantovať bezpečnosť, pretože nie je mafián, aby mu mohol garantovať bezpečnosť silou svojej autority a vplyvu v rajóne, ale tú bezpečnosť si musí získať sám tým, že si prečíta knihu, ktorá ho bezpečnosti naučí... Tú bezpečnosť mu zaručia znalosti tej knihy.
 
Naposledy upravené:
Presne o tom hovorím... A ak im nespravodlivý zákon niečo prikazuje a oni to nerobia, tak je to buď priestupok alebo zločin (podľa definície v zákone). T.j. konajú protiprávne z pohľadu štátu, a pre štát sú títo ľudia kriminálnici. Aj keď, pokiaľ by šlo o masový jav, tak by si ich štát takto nedovolil nazvať.
Ne, je to trochu jinak. Mají od právníků přesně zpracovaný návod, jak se chovat.
Třeba, pozvat svědky, vše natáčet, jaké klást otázky, v jakém pořadí, jaké požadovat dokumenty, přesně postup ad A do Z atd. Pokud poruší předpis, hned volat policii, požadovat zdokumentovat porušení předpisu nebo zákonu a jiné věci.
Prostě, podle platné legislativy.
Ta videa jsem viděl. Juvenálka se raději spakovala a odešla.
A pak na ní napsali stížnost.

P.S. Jednou z forem sabotáže je požadování plnění všech zákonů, předpisu a norem. Obzvlášť to platí v dnešní době, když v zákonech už tápou i právníci.
 
Naposledy upravené:
On tam nehovorí "ni kakoj" ale "kakoj-to", t.j. nejakej mafie. A tým pádom to vyznieva presne v tom duchu, ako to písal Počtař.
Nerozumím. V obou případech mi vychází, že se od mafie distancuje, že pracuje na jiném principu. Žádný a nějaký je často v jazyce synonymum, stejně co v tomto případě. Osobně slovo žádný raději měním na nějaký a vyhýbám se mu (je to spíše rčení, které porušuje zákon negace). Protože, když řeknu: nejsem představitelem žádné mafie, tak čistě podle booleovy logicky jsem představitel všem mafií (negace žádný). Nějaké je zde smyslu jakékoliv a to se neguje.
 
Naposledy upravené:
Naspäť
Top Bottom